Ben ik echt de enige die Dury de titel gunt ? Want dit jaar natuurlijk niet meer het geval zal zijn.
Citaat van: balboa op april 28, 2011, 07:16:06 pmBen ik echt de enige die Dury de titel gunt ? Want dit jaar natuurlijk niet meer het geval zal zijn.Je bent idd de enige.
Citaat van: EAGLE op april 28, 2011, 07:22:02 pmCitaat van: balboa op april 28, 2011, 07:16:06 pmBen ik echt de enige die Dury de titel gunt ? Want dit jaar natuurlijk niet meer het geval zal zijn.Je bent idd de enige.Oh, nee hoor. Ik gun Dury zeker en vast de titel, maar Gent niet. Dury zal dus naar een andere ploeg moeten gaan.
Citaat van: sv_forever op april 28, 2011, 07:31:10 pmCitaat van: EAGLE op april 28, 2011, 07:22:02 pmCitaat van: balboa op april 28, 2011, 07:16:06 pmBen ik echt de enige die Dury de titel gunt ? Want dit jaar natuurlijk niet meer het geval zal zijn.Je bent idd de enige.Oh, nee hoor. Ik gun Dury zeker en vast de titel, maar Gent niet. Dury zal dus naar een andere ploeg moeten gaan. Als die andere ploeg Brugge is, dan zitten we weer met hetzelfde probleem...
Eindrangschikking :1) Genk ( en 'tis ulder dik gejeund! )2) Standard3) Anderlecht4) Bruhhe5) Gent6) LokerenDury maakt dus wel degelijk vooruitgang! Vorig jaar met Essevee 6de, dit jaar met Gent 5de en volgend jaar met Bruhhe 4de... Sterke carri?replanning Francky!
Citaat van: die hard essevee?r op mei 02, 2011, 10:54:00 amEindrangschikking :1) Genk ( en 'tis ulder dik gejeund! )2) Standard3) Anderlecht4) Bruhhe5) Gent6) LokerenDury maakt dus wel degelijk vooruitgang! Vorig jaar met Essevee 6de, dit jaar met Gent 5de en volgend jaar met Bruhhe 4de... Sterke carri?replanning Francky! ik gun het genk ook wel, maar kzou standard liefst den titel zien pakn. Dan ist de ploeg die anti play offs is die via de play offs kampioen word. + zo een slicht seizoen en kampioen worden. Kwil het dewitte en co nog zien uit leggen int buitenland
djeez, Club voorzitter Bart Verhaeghe heeft in een halfuur extra-time al meer gezweet dan al onze spelers zaterdag laatstleden.
Citaat van: pit750 op mei 09, 2011, 10:27:47 pmdjeez, Club voorzitter Bart Verhaeghe heeft in een halfuur extra-time al meer gezweet dan al onze spelers zaterdag laatstleden. idd,
Citaat van: boerkens4ever op mei 09, 2011, 10:42:38 pmCitaat van: pit750 op mei 09, 2011, 10:27:47 pmdjeez, Club voorzitter Bart Verhaeghe heeft in een halfuur extra-time al meer gezweet dan al onze spelers zaterdag laatstleden. idd, Als den dienen een halfuurke komt lopen in mijnen tuin...mijn gras wordt op slag groen!!Miljaarde, niet normaal wat een zweetkonijn
Ni gekeken, na zaterdag is intresse in voetbal lijk wa weg :s
Ik heb genoten van hoe Bob Peeters Verhaeghe meermaals te kakken zette!