Auteur Topic: [NB] Cercle - Essevee  (gelezen 15334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[NB] Cercle - Essevee
« Gepost op: augustus 15, 2009, 10:21:56 pm »
geindigd op 2-2 ...

Offline esseveeