Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...
Flauw.
Van mij hoeven ze in de pers niets te zeggen over Zulte-Waregem... de stand spreekt voor zich...
Tja, als ploeg en als individuele spelers hoop je toch ergens dat er over jou gesproken wordt ? Waar doe je het anders voor ?
Ik blijf erbij: hoe minder ze over ons praten, hoe beter. Hoe minder druk, hoe beter. Laat ons maar verder doen zoals we bezig zijn, het kan me gestolen worden wat de media over ons zeggen of schrijven. Ergens vind ik ook: we verdienen meer aandacht, maar uiteindelijk, het kan zo snel keren, dus laat maar zitten. Trouwens, als ze op z'n HLN's slecht over ons schrijven, dan is het toch maar uit jaloezie. Trek je daar aan op. Wat me wel opviel: Gert Verheyen die over PO1 kandidaten Lokeren en Kortrijk sprak, maar Essevee (toch 2e in de stand) niet noemde. Los daarvan wel ??n van de beste, zoniet d? beste analist.
Volledig akkoord.
Vorige 2 jaar, slecht voetbal : iedereen zit te zagen, terecht weliswaar.
Nu staan we 2de met relatief goed voetbal : begint men te zagen om te weinig aandacht van media...
Ik denk dat Dury juist heel content is met de manier waarop alles verloopt. Niet te veel op TV, niet te veel blabla,...
200% zeker dat wanneer we iedere dag in de krant, internet, extra time zouden komen, dat hoe dan ook sommige ego's binnen de club al in de 8ste hemel zouden vertoeven met de gevolgen vandien...
Diegene die het Filip Joos eens goed gaan zeggen, hoop ik tenminste dan hij u begrijpt.
Zelf ook geen Joos-fan (meer) en ja Verheyen is 10-keer beter...maar wtf, alsof Joos een refentie is binnen de belgische competitie...