Auteur Topic: [VB] Essevee- rsc anderlecht  (gelezen 15101 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #80 Gepost op: augustus 21, 2009, 04:47:42 pm »
eerlijk is eerlijk tegen genk zat het niet vol!! dat is gewoon jammer! maar dit kan je verwijten aan de vakantie mensen die nog op reis zijn enz..!!
anderlecht zou toch achter 3 of 4 dagen uitverkocht moeten zijn vind ik!
sfeervol stadion of niet dat is geen excus!!
maar aan de andere kant wat ben je met een vol stadion als er 500 man die normaal zou overschieten verkocht worden aan anderlecht supporters! liever 100 plaatsen over en allemaal mensen die voor den essevee zijn of uitverkocht en vol met supporters van de bezoekende ploeg.

over de match zelf 1 ding ben ik bijna zeker oftwel zal anderlecht heel gretig zijn en word het 1 - 3 of iets oftwel speelt essevee zoals vorige weken (goed voetbal) en winnen we van deze keer zonder dat we pech hebben. en dan denk ik een uitslag van 3 - 1 of iets!! c'mon essevee

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #81 Gepost op: augustus 21, 2009, 05:45:02 pm »
Ik denk dat ik wel recht van spreken heb, dus ik zal mijn klep nog eens open trekken...

De tickets die minst in trek zijn:
- vak K, met de K van K*tfanfare,
- vak P & Q : duurste plaatsen + geen voordeeltarief voor jongeren
- vak O : te dicht bij de Anderlechtsupporters is not done voor de vlammende huismoeders die met de kroost naar de voetbal gaan omdat manlief anders alleen op schok is

Maar uiteindelijk zijn die vakken (uitgezonderd K, waar er nog plaats was op de banken) ook volledig uitverkocht. Veel mensen kopen ook gewoon geen tickets als de beschikbare plaatsen niet voldoen... D.w.z. dat je het onthaal binnenkomt, te horen krijgt dat je niet in een zitje kan gaan zitten en weer het onthaal buiten stapt. D.w.z. dat betere plaatsen automatisch meer bezoekers zouden getrokken hebben...

Komt daarbij dat er 5.000 abonnementen werden verkocht, wat maakt dat er eigenlijk nog maar een grote 2.000 tickets beschikbaar waren in de vrije verkoop.

wel superjood waar ben je nu met je matige belangstelling ? tga precies toch uitverkocht zijn ? enige verklaring ?

Er is hier idd sprake van een matige belangstelling.  In de eerste plaats moet een wedstrijd tegen Anderlecht WEKEN op voorhand uitverkocht zijn, dan pas is er effectief sprake van serieuze belangstelling.  Zoals ik al zei hebben we bijna het kleinste stadion van Belgi?, en dit slechts een paar dagen voor een "topper" uitverkocht krijgen doet tocht wat vragen rijzen.  Zoals hier iemand hierboven al vermelde zaten er vroeger tegen Anderlecht 15.000 supporters, welja waar zijn die 6.500 overgebleven mensen dan.  Je zou dan eigenlijk moeten denken dat er bijna gevochten zou worden weken op voorhand voor die kaarten.  En je moet het niet op ons stadion steken, want vroeger was het zicht nog slechter als je achter doel stond.  Ook de 6.200 toeschouwers tegen Genk was maar langs de magere kant, zeker als ik zag dat er in Kortrijk - Moeskroen 6.400 mensen zaten!


@superjood welknen duts zijde gij eigenlijk???  Wat is uw bedoeling???

Daarom dat het bestuur een halt moeten roepen aan abbonees omdat ze aan het max. zitten.
Daarom dat er 18 000 man mee was naar brussel vr de bekerfinale
Daarom dat er 1000 nr barcelona, 1200 naar newcastle mee waren.
Daarom dat we volgens v.magazine op nr 6 komen qua gemiddelde uitfans.
Daarom ons gemiddelde ieder jaar stijgt.

2.  Waregemnaren zijn niet meteen mensen die op het voorhand kopen.
Vol zal het zitten.
We hebben een ongezllig stadion met SLECHTS 6900 plaatsen voor eigen fans waaronder een 500 tal plaatsen met slecht zicht en is het moeilijk om het gezllig en sfeervol te maken in ons stadion.

