Toeval of niet, maar de ballenjongens waren toch mooi gekleurd in rood-groen Merci Lambert!
En zo is het nog steeds wachten op dat eerste bekertje in de lege kast...
Vandaag in de krant:Glenn Verbauwhede: " Het was mijn dagje niet " ...
Die vent is een karikatuur van zichzelf aan het worden of geworden. Beetje stoken en sfeer bevorderen moet kunnen, maar hij maakt zich gewoon belachelijk door dat typetje tot in het extreme te spelen. Of dat nu bij de Vuilkarre is of bij ons, maakt mij niet uit... En fox, "eerlijk" als je zegt dat je als keeper niet oefent om op de lat te trappen... Seriously?Zelfde: stel u voor dat een Rossini tekent bij ons. Moeten we het dan plots geen strandjeanette meer vinden?
Citaat van: Rafa op mei 17, 2011, 03:13:49 pmDie vent is een karikatuur van zichzelf aan het worden of geworden. Beetje stoken en sfeer bevorderen moet kunnen, maar hij maakt zich gewoon belachelijk door dat typetje tot in het extreme te spelen. Of dat nu bij de Vuilkarre is of bij ons, maakt mij niet uit... En fox, "eerlijk" als je zegt dat je als keeper niet oefent om op de lat te trappen... Seriously?Zelfde: stel u voor dat een Rossini tekent bij ons. Moeten we het dan plots geen strandjeanette meer vinden?dat is ondertussen al gebeurd...
Citaat van: bullseye op juli 07, 2011, 09:09:55 amCitaat van: Rafa op mei 17, 2011, 03:13:49 pmDie vent is een karikatuur van zichzelf aan het worden of geworden. Beetje stoken en sfeer bevorderen moet kunnen, maar hij maakt zich gewoon belachelijk door dat typetje tot in het extreme te spelen. Of dat nu bij de Vuilkarre is of bij ons, maakt mij niet uit... En fox, "eerlijk" als je zegt dat je als keeper niet oefent om op de lat te trappen... Seriously?Zelfde: stel u voor dat een Rossini tekent bij ons. Moeten we het dan plots geen strandjeanette meer vinden?dat is ondertussen al gebeurd...Gelukkig hebben wij geen strand...
Citaat van: die hard essevee?r op juli 07, 2011, 06:12:07 pmCitaat van: bullseye op juli 07, 2011, 09:09:55 amCitaat van: Rafa op mei 17, 2011, 03:13:49 pmDie vent is een karikatuur van zichzelf aan het worden of geworden. Beetje stoken en sfeer bevorderen moet kunnen, maar hij maakt zich gewoon belachelijk door dat typetje tot in het extreme te spelen. Of dat nu bij de Vuilkarre is of bij ons, maakt mij niet uit... En fox, "eerlijk" als je zegt dat je als keeper niet oefent om op de lat te trappen... Seriously?Zelfde: stel u voor dat een Rossini tekent bij ons. Moeten we het dan plots geen strandjeanette meer vinden?dat is ondertussen al gebeurd...Gelukkig hebben wij geen strand...Hmm... Pandjeanette, a new star is born.
Joos met zijn opmerking opnieuw
Citaat van: Naessens C op augustus 08, 2011, 10:59:04 pmJoos met zijn opmerking opnieuw En Raes met zijn debiele tussenkomsten. In mijn ogen helpt hij het programma volledig om zeep. En toch blijf ik elke week kijken
Citaat van: Eugene op augustus 09, 2011, 06:44:40 amCitaat van: Naessens C op augustus 08, 2011, 10:59:04 pmJoos met zijn opmerking opnieuw En Raes met zijn debiele tussenkomsten. In mijn ogen helpt hij het programma volledig om zeep. En toch blijf ik elke week kijken Ja, dat is gewoon omdat Bossie erin zit. Zonder hem kijkt geen mens meer naar dat programma.