Auteur Topic: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee  (gelezen 31326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #200 Gepost op: december 30, 2020, 03:07:05 pm »

Sissako zou normaal gezien altijd moeten spelen in ons middenveld, wel niet als rechtsachter,want is veruit de betere ivm Marcq en Seck,maar is Sissako wel mentaal in orde?

Ik verwacht ook meer van Sissako dit jaar. Ik herinner me de bekermatch thuis tegen club waar hij 3 à 4 man van Club zo maar voorbij liep op snelheid.
Die jongen kan zeker iets. Soms is zijn passing niet nauwkeurig genoeg. Ik zou hem wel graag eens zien spelen zoals hier gezegd met Seck achter Bruno als targetman en Sissako op de plek van Seck nu
Ja, dat kan werken volgens mij.
Hij is soms zo nonchalant, ook zijn wedstrijd tegen KV Mechelen(wel op de rechtsachter/rechterflank) dat was echt niet normaal meer, was zijn positie niet,maar dan nog mag je van een profspeler verwachten dat hij zich meer dan 100procent inzet, deed hij totaal niet en werd terecht vervangen.  Mentaal moet hij toch sterker worden.
« Laatst bewerkt op: december 30, 2020, 03:08:51 pm door mogul »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #201 Gepost op: december 30, 2020, 03:16:14 pm »
Toch ongelofelijk dat we met deze bende krabbers een 2-0 achterstand ombuigen tot een 2-3 overwinning. Weliswaar omdat Eupen er doorzat maar toch. Ik zag het heel somber in, toen Govea uitviel en gewisseld werd door De Smet was ik er zeker van dat de match over was.

Maar De Smet heeft toch het tegendeel bewezen, hij viel heel goed in. Ook omdat de spelers van Eupen moe waren, maar toch.

We zitten terug in de buik van het klassement en dit voelt goed, we kunnen geruster zijn.

Govea is een zaalvoetballer.
Het spel vertragen, dat kan ie goed.
Die winnaarsmentaliteit zie ik ook niet bij hem.
Deze moet je in winter of zomer laten vertrekken, hoog loon en dat staat niet in verhouding tot zijn prestaties vind ik.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #202 Gepost op: december 30, 2020, 04:48:51 pm »
man, sommigen denken dat wij hier al stervoetballers moeten hebben zekers?
Wat mij wel nog opviel is dat :
- niemand terug spel maakte van de ploeg omtrent het van het veld shotten van 1 van ons spelers;
- toch opvalt hoe corona bij Eupen wel invloed heeft op hun fysiek en dit bij mouscron en beveren allesbehalve het geval was....
Eupen blijft leuke verplaatsing blijkbaar ;-)

ps: wat een jeanet die peeters, liep er hier ook zo bij , tot nooit meer! :)
« Laatst bewerkt op: december 30, 2020, 05:35:38 pm door gunther »

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #203 Gepost op: december 30, 2020, 05:03:19 pm »
Onze overwinningen zijn ofwel een slechte dag van de tegenstander ofwel zaten ze erdoor ofwel hadden we veel geluk...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #204 Gepost op: december 30, 2020, 05:46:10 pm »
We gaan hier niet rond de pot draaien hé.

Mathieu De Smet is gewoon heel goed ingevallen, los van de vermoeidheid bij Eupen.
Dat ie met in één tijd goeie en directe passes strooide ligt niet aan de fysiek van Eupen hé.
Was gewoon echt in vorm precies. Vergeet ook niet dat het heel lang geleden was dat ie nog eens minuten mocht maken met den eerste ploeg.

Seck en Marcq zijn idd ook duidelijk beter dan vroeger.
Marcq is nog steeds loom maar zijn nut voor de ploeg is er duidelijk op vooruit gegaan.
Idem Seck, en vooral nu Dury hem met regelmaat de 16 instuurt.

Ook ben ik altijd bij de vloekers wanneer ik Dompé en/of Srarfi niet in de basiself zie staan.
Maar het is intussen al duidelijk dat Dury de Griek gebruikt, puur om diens rechtstreekse tegenstander te vermoeien om er dan een frisse Dompé tegenaan te smijten in den tweeden time met nu al telkens positief resultaat.