In de jaren 90' zaten er ind. voor topmatchen 15000 man, maar toen mochten er nog 15000 binnen en waren die vakken achter de goal best sfeervol.

Geef ons , ons nieuw stadion die luxevol, gezellig en sfeervol zal zijn ?, en het zit ook vol.

Wat kvk betreft, ze hebben een gezellig stadion met goed zicht.  En ze halen een gemiddelde van een 5100 vorig jaar.  En sommige matchen (herriner tegen standard: zat er een schamele 4800 man incl. bezoekers in een gezellig stadion van 10000 plaatsen.

En staat essevee U niet aan.  Dan mag je het lekker afbollen.

Als jij niet snel gaat stoppen met het beschimpen van mensen die niet meegaan in jouw ongefundeerd cijfermateriaal dan mag jij het lekker afbollen. Superjood daagt hier misschien wel continu uit, maar hij begint ten minste niet te schelden zoals jij elke keer opnieuw doet als iemand niet meegaat in uw gefantaseer over de fantastische supportersschare van Zulte Waregem.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #82 Gepost op: augustus 21, 2009, 05:47:33 pm »
hij krijgt spontane orgames denk ik als hij zo over die getallen bezig is  ???

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #83 Gepost op: augustus 21, 2009, 06:08:56 pm »
kan mss wel kloppen, maar 1 keer lezen is genoeg en niet 10tallen keer in een week te zien krijgen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #84 Gepost op: augustus 21, 2009, 06:25:40 pm »
On Topic aub, ik begin die zever op het forum stillekes aan beu te worden. En ik denk niet dat ik de enige ben ...
SV TILL I DIE

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #85 Gepost op: augustus 21, 2009, 08:02:56 pm »
On Topic aub, ik begin die zever op het forum stillekes aan beu te worden. En ik denk niet dat ik de enige ben ...
?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #86 Gepost op: augustus 21, 2009, 09:02:36 pm »
On Topic aub, ik begin die zever op het forum stillekes aan beu te worden. En ik denk niet dat ik de enige ben ...
?

3

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #87 Gepost op: augustus 21, 2009, 09:08:36 pm »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #88 Gepost op: augustus 21, 2009, 09:23:40 pm »
Voorbeschouwing met den Teddy en Meertie op http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/

Ook eens letten op Meertie zinne T-shirt en je kent zijn favoriete tijdsverdrijf  :D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #89 Gepost op: augustus 21, 2009, 10:08:15 pm »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #90 Gepost op: augustus 22, 2009, 12:28:48 am »
Ik denk dat ik wel recht van spreken heb, dus ik zal mijn klep nog eens open trekken...

De tickets die minst in trek zijn:
- vak K, met de K van K*tfanfare,
- vak P & Q : duurste plaatsen + geen voordeeltarief voor jongeren
- vak O : te dicht bij de Anderlechtsupporters is not done voor de vlammende huismoeders die met de kroost naar de voetbal gaan omdat manlief anders alleen op schok is

Maar uiteindelijk zijn die vakken (uitgezonderd K, waar er nog plaats was op de banken) ook volledig uitverkocht. Veel mensen kopen ook gewoon geen tickets als de beschikbare plaatsen niet voldoen... D.w.z. dat je het onthaal binnenkomt, te horen krijgt dat je niet in een zitje kan gaan zitten en weer het onthaal buiten stapt. D.w.z. dat betere plaatsen automatisch meer bezoekers zouden getrokken hebben...

Komt daarbij dat er 5.000 abonnementen werden verkocht, wat maakt dat er eigenlijk nog maar een grote 2.000 tickets beschikbaar waren in de vrije verkoop.

wel superjood waar ben je nu met je matige belangstelling ? tga precies toch uitverkocht zijn ? enige verklaring ?

