Da deklatgedoe moet voor mij echt geen seizoen duren.Als het aan dat item is gaat mijnen tv uit.
Tzal Colpaert zijn die op 't latje zal trappen
het zal een persoonlijkheid van Waregem zijn, en dan denk ik eerder Meert dan wie dan ook
Op de paal trappen, das toch echt iets voor Roelandts..
Citaat van: pamfluit op oktober 08, 2010, 11:45:45 amhet zal een persoonlijkheid van Waregem zijn, en dan denk ik eerder Meert dan wie dan ookAangezien er in de reguliere competitie 30 speeldagen zijn en daarnaast nog wat play off dagen, zullen er van elke ploeg wel 2 op het latje trappen. Het lijkt me ook vrij duidelijk dat Colpaert ook meegedaan heeft en dat hij gewonnen heeft aangezien iemand uit zijn entourage het nodig vond om het te verklappen.
Citaat van: fox op oktober 08, 2010, 01:47:09 pmCitaat van: pamfluit op oktober 08, 2010, 11:45:45 amhet zal een persoonlijkheid van Waregem zijn, en dan denk ik eerder Meert dan wie dan ookAangezien er in de reguliere competitie 30 speeldagen zijn en daarnaast nog wat play off dagen, zullen er van elke ploeg wel 2 op het latje trappen. Het lijkt me ook vrij duidelijk dat Colpaert ook meegedaan heeft en dat hij gewonnen heeft aangezien iemand uit zijn entourage het nodig vond om het te verklappen.Mooi zo, mocht het waar zijn.
Florke Urban, Jude Vandelanoitte en ik dacht ook het debuut van Andrej Kubica en Milenkovic, maar daarin kan ik verkeerd zijn ...
Heel wat minder positief, vandaag in de 'kijk van de week'.---> "Verdedigers opgelet! Nfor is terug in vorm en laat de ellebogen weer stevig wapperen."---> "Ook niet al te koosjer wat Traor? hier doet met Geert De Vlieger"
Citaat van: Glitch. op oktober 18, 2010, 10:46:17 pmHeel wat minder positief, vandaag in de 'kijk van de week'.---> "Verdedigers opgelet! Nfor is terug in vorm en laat de ellebogen weer stevig wapperen."---> "Ook niet al te koosjer wat Traor? hier doet met Geert De Vlieger"Tja de media en essevee zal nooit een goed huwelijk worden. Wie moest er na 3 minuten gehecht worden? Wie profiteerde van de verwarring om deze situatie uit te buiten?