Das toch niet meer normaal, das essevee boycotten en kverwacht rare dingen in playoff 1 tegen ons! Laat ons gewoon zo sterk spelen dat we er geraken met tegenhulp van refs en a.u.b. Veel fans op verplaatsing, iedere match!
Da's toch nie gezond, hoor, voor sommige supporters dat Essevee 2e staat.
Het begint zowaar Brugse vormen aan te nemen ! "Vorte mauven bond!"
'Tegenhulp van refs'. Man, geloof jij je eigen zever eigenlijk ?
?
Ik was ook razend afgelopen weekend, maar laten we vooral niet Club Brugge/Standard/Kortrijk-gedrag gaan vertonen. En laten we vooral nederig blijven. Dit is een prachtig seizoen voor ons allen, maar het is duidelijk dat die 2e plaats toch voor wat stress en gezweef zorgt. Laten we vooral met de voetjes op de grond blijven, dat is nota bene wat Essevee zo'n mooie club maakt, die boerenmentaliteit. Ook niet te vergeten dat we er vorig jaar bijna uitlagen, maar dat is blijkbaar al h??l lang vergeten...
Ik vind het schandalig dat de wedstrijd in Charleroi niet doorging, en ik vind het schandalig dat het geen 0-5 wordt (waar zijn we eigenlijk mee bezig, dit is toch eerste klasse, niet?), maar oke, blijkbaar kleuren ze niet buiten de lijntjes volgens het reglement. Dus niks aan te doen. Spijtig, en vooruit kijken. Anderlecht wordt een z??r zware match, ik zie ons er eigenlijk nooit winnen, Anderlecht steekt er met kop en schouders bovenuit. Then again, in voetbal kan heel veel, dus wie weet, we mogen dromen.
Ik stoor me dit seizoen vooral aan het gebrek aan respect voor onze prestaties in de media, het gebrek aan aandacht ervoor dan, en de laatste weken aan de afgelaste wedstrijden, al heeft dat dan weer vooral te maken met het apenland waarin we leven.
Maar over het algemeen ben ik dit seizoen... Enorm tevreden!