De mentaliteit en het groepsgevoel in de ploeg is ook al enkele weken stukken beter! Ligt natuurlijk in lijn met de behaalde 3-punters, maar toch.

Laat ons gewoon zeggen dat onzen T1 zelf EINDELIJK wat beter aan het presteren is. (iedereen was tijdens den time aant denken: haalt aub Vossen en de Griek eraf, en zo geschiedde, ongelofelijk toch?)

Humphreys en Bostyn de revelaties van seizoen 2020/21.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #205 Gepost op: december 30, 2020, 05:50:13 pm »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #206 Gepost op: december 30, 2020, 05:54:07 pm »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!
De omgekeerde wereld he ik feite :-).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #207 Gepost op: december 30, 2020, 06:19:22 pm »
Toch ongelofelijk dat we met deze bende krabbers een 2-0 achterstand ombuigen tot een 2-3 overwinning. Weliswaar omdat Eupen er doorzat maar toch. Ik zag het heel somber in, toen Govea uitviel en gewisseld werd door De Smet was ik er zeker van dat de match over was.

Maar De Smet heeft toch het tegendeel bewezen, hij viel heel goed in. Ook omdat de spelers van Eupen moe waren, maar toch.

We zitten terug in de buik van het klassement en dit voelt goed, we kunnen geruster zijn.

Govea is een zaalvoetballer.
Het spel vertragen, dat kan ie goed.
Die winnaarsmentaliteit zie ik ook niet bij hem.
Deze moet je in winter of zomer laten vertrekken, hoog loon en dat staat niet in verhouding tot zijn prestaties vind ik.
Tegen Antwerp had hij die wel, die winnaarsmentaliteit.   En hij heeft wel een pass die een verdediging kan doen splijten, en kan vrijschoppen nemen,hij geeft soms goeie ballen en voorzetten maar dan doen ze er niks mee.  Maar is allesbehalve constant.
Govea en Sissako zullen hier goed verdienen,ze kunnen beiden veel beter dan ze tot nu toe tonen, maar we moeten maken dat we niet iedereen kwijt spelen, we kunnen niet iedereen verkopen en vervangen door 'nog beteren'.  Onze ambitie van altijd voor die top 6 te gaan, dat kan niet meer in de komende jaren denk ik, we gaan de gezonde ambitie van in de beginjaren in eerste klasse moeten hebben en bepaalde spelers toch zeker houden, niet allemaal, maar toch. 
Govea verkopen,ok,  maar dan moet je hem ook deftig kunnen vervangen, kunnen we dat? 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #208 Gepost op: december 30, 2020, 08:01:57 pm »
man, sommigen denken dat wij hier al stervoetballers moeten hebben zekers?
Wat mij wel nog opviel is dat :
- niemand terug spel maakte van de ploeg omtrent het van het veld shotten van 1 van ons spelers;
- toch opvalt hoe corona bij Eupen wel invloed heeft op hun fysiek en dit bij mouscron en beveren allesbehalve het geval was....
Eupen blijft leuke verplaatsing blijkbaar ;-)

ps: wat een jeanet die peeters, liep er hier ook zo bij , tot nooit meer! :)

Het is juist het omgekeerde.
Govea verdient hier als een stervoetballer maar is het niet.
Je gaat toch niet ontkennen dat die de snelheid uit het spel haalt  ???

Deze ploeg mist gewoon een deftige driehoek op het middenveld. Dat is het hart van elke ploeg.
Lutte, Verschuere, Sergeant
Lutte-Hyland-Roelandts(niet iedereen was er fan van)
Malanda-Delaplace-Berrier
Malanda-Kums-Hazard
Meite-Lerager-Lepoint (ja idd, zelf Lepoint presteerde beter dan de huidige spelers)

Is dat goed dan zal de rest ook veel beter zijn.
En er lopen heus goedkopere en betere rond dan wat we nu hebben.
Die verdienen hier stukken van mensen e (Marcq-Seck-Govea)


