" Ik word gevraagd om naar hier te komen en" (de Kijk van Joos start). Ik kon niet meer Eerder had Boskamp al iets ? la "wij waren wel bezig ?, wacht eens" gezegd. "Franky, wat is uw mening // wat zou jij doen?" (over Vadis) -- "Wij hebben dat probleem niet" Iedereen lachen behalve Joos en Raes
Citaat van: Eugene op september 04, 2013, 12:30:58 pm" Ik word gevraagd om naar hier te komen en" (de Kijk van Joos start). Ik kon niet meer Eerder had Boskamp al iets ? la "wij waren wel bezig ?, wacht eens" gezegd. "Franky, wat is uw mening // wat zou jij doen?" (over Vadis) -- "Wij hebben dat probleem niet" Iedereen lachen behalve Joos en Raes Joos lachte wel heel hartelijk en Raes zei (ook al lachend) "... niet meer" Het zijn misschien niet uw favoriete 2 tv presentatoren, maar je moet wel eerlijk blijven.
Verhaal van Joos...Hans Peter Lehnhoff van Bayer Leverkusen kwam deze zomer informeren naar Thorgan Hazard bij Chelsea. Daar zeiden ze, "nee, deze mag niet weg, maar wil je Eden niet hebben, daar ziet Mourinho het er niet in"
Citaat van: StreuvelsX op september 10, 2013, 09:30:54 amVerhaal van Joos...Hans Peter Lehnhoff van Bayer Leverkusen kwam deze zomer informeren naar Thorgan Hazard bij Chelsea. Daar zeiden ze, "nee, deze mag niet weg, maar wil je Eden niet hebben, daar ziet Mourinho het er niet in"Dacht dat het van Peter Vanderbempt was.
De slotmatch van de zevende speeldag was een topper en leverde spektakel. In Racing Genk-Zulte Waregem waren niet alleen veel doelpunten te zien, maar ook mooi voetbal. Frank Raes en Filip Joos hebben Mario Been te gast, de analisten zijn Marc Degryse en Wesley Sonck. Drie ex-topspitsen aan tafel: ideaal om het over de koningskoppels te hebben in de aanval bij Racing Genk, Anderlecht en Standard.
CitaatDe slotmatch van de zevende speeldag was een topper en leverde spektakel. In Racing Genk-Zulte Waregem waren niet alleen veel doelpunten te zien, maar ook mooi voetbal. Frank Raes en Filip Joos hebben Mario Been te gast, de analisten zijn Marc Degryse en Wesley Sonck. Drie ex-topspitsen aan tafel: ideaal om het over de koningskoppels te hebben in de aanval bij Racing Genk, Anderlecht en Standard.
Joos terug positief over ons + "als Hazard de gouden schoen niet krijgt, dan kunnen ze die trofee beter opdoeken"
Citaat van: StreuvelsX op oktober 01, 2013, 10:19:19 amJoos terug positief over ons + "als Hazard de gouden schoen niet krijgt, dan kunnen ze die trofee beter opdoeken"Joos is een windhaan...
Ik weet niet in welke mate dit klopt, maar dit vond ik terug op Facebook:
Vnv Dikke Hein in extra time!Zal daar wss weer de calimero uithangen, en ik hoop dat ze hem de 2 penaltyfases onder zijn neus duwen.Ook een stuk over de derby met Sammy Neirinck!
Citaat van: San Iker op december 02, 2013, 05:52:02 pmVnv Dikke Hein in extra time!Zal daar wss weer de calimero uithangen, en ik hoop dat ze hem de 2 penaltyfases onder zijn neus duwen.Ook een stuk over de derby met Sammy Neirinck!Ja over de patat die Super Bibou kreeg van de marginalen uit eerste klasse .
Ook een stuk over de derby met Sammy Neirinck!