Akkoord dat ze het ook wel eens over Essevee mogen hebben hoor, maar we zijn 6 speeldagen ver en of je dat nu graag hebt of niet: we zijn een kleine club en er liggen weinig mensen (buiten Waregem) wakker van ons, of we nu eerste, twaalfde of vierde staan. Het lijkt me logisch dat de grootste clubs het meest besproken worden.
IEDERE WEEK meer dan 3/4 van hun tijd over de grootste clubs spreken,en meestal dan nog over enkel Anderlecht en Brugge, dat is niet logisch als je een uitzending maakt over het voetbal in Belgi?,en de kijkcijfers? Die zijn al jaren niet goed, dus veel maakt het niet uit.
Dat Dury niet wil gaan, kan ik best geloven, maar ge maakt mij niet wijs dat een Leye(deed dit al bij La Tribune, al zal men bij extra time dan zeggen dat ze geen franssprekenden uitnodigen, ik bedoel dan die zich enkel perfect in het frans kunnen uitdrukken, of De fauw niet zouden gaan).
Efkes vermelden dat Essevee goed aan het spelen is(net als een Chalala of a la limiet Kortrijk

) met wat beelden is toch zo moeilijk niet? Nee, Joos lult liever 5 minuten over het feit dat een speler geen 4 uur voor de match op de club moet zijn, of focust liever op die wissel van Baudry, ik verwacht toch meer van een programma over het Belgisch voetbal.
Is dat nog zo dat dat supporterslokaal van Club Brugge in Waregem de grootste is(ik dacht van niet, maar ik kan mij vergissen).