Alleen man, dat er nog mensen zijn die vinden dat hij het niet slecht deed...
Dit soort interviews rakelt weer alle dingen van "vroeger" op.
Mijn oordeel over PDC blijft hetzelfde hoor, een dikke 0 als manager!
Zichzelf heel de tijd goed praten en zichzelf de hemel in prijzen(ooh ik stond in vak X, en die veranda is fantastisch...)
Hij had gewoon ook niet door dat die andere 4 hem compleet aan het uitlachen waren??
Er komen geen transfers, en Kalezic heeft nog enkele weken. Wat moet je daar van denken.
Wat krijg je nu?? Een coach die voelt dat hij onder druk staat.
Spreken over een ontslag van DK(daar kwam het op een bepaald moment op neer) vind ik om te lachen. Hij schreeuwt al weken om scorend vermogen, maar er komen blijkbaar toch geen transfers, kwestie van u "onderdanen" te helpen he..
Ook allemaal leuk voor de supporters om dat te horen, snap niet dat daar nog eventuele voorstanders van zijn van die man. Da wilt ofwel zeggen dajje ne gatlekker zijt, ofwel kende niets van voetbal(zoals PDC) en laat je je "versieren" door zijn mooie praatjes.
Wij willen resultaten en schuiven daarbij alles af op trainer en spelers, maar hoe moeten die zich voelen, of wat vinden zei ervan, dat zo een zeveraar als het ware aan de leiding van een club staat.
Ik zeg het al langer, maar die vent moet hier buiten, terug naar de tijd van het gezond boerenverstand.
Daar kwamen we ver mee, en we zouden er nog ver mee komen ook.
Verbloemers of positivo's (en mss eventuele gatlekkers) ga nu maar weer lekker tekeer.