Er is hier idd sprake van een matige belangstelling.  In de eerste plaats moet een wedstrijd tegen Anderlecht WEKEN op voorhand uitverkocht zijn, dan pas is er effectief sprake van serieuze belangstelling.  Zoals ik al zei hebben we bijna het kleinste stadion van Belgi?, en dit slechts een paar dagen voor een "topper" uitverkocht krijgen doet tocht wat vragen rijzen.  Zoals hier iemand hierboven al vermelde zaten er vroeger tegen Anderlecht 15.000 supporters, welja waar zijn die 6.500 overgebleven mensen dan.  Je zou dan eigenlijk moeten denken dat er bijna gevochten zou worden weken op voorhand voor die kaarten.  En je moet het niet op ons stadion steken, want vroeger was het zicht nog slechter als je achter doel stond.  Ook de 6.200 toeschouwers tegen Genk was maar langs de magere kant, zeker als ik zag dat er in Kortrijk - Moeskroen 6.400 mensen zaten!


@superjood welknen duts zijde gij eigenlijk???  Wat is uw bedoeling???

Daarom dat het bestuur een halt moeten roepen aan abbonees omdat ze aan het max. zitten.
Daarom dat er 18 000 man mee was naar brussel vr de bekerfinale
Daarom dat er 1000 nr barcelona, 1200 naar newcastle mee waren.
Daarom dat we volgens v.magazine op nr 6 komen qua gemiddelde uitfans.
Daarom ons gemiddelde ieder jaar stijgt.

2.  Waregemnaren zijn niet meteen mensen die op het voorhand kopen.
Vol zal het zitten.
We hebben een ongezllig stadion met SLECHTS 6900 plaatsen voor eigen fans waaronder een 500 tal plaatsen met slecht zicht en is het moeilijk om het gezllig en sfeervol te maken in ons stadion.

In de jaren 90' zaten er ind. voor topmatchen 15000 man, maar toen mochten er nog 15000 binnen en waren die vakken achter de goal best sfeervol.

Geef ons , ons nieuw stadion die luxevol, gezellig en sfeervol zal zijn ?, en het zit ook vol.

Wat kvk betreft, ze hebben een gezellig stadion met goed zicht.  En ze halen een gemiddelde van een 5100 vorig jaar.  En sommige matchen (herriner tegen standard: zat er een schamele 4800 man incl. bezoekers in een gezellig stadion van 10000 plaatsen.

En staat essevee U niet aan.  Dan mag je het lekker afbollen.

Als jij niet snel gaat stoppen met het beschimpen van mensen die niet meegaan in jouw ongefundeerd cijfermateriaal dan mag jij het lekker afbollen. Superjood daagt hier misschien wel continu uit, maar hij begint ten minste niet te schelden zoals jij elke keer opnieuw doet als iemand niet meegaat in uw gefantaseer over de fantastische supportersschare van Zulte Waregem.

Idd, ik kom hier enkel en alleen met MIJN mening.  Daar dient een forum toch voor, of heb ik het mis???  Hebben jullie een andere mening geen probleem, ik ga jullie daarvoor niet beginnen uitschelden en val hier niemand persoonlijk aan.  En niemand moet mij leren hoe de voetbalwereld in mekaar steekt.  Ik zal het nog een keer zeggen, ik blijf mij vragen stellen dat er op de dag van de wedstrijd nog 450 kaarten te koop zijn.  Jullie mogen er nu van denken wat jullie willen, maar na al de positieve resultaten van de afgelopen jaren zou je toch op zijn minst mogen verwachten dat we tegen Anderlecht voor een vol huis spelen.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #91 Gepost op: augustus 22, 2009, 09:40:39 am »
whatever happens we can always sing: you're shit in the champions league, your shit in the...
Absoluut, deze moet in gang getrokken worden!!!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #92 Gepost op: augustus 22, 2009, 11:05:04 am »
14 veldspelers ter beschikking :(

Het blijft toch roeien met de riemen,hoor. Nu Makiese ook al weggevallen is, blijkt de nood naar een extra aanvaller, des te groter...

In elk geval, ik blijf optimistich. Mijn prono is: 3-1 (Roelandts, Meert, Chevalier...En eentje van Biglia).

