Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 62364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Abonnementen
« Reactie #340 Gepost op: juli 08, 2009, 08:18:05 am »
Wij zijn gisteren een nieuw abonnement gaan halen : vakken R, S & O zijn ongeveer volzet  :o. De benedentribune aan de overkant ook, behalve de laagste rijen die dan ook een belabberd zicht hebben. Vorig jaar deze tijd hadden we nog volop keuze in deze vakken.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #341 Gepost op: juli 08, 2009, 01:56:47 pm »
Ik hoorde vorige week dat er gemiddeld zo'n 15 abo's per dag bijkomen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #342 Gepost op: juli 09, 2009, 11:54:44 am »
Ik hoorde vorige week dat er gemiddeld zo'n 15 abo's per dag bijkomen.
dat is zeker niet slecht. ;)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.125
Re: Abonnementen
« Reactie #343 Gepost op: juli 12, 2009, 09:30:47 pm »
Iemand iets opgevangen i.v.m. de abonnementenverkoop op de fandag ?
Hoeveel zouden we er al hebben ?
En Berrier nie gespeurd daar ofwel serieus ziek oftewel is hij nie in het land voor de moment;);) ;) ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: Abonnementen
« Reactie #344 Gepost op: juli 13, 2009, 04:21:13 pm »
Zouden al aan de 5000 en beetje abbo's zitten!  Gaat goed! Rekening houdend dat er maar 6800 plaatsen zijn voor eigen fans.  En dit met ons ongezellig stadion en vele geldonwaardige plaatsen wegens slecht zicht.


Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Abonnementen
« Reactie #345 Gepost op: juli 14, 2009, 09:05:51 am »
Zouden al aan de 5000 en beetje abbo's zitten!  Gaat goed! Rekening houdend dat er maar 6800 plaatsen zijn voor eigen fans.  En dit met ons ongezellig stadion en vele geldonwaardige plaatsen wegens slecht zicht.

Niet waar (bron: abonnementenmaker). We zullen wel hoger afsluiten an vorig jaar; verwacht wordt rond de 4.800.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: Abonnementen
« Reactie #346 Gepost op: juli 14, 2009, 10:05:14 am »
Zouden al aan de 5000 en beetje abbo's zitten!  Gaat goed! Rekening houdend dat er maar 6800 plaatsen zijn voor eigen fans.  En dit met ons ongezellig stadion en vele geldonwaardige plaatsen wegens slecht zicht.

Niet waar (bron: abonnementenmaker). We zullen wel hoger afsluiten an vorig jaar; verwacht wordt rond de 4.800.

Ah ok.  Had het gehoord van iemand die achter zijn abbo ging eergisteren.  We zullen zien.  Denk ook zo om en bij de 5000 in totaal.  Wat niet slecht is voor in zo een ongezellig stadion waarvan je al ongeveer een 400 tal plaatsen mag schrappen als minder prijswaardig. En er maar een 6800 plaatsen zijn voor de thuisfans.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #347 Gepost op: juli 14, 2009, 10:38:53 pm »
gisteren stond de tel op 5.145.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Abonnementen
« Reactie #348 Gepost op: juli 15, 2009, 08:41:07 am »
Heel sterk,

dat het nieuwe stadion er maar rap aankomt.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #349 Gepost op: juli 15, 2009, 11:27:11 am »
Zeer sterk (als dit klopt), chapeau! 8)

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Abonnementen
« Reactie #350 Gepost op: juli 15, 2009, 11:32:48 am »
gisteren stond de tel op 5.145.

kan iemand dit bevestigen?  ::)
Moest dit correct zijn, is dit fantastisch!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: Abonnementen
« Reactie #351 Gepost op: juli 15, 2009, 11:39:44 am »
gisteren stond de tel op 5.145.

Voila, dit zou ik dan toch juist gehoord hebben.  Ook gehoord dat ze net boven de 5000 zaten.  Nog eens, dit is sterk voor zo een ongezllig stadion met de toch paar honderd slechte plaatsen.  Stadion moet er vlug komen.  Dit wil zeggen dat er nauwelijks een 1700 plaatsen nog zijn voor mensen die niet iedere match komen of kunnen komen.

Veel te weinig: de 8400 bleek al in ons eerste seizoen veel te weinig voor de topmatchen, als je kijkt in de tijd van ksv waregem, dan konden er 14500 binnen in dit ongezellig stadion, en zaten er soms tegen de 14000.  Dit nieuw stadion zal zeker gevuld geraken, zeker als we zo verder doen zoals we bezig zijn.  SPORTIEF, FINANCIEEL, TRAINER EN SPELERS HOUDEN EN SAMENHOUDEN.

Dat het seizoen maar vlug begint.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Abonnementen
« Reactie #352 Gepost op: juli 15, 2009, 12:41:24 pm »
gisteren stond de tel op 5.145.