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #209 Gepost op: december 30, 2020, 08:37:31 pm »
man, sommigen denken dat wij hier al stervoetballers moeten hebben zekers?
Wat mij wel nog opviel is dat :
- niemand terug spel maakte van de ploeg omtrent het van het veld shotten van 1 van ons spelers;
- toch opvalt hoe corona bij Eupen wel invloed heeft op hun fysiek en dit bij mouscron en beveren allesbehalve het geval was....
Eupen blijft leuke verplaatsing blijkbaar ;-)

ps: wat een jeanet die peeters, liep er hier ook zo bij , tot nooit meer! :)

Het is juist het omgekeerde.
Govea verdient hier als een stervoetballer maar is het niet.
Je gaat toch niet ontkennen dat die de snelheid uit het spel haalt  ???

Deze ploeg mist gewoon een deftige driehoek op het middenveld. Dat is het hart van elke ploeg.
Lutte, Verschuere, Sergeant
Lutte-Hyland-Roelandts(niet iedereen was er fan van)
Malanda-Delaplace-Berrier
Malanda-Kums-Hazard
Meite-Lerager-Lepoint (ja idd, zelf Lepoint presteerde beter dan de huidige spelers)

Is dat goed dan zal de rest ook veel beter zijn.
En er lopen heus goedkopere en betere rond dan wat we nu hebben.
Die verdienen hier stukken van mensen e (Marcq-Seck-Govea)
Voilà zie, mijn gedacht!
Die overbetaalde would-be vedetten mogen ofwel beginnen presteren naar hun loon ofwel terten!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #210 Gepost op: december 30, 2020, 09:03:30 pm »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!


Begrijpend lezen, dat krijgen ze op de lagere school vanaf 7 jaar...ik had het over het feit dat Dury met de huidige kern aanvaardbare dingen doet en gisteren op Eupen op mij als coach een goede indruk naliet. Jij  legt in mijn mond dat ik hem een wereldcoach noemde...maar bon, het is je vergeven, het is tenslotte kerstvakantie  :'(






EDIT : quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: december 30, 2020, 09:10:59 pm door Frederik »

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #211 Gepost op: december 30, 2020, 09:09:07 pm »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!


Begrijpend lezen, dat krijgen ze op de lagere school vanaf 7 jaar...ik had het over het feit dat Dury met de huidige kern aanvaardbare dingen doet en gisteren op Eupen op mij als coach een goede indruk naliet. Jij  legt in mijn mond dat ik hem een wereldcoach noemde...maar bon, het is je vergeven, het is tenslotte kerstvakantie  :'(


Dikke 2 !!





EDIT : quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: december 30, 2020, 09:11:22 pm door Frederik »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #212 Gepost op: december 30, 2020, 09:20:27 pm »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!

Begrijpend lezen, dat krijgen ze op de lagere school vanaf 7 jaar...ik had het over het feit dat Dury met de huidige kern aanvaardbare dingen doet en gisteren op Eupen op mij als coach een goede indruk naliet. Jij  legt in mijn mond dat ik hem een wereldcoach noemde...maar bon, het is je vergeven, het is tenslotte kerstvakantie  :'(
Nee, ik zal het eens uitleggen beste Fredje, het is tenslotte Kerstmis.
Ik vind het onvoorstelbaar dat je zijn ingrepen van gisteren nog blijft verdedigen ook...
HIJ HAD GVD NIET EENS MET VOSSEN EN KANGOEROEIOS MOGEN STARTEN EN DE VERVANGING VAN GOVEA WAS NIET EENS ZIJN GEDACHT, HIJ KON GEWOON NIET ANDERS!!!
Als je dat dan good coaching vind, dan kan ik alleen maar medelijden met je hebben.
Anyway, ik ga hier verder niet meer op terugkomen, jij blijft bij je gedacht dat we een topcoach hebben, ik blijf erbij dat Dury zijn houdbaarheidsdatum al lang overschreden is.
Soit, elk zijn gedacht.
En ja, we zitten er nog 3 jaar aan vast door de domste zet ooit van ons bestuur en moeten het er mee doen.
Ik denk dat we uiteindelijk allebei hopen dat we na die periode nog bestaan en nog in eerste klasse zitten...
« Laatst bewerkt op: december 30, 2020, 09:30:04 pm door svennay »

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.369
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #213 Gepost op: december 31, 2020, 08:28:42 am »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!

