Citaat van: Leatherfaceje op augustus 31, 2009, 11:00:58 pmMaandag 31 augustus 2009Goal vd week: Ernest Webnje N'For !!persoonlijk had ik die van berrier verwacht ... al was dat hakje van nfor natuurlijk ook niet mis al heb ik toch vaak de indruk dat niet altijd de "mooiste" doelpunten beloont of genomineerd worden, maar vaak ook de "beslissende" doelpunten .
Maandag 31 augustus 2009Goal vd week: Ernest Webnje N'For !!
Citaat van: svzw81 op september 01, 2009, 12:04:09 amCitaat van: Leatherfaceje op augustus 31, 2009, 11:00:58 pmMaandag 31 augustus 2009Goal vd week: Ernest Webnje N'For !!persoonlijk had ik die van berrier verwacht ... al was dat hakje van nfor natuurlijk ook niet mis al heb ik toch vaak de indruk dat niet altijd de "mooiste" doelpunten beloont of genomineerd worden, maar vaak ook de "beslissende" doelpunten .Neen toch, aan die goal van berrier is niks moois. Dat is gewoon een voorzet die binnenwaait...
Nfor zei in de krant dat hij ver van zijn beste niveau zit.
Vond Joos wel even te ver gaan toen hij ergens als 'voorbeeld' gaf een vrouw die aan kanker overleed (de vrouw van Boskamp is daar aan bezweken)...
Citaat van: Pringless op september 01, 2009, 09:12:36 amNfor zei in de krant dat hij ver van zijn beste niveau zit. Heeft ie ook gezegd in welke richting zijn niveau evolueert?
en waar was meertie gisteren vanavend op extra-time : DE BOEREN ZIJN KAPOT
opvallend. gba wint tegen lokeren 80% van de tijd daarover.... geen wonder da'k in slaap viel.idem ip rtb trouwens waar een andere rat een gbapromo kwam afsteken, in iets wat frans moest voorstellen.
Ik heb vooral genoten van het gesprek omtrend de Roze Luifels. Vooral de mening van Marc Wilmots vond ik er niet ver van zitten.