Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)
Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time
vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja
Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.
wat vond je van de aflevering balboa?
Tja, Van der Heyden zat daar met een hemd dat 3 maten te groot was. Voor de rest denkt de brave man dat hij nog aan de bak zal komen in 1e klasse.
Als analist... tja, toen het over Club Brugge ging, kwam de stoom uit zijn oren.... frustatie tot en met. Voor de rest toch wel ongelooflijk dat men daar circa de helft van de aflevering het spel van Cercle zit te 'analyseren'. Peter Van der Heyden werd trouwens terecht "in zijn hemd gezet" door Bobke. VDH wou de grote man uithangen met zijn analyse ivm het doordekken. Hij vergat wel dat Cercle met 10 man stond en ervoor koos om met 3 man achterin te spelen... natuurlijk komt er dan ruimte in de verdediging.
Neen, Van der Heyden heeft als analist geen grote indruk op mij nagelaten. Zoals ik al zei, eerst een kans geven en dan pas afvoeren. Hij heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen, m.i.
Geef mij dan maar Sonck als analist in Extra Time. Kerel moet beseffen dat hij ook niet meer aan de bak zal komen in de 1e klasse. Durft tenminste eens zijn mening te geven ook al druist die in bij iemand anders.
Voor de rest heeft Bob Peeters dat zeker niet slecht gedaan. Rustig gebleven met nu en dan een kwinkslag richting Raes en co. Af en toe eens een clicheetje bovenhalen genre "We moeten onze situatie nu niet dramatiseren" en "Er is niemand dood, h?".
Trouwens raar dat Boskamp nog niet in ET gezeten heeft. Mij hoor je niet klagen, niveau is nu hoger zonder Boskamp. Gunther "mompel,mompel,mompel" Schepens eveneens.