Begrijpend lezen, dat krijgen ze op de lagere school vanaf 7 jaar...ik had het over het feit dat Dury met de huidige kern aanvaardbare dingen doet en gisteren op Eupen op mij als coach een goede indruk naliet. Jij  legt in mijn mond dat ik hem een wereldcoach noemde...maar bon, het is je vergeven, het is tenslotte kerstvakantie  :'(
Nee, ik zal het eens uitleggen beste Fredje, het is tenslotte Kerstmis.
Ik vind het onvoorstelbaar dat je zijn ingrepen van gisteren nog blijft verdedigen ook...
HIJ HAD GVD NIET EENS MET VOSSEN EN KANGOEROEIOS MOGEN STARTEN EN DE VERVANGING VAN GOVEA WAS NIET EENS ZIJN GEDACHT, HIJ KON GEWOON NIET ANDERS!!!
Als je dat dan good coaching vind, dan kan ik alleen maar medelijden met je hebben.
Anyway, ik ga hier verder niet meer op terugkomen, jij blijft bij je gedacht dat we een topcoach hebben, ik blijf erbij dat Dury zijn houdbaarheidsdatum al lang overschreden is.
Soit, elk zijn gedacht.
En ja, we zitten er nog 3 jaar aan vast door de domste zet ooit van ons bestuur en moeten het er mee doen.
Ik denk dat we uiteindelijk allebei hopen dat we na die periode nog bestaan en nog in eerste klasse zitten...
Kijk, dat Dury geen aangename mens is, dat weten we. Dat hij arrogant is, dat weten we ook. Dat hij veel verdient, ook geen nieuws. Dat er hem velen beu zijn : idem. Maar ga toch niet beweren dat hij geen vakman is. Ik denk dat hij een serieuze kandidaat is om Antwerp te gaan trainen. Ik zou het hem gunnen. 

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #214 Gepost op: december 31, 2020, 10:59:19 am »
Onze T1? Ik hoorde die gisteren 90 minuten coachen, zag hem goeie wissels doorvoeren en heel erg meeleven. Al kan ik begrijpen dat deze gang van zaken als notoire Dury-hater best frustrerend moet zijn. Maar als we t nu toch over besparingen hebben...laat FD dan maar rustig verder werken. Met de middelen die we hebben is dit best wel ok.
Da kunt ge nu toch nie menen?
Omdat ie uit noodzaak bij een achterstand aan de rust in een 6-puntenmatch 2 spelers naar de kant haalt die er al niet mochten opgestaan hebben van in 't begin en dan nog eens een speler noodgedwongen vervangt omdat ie gekwetst uitvalt en die 3 wissels uiteindelijk de match doen kantelen is ie plots een wereldcoach of wa?
 ;D ;D ;D
Hilarisch gewoon!!!

Begrijpend lezen, dat krijgen ze op de lagere school vanaf 7 jaar...ik had het over het feit dat Dury met de huidige kern aanvaardbare dingen doet en gisteren op Eupen op mij als coach een goede indruk naliet. Jij  legt in mijn mond dat ik hem een wereldcoach noemde...maar bon, het is je vergeven, het is tenslotte kerstvakantie  :'(
Nee, ik zal het eens uitleggen beste Fredje, het is tenslotte Kerstmis.
Ik vind het onvoorstelbaar dat je zijn ingrepen van gisteren nog blijft verdedigen ook...
HIJ HAD GVD NIET EENS MET VOSSEN EN KANGOEROEIOS MOGEN STARTEN EN DE VERVANGING VAN GOVEA WAS NIET EENS ZIJN GEDACHT, HIJ KON GEWOON NIET ANDERS!!!
Als je dat dan good coaching vind, dan kan ik alleen maar medelijden met je hebben.
Anyway, ik ga hier verder niet meer op terugkomen, jij blijft bij je gedacht dat we een topcoach hebben, ik blijf erbij dat Dury zijn houdbaarheidsdatum al lang overschreden is.
Soit, elk zijn gedacht.
En ja, we zitten er nog 3 jaar aan vast door de domste zet ooit van ons bestuur en moeten het er mee doen.
Ik denk dat we uiteindelijk allebei hopen dat we na die periode nog bestaan en nog in eerste klasse zitten...
Kijk, dat Dury geen aangename mens is, dat weten we. Dat hij arrogant is, dat weten we ook. Dat hij veel verdient, ook geen nieuws. Dat er hem velen beu zijn : idem. Maar ga toch niet beweren dat hij geen vakman is. Ik denk dat hij een serieuze kandidaat is om Antwerp te gaan trainen. Ik zou het hem gunnen. 