Voila, dit zou ik dan toch juist gehoord hebben.  Ook gehoord dat ze net boven de 5000 zaten.  Nog eens, dit is sterk voor zo een ongezllig stadion met de toch paar honderd slechte plaatsen.  Stadion moet er vlug komen.  Dit wil zeggen dat er nauwelijks een 1700 plaatsen nog zijn voor mensen die niet iedere match komen of kunnen komen.

Veel te weinig: de 8400 bleek al in ons eerste seizoen veel te weinig voor de topmatchen, als je kijkt in de tijd van ksv waregem, dan konden er 14500 binnen in dit ongezellig stadion, en zaten er soms tegen de 14000.  Dit nieuw stadion zal zeker gevuld geraken, zeker als we zo verder doen zoals we bezig zijn.  SPORTIEF, FINANCIEEL, TRAINER EN SPELERS HOUDEN EN SAMENHOUDEN.

Dat het seizoen maar vlug begint.

Toch nog iets minder blijkbaar:


Essevee vol lof over aantallen abonnementen

Het bestuur van Zulte Waregem laat weten dat het bijna vijfduizend abonnementen wist te verkopen. Het Regenboogstadion zal dus steeds goed gevuld zijn tijdens de competitiewedstrijden.
15/07/2009 (00:04) | 4 reacties | 867x gelezen

?We zijn nog iets meer dan honderd abonnementen verwijderd van vijfduizend en er zijn op dit moment nog heel wat mensen die ge?nteresseerd zijn. We hebben bijna nog vier weken voor de eerste thuiswedstrijd, dus het ziet er goed uit?, aldus Pieterjan Vanschamelhout.

 
Toch lijkt er ook een limiet te zijn bij Essevee. ?Meer dan 5.000 abonnees kunnen we in het huidige Regenboogstadion niet werven. Om dat aantal in de toekomst nog te laten stijgen is een vernieuwd stadion nodig.? (AN)

ps: onze merknaam "essevee" zien we de laatste tijd veel terug in artikels!

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Abonnementen
« Reactie #353 Gepost op: juli 15, 2009, 01:10:54 pm »
5.145 h??  :-X

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #354 Gepost op: juli 15, 2009, 01:25:47 pm »
Ik vraag me af van wie ze die 5145 gehoord hebben ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Abonnementen
« Reactie #355 Gepost op: juli 15, 2009, 01:30:45 pm »
Goed ja, tkomt nu nie op die 200 man ? mensen. Feit is dat we een schone evolutie maken met het aantal abonnementen.
Beloofd voor het nieuwe stadion !
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.125
Re: Abonnementen
« Reactie #356 Gepost op: juli 15, 2009, 05:59:36 pm »
gisteren stond de tel op 5.145.

Ej jongens tkomt van mister f h? weinig belang aan hechten zijn post zijn altijd oftewel leugens ( zoals Stijn De Smet staat op het punt te tekenen voor svzw ) ofwel sterk overdreven in de mate van uitslagen te voorspellen .
Denk wel dat PJ het bij het juiste eind heeft en dat we dicht tegen de 4900 zitten wat voor svzw een historisch record is !!!!!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #357 Gepost op: juli 15, 2009, 07:41:54 pm »
gisteren stond de tel op 5.145.

Ej jongens tkomt van mister f h? weinig belang aan hechten zijn post zijn altijd oftewel leugens ( zoals Stijn De Smet staat op het punt te tekenen voor svzw ) ofwel sterk overdreven in de mate van uitslagen te voorspellen .
Denk wel dat PJ het bij het juiste eind heeft en dat we dicht tegen de 4900 zitten wat voor svzw een historisch record is !!!!!
ik zeg dat ze boven de 5.000 zitten. als je me nu gelooft of niet tis de biechte waarheid. en wat Redboom zegt dat er niet meer dan 5.000 abonnementen mogen zijn is grote zever. er mogen zoveel abonnementen verkocht worden, zoals er plaatsen zijn.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.125
Re: Abonnementen
« Reactie #358 Gepost op: juli 15, 2009, 07:52:42 pm »
Sorry mister f maar ik denk dat je niet goed ge?nformeerd bent want iedere club moet een bepaald aantal tickets overhouden voor de losse verkoop dat aantal is een percentage van het aantal plaatsen die er in het stadion zijn!!!!!
Vandaar dat er bij Standard geen abonnementen meer te verkrijgen zijn omdat ze de rest van het aantal plaatsen verplicht moeten houden voor losse tickets  ;) ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Abonnementen
« Reactie #359 Gepost op: juli 15, 2009, 07:54:53 pm »
Sorry mister f maar ik denk dat je niet goed ge?nformeerd bent want iedere club moet een bepaald aantal tickets overhouden voor de losse verkoop dat aantal is een percentage van het aantal plaatsen die er in het stadion zijn!!!!!
Vandaar dat er bij Standard geen abonnementen meer te verkrijgen zijn omdat ze de rest van het aantal plaatsen verplicht moeten houden voor losse tickets  ;) ;)

Dacht ik ook al :)