Het begint hier al te kriebelen :)
-SVZW Forever-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #93 Gepost op: augustus 22, 2009, 11:21:53 am »
Ik denk dat ik wel recht van spreken heb, dus ik zal mijn klep nog eens open trekken...

De tickets die minst in trek zijn:
- vak K, met de K van K*tfanfare,
- vak P & Q : duurste plaatsen + geen voordeeltarief voor jongeren
- vak O : te dicht bij de Anderlechtsupporters is not done voor de vlammende huismoeders die met de kroost naar de voetbal gaan omdat manlief anders alleen op schok is

Maar uiteindelijk zijn die vakken (uitgezonderd K, waar er nog plaats was op de banken) ook volledig uitverkocht. Veel mensen kopen ook gewoon geen tickets als de beschikbare plaatsen niet voldoen... D.w.z. dat je het onthaal binnenkomt, te horen krijgt dat je niet in een zitje kan gaan zitten en weer het onthaal buiten stapt. D.w.z. dat betere plaatsen automatisch meer bezoekers zouden getrokken hebben...

Komt daarbij dat er 5.000 abonnementen werden verkocht, wat maakt dat er eigenlijk nog maar een grote 2.000 tickets beschikbaar waren in de vrije verkoop.

wel superjood waar ben je nu met je matige belangstelling ? tga precies toch uitverkocht zijn ? enige verklaring ?

Er is hier idd sprake van een matige belangstelling.  In de eerste plaats moet een wedstrijd tegen Anderlecht WEKEN op voorhand uitverkocht zijn, dan pas is er effectief sprake van serieuze belangstelling.  Zoals ik al zei hebben we bijna het kleinste stadion van Belgi?, en dit slechts een paar dagen voor een "topper" uitverkocht krijgen doet tocht wat vragen rijzen.  Zoals hier iemand hierboven al vermelde zaten er vroeger tegen Anderlecht 15.000 supporters, welja waar zijn die 6.500 overgebleven mensen dan.  Je zou dan eigenlijk moeten denken dat er bijna gevochten zou worden weken op voorhand voor die kaarten.  En je moet het niet op ons stadion steken, want vroeger was het zicht nog slechter als je achter doel stond.  Ook de 6.200 toeschouwers tegen Genk was maar langs de magere kant, zeker als ik zag dat er in Kortrijk - Moeskroen 6.400 mensen zaten!


@superjood welknen duts zijde gij eigenlijk???  Wat is uw bedoeling???

Daarom dat het bestuur een halt moeten roepen aan abbonees omdat ze aan het max. zitten.
Daarom dat er 18 000 man mee was naar brussel vr de bekerfinale
Daarom dat er 1000 nr barcelona, 1200 naar newcastle mee waren.
Daarom dat we volgens v.magazine op nr 6 komen qua gemiddelde uitfans.
Daarom ons gemiddelde ieder jaar stijgt.

2.  Waregemnaren zijn niet meteen mensen die op het voorhand kopen.
Vol zal het zitten.
We hebben een ongezllig stadion met SLECHTS 6900 plaatsen voor eigen fans waaronder een 500 tal plaatsen met slecht zicht en is het moeilijk om het gezllig en sfeervol te maken in ons stadion.

In de jaren 90' zaten er ind. voor topmatchen 15000 man, maar toen mochten er nog 15000 binnen en waren die vakken achter de goal best sfeervol.

Geef ons , ons nieuw stadion die luxevol, gezellig en sfeervol zal zijn ?, en het zit ook vol.

Wat kvk betreft, ze hebben een gezellig stadion met goed zicht.  En ze halen een gemiddelde van een 5100 vorig jaar.  En sommige matchen (herriner tegen standard: zat er een schamele 4800 man incl. bezoekers in een gezellig stadion van 10000 plaatsen.

En staat essevee U niet aan.  Dan mag je het lekker afbollen.

Als jij niet snel gaat stoppen met het beschimpen van mensen die niet meegaan in jouw ongefundeerd cijfermateriaal dan mag jij het lekker afbollen. Superjood daagt hier misschien wel continu uit, maar hij begint ten minste niet te schelden zoals jij elke keer opnieuw doet als iemand niet meegaat in uw gefantaseer over de fantastische supportersschare van Zulte Waregem.