Moest dat nu eens waar zijn! Het jaar kan niet beter beginnen  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #215 Gepost op: december 31, 2020, 11:22:05 am »
Dury zit met zichzelf in de knoop,dit is de coach niet meer van vroeger,mensen veranderen.
Hij zit met die dwingende gedachte om een bepaald soort voetbal te brengen,maar dit kan niet met deze kern of de spelerskernen van de vorige jaren.
Iedereen zag vorig jaar toch dat we anders gingen spelen,defensiever, compacter en dat leverde resultaten op.  Maar Dury was blijkbaar niet tevreden met de speelstijl en dacht met de versterkingen terug zijn voetbal te kunnen spelen,dat mislukte faliekant.
Ook dit seizoen is het hetzelfde liedje,Dury had het weer over zijn voetbal,en weer haalden we geen punten.
Dan moest hij noodgedwongen veranderen van systeem (bij momenten nog te naïef voor mij)en sindsdien,met soms het nodige geluk, halen we nu wel punten.
Als weer ietswat uit de gevarenzone gaan zijn dan gaat Dury weer overschakelen naar zijn systeem met de nodige gevolgen.
Tweede punt; het niet opstellen van de juiste mensen op de juiste plaats,moet hij soms spelers opstellen,zoals Vossen of die Nikos?
Het is dubbel,de kern is volgens mij sterk genoeg om NOOIT in de problemen te moeten geraken en om een soort voetbal te brengen die ons punten kan opleveren.   Maar Dury wil zo'n voetbal niet meer brengen,tenzij hij niet anders kan.  We verliezen door al deze zaken veel punten,veel spelers,veel geld en veel tijd.
Dury mag van mij de grootste etterbak van de wereld zijn,als hij maar de juiste dingen doet,en dat doet hij al enkele seizoenen niet meer.

 

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #216 Gepost op: december 31, 2020, 12:00:04 pm »
En er lopen heus goedkopere en betere rond dan wat we nu hebben.
Die verdienen hier stukken van mensen e (Marcq-Seck-Govea)
en die komen voor peanuts zekers... kzou eens willen weten wie dan , en of die wel willen komen...
mag ik er eens dunnetjes op wijzen dat Govea één van de weinigen was waar er interesse voor was.
Marcq heeft er eens voor gezorgd dat wij op Malinwa aan de degradatie ontsnapten, velen zijn vlug die match vergeten blijkbaar.
Dat het rendement van het scoutingsboeksken veel beter kan is door iedereen gekend. En ons marketing, nog veel beter. Zie naar die moeftie die men 10km verder voor zogezegd 8mio kon verpatsen..........
We staan trouwens op 4 en 1 punten van door journalisten gehypte ploegen zoals beerschot en charleroi-sur-mer... 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #217 Gepost op: december 31, 2020, 12:07:38 pm »
En er lopen heus goedkopere en betere rond dan wat we nu hebben.
Die verdienen hier stukken van mensen e (Marcq-Seck-Govea)

en die komen voor peanuts zekers... kzou eens willen weten wie dan , en of die wel willen komen...
mag ik er eens dunnetjes op wijzen dat Govea één van de weinigen was waar er interesse voor was.
Marcq heeft er eens voor gezorgd dat wij op Malinwa aan de degradatie ontsnapten, velen zijn vlug die match vergeten blijkbaar.
Dat het rendement van het scoutingsboeksken veel beter kan is door iedereen gekend. En ons marketing, nog veel beter. Zie naar die moeftie die men 10km verder voor zogezegd 8mio kon verpatsen..........
We staan trouwens op 4 en 1 punten van door journalisten gehypte ploegen zoals beerschot en charleroi-sur-mer...

+1

Dat is inderdaad iets wat vele supporters vergeten, niet alle spelers die we willen kunnen we betalen en/of willen komen. Ze moeten in eerste instantie ook willen komen, en ik kan begrijpen dat als je kan kiezen voor Brugge/Gent/Anderlecht en wij ... de keuze snel gemaakt is.

'De meeste spelers' kiezen ook voor het geld en niet (meer) voor speelkansen.

Gelukkig zijn er ook nog met gezonder verstand en iets verder kijken dan hun geldbuzze.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #218 Gepost op: december 31, 2020, 12:24:58 pm »
Dury zit met zichzelf in de knoop,dit is de coach niet meer van vroeger,mensen veranderen.
Hij zit met die dwingende gedachte om een bepaald soort voetbal te brengen,maar dit kan niet met deze kern of de spelerskernen van de vorige jaren.
Iedereen zag vorig jaar toch dat we anders gingen spelen,defensiever, compacter en dat leverde resultaten op.  Maar Dury was blijkbaar niet tevreden met de speelstijl en dacht met de versterkingen terug zijn voetbal te kunnen spelen,dat mislukte faliekant.
Ook dit seizoen is het hetzelfde liedje,Dury had het weer over zijn voetbal,en weer haalden we geen punten.
Dan moest hij noodgedwongen veranderen van systeem (bij momenten nog te naïef voor mij)en sindsdien,met soms het nodige geluk, halen we nu wel punten.
Als weer ietswat uit de gevarenzone gaan zijn dan gaat Dury weer overschakelen naar zijn systeem met de nodige gevolgen.
Tweede punt; het niet opstellen van de juiste mensen op de juiste plaats,moet hij soms spelers opstellen,zoals Vossen of die Nikos?
Het is dubbel,de kern is volgens mij sterk genoeg om NOOIT in de problemen te moeten geraken en om een soort voetbal te brengen die ons punten kan opleveren.   Maar Dury wil zo'n voetbal niet meer brengen,tenzij hij niet anders kan.  We verliezen door al deze zaken veel punten,veel spelers,veel geld en veel tijd.
Dury mag van mij de grootste etterbak van de wereld zijn,als hij maar de juiste dingen doet,en dat doet hij al enkele seizoenen niet meer.
Steds op dezelfde nagel kloppen begint te vervelen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 16 : 29/12/2020 - 20.45u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #219 Gepost op: december 31, 2020, 12:35:30 pm »
En er lopen heus goedkopere en betere rond dan wat we nu hebben.
Die verdienen hier stukken van mensen e (Marcq-Seck-Govea)

en die komen voor peanuts zekers... kzou eens willen weten wie dan , en of die wel willen komen...
mag ik er eens dunnetjes op wijzen dat Govea één van de weinigen was waar er interesse voor was.
Marcq heeft er eens voor gezorgd dat wij op Malinwa aan de degradatie ontsnapten, velen zijn vlug die match vergeten blijkbaar.
Dat het rendement van het scoutingsboeksken veel beter kan is door iedereen gekend. En ons marketing, nog veel beter. Zie naar die moeftie die men 10km verder voor zogezegd 8mio kon verpatsen..........
We staan trouwens op 4 en 1 punten van door journalisten gehypte ploegen zoals beerschot en charleroi-sur-mer...

+1

Dat is inderdaad iets wat vele supporters vergeten, niet alle spelers die we willen kunnen we betalen en/of willen komen. Ze moeten in eerste instantie ook willen komen, en ik kan begrijpen dat als je kan kiezen voor Brugge/Gent/Anderlecht en wij ... de keuze snel gemaakt is.

'De meeste spelers' kiezen ook voor het geld en niet (meer) voor speelkansen.

Gelukkig zijn er ook nog met gezonder verstand en iets verder kijken dan hun geldbuzze.

Hier onze Pater Familias is er ook weer  ::)

Sommigen hebben toch echt geen weet van wat die mannen hier verdienen.
Er lopen er in Gent en Genk rond die minder verdienen dan Marcq en Govea e, maar wel pakske beter zijn