@ fox: ok dat geduts naar hem toe is msh nt echt volwassen. Maar ik zie toch ook in uw post dat je dreigt met het afbollen naar mij toe, is nu ook niet meteen heel vriendelijk van uw kant.  Maar krijg het hier van deze mens op mijn zenuwen, weet nt wat zijn bedoeling is, gaat hier over match tegen rsca.

+ de feiten en cijfermateriaal die ik zeg zijn juist.  Ik haal het msh veel aan, maar is om zo een mensen op hun plaats te zetten.  Herinner me maar al te goed dat jij dit ook al eens aanhaalde, tegen iemand die zo begon te doen op ons forum.

Mijn cijfers zijn geen leugens verre van.  Anders moet u, uw post eens bekijken paar maand geleden.  Swat, no offence.  Maar laten we die superjood negeren en over de match spreken.  Zijn naam zegt ook al heel veel.

Ik zie nog weinig prono's hier.
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2009, 11:27:41 am door essevee007 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #94 Gepost op: augustus 22, 2009, 11:24:54 am »
We moeten toch nog 2 spelers bijhalen hoor.  Is het eerste jaar sinds lang dat we zo veel blessureleed hebben.  En dan nog eens op sportief vlak heel veel tegenval en vooral pech en onmacht tegen de arbitrage.

Jammer van Makiese voor vnvd.  Is ideaal als invaller, supersub.  Mogen van geluk spreken dat onze teddy een meevaller is.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #95 Gepost op: augustus 22, 2009, 11:45:42 am »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #96 Gepost op: augustus 22, 2009, 12:55:54 pm »
Pfff, dat ma rap avond is,
stress sla ier enorm toe.
Zit met wa volk vanavond van het Brusselse
om Btv te kijken.
Hopelijk zijn ze rap monddood gemaakt door die van ons
en liefst met 3 goals voor want met 2 goalen zijn we ni vielig.
Mijn hoop ligt op Teddy en Nforke.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #97 Gepost op: augustus 22, 2009, 01:08:03 pm »
6
Ok laten we idioten negeren dan !

4 draws op rij?  Geen sprake van!  2-1 !

"In the jungle the mighty jungle the LYON sleeps tonight..." Essevee daarentegen...

2460 die is werkelijk geniaal ! ;)

khoop op een 2-1 vrees voor een 1-3.

Schand van europa, dit is de schand van europa! :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #98 Gepost op: augustus 22, 2009, 01:40:05 pm »
Pfff, dat ma rap avond is,
stress sla ier enorm toe.
Zit met wa volk vanavond van het Brusselse
om Btv te kijken.
Hopelijk zijn ze rap monddood gemaakt door die van ons
en liefst met 3 goals voor want met 2 goalen zijn we ni vielig.
Mijn hoop ligt op Teddy en Nforke.

sv'ke gekregen of zo ?


ik hoop nog eens op een stunt . 2-1  ,  1-0  , 2-0  dan 2-1 en net op het einde nog een prachtsave van sammy om de 2-2 te vermijden.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Essevee- rsc anderlecht
« Reactie #99 Gepost op: augustus 22, 2009, 01:58:29 pm »
Pfff, dat ma rap avond is,
stress sla ier enorm toe.
Zit met wa volk vanavond van het Brusselse
om Btv te kijken.
Hopelijk zijn ze rap monddood gemaakt door die van ons
en liefst met 3 goals voor want met 2 goalen zijn we ni vielig.
Mijn hoop ligt op Teddy en Nforke.

sv'ke gekregen of zo ?


ik hoop nog eens op een stunt . 2-1  ,  1-0  , 2-0  dan 2-1 en net op het einde nog een prachtsave van sammy om de 2-2 te vermijden.

We mogen dan wel eens stillekesaan het woord stunt verwijderen uit onze vocabulaire ? ;-), nee serieus ik haat dat woord stunt en ik haat het ook wanneer de pers dan zegt dat Anderlecht zwak was en geen woord over onze kwaliteiten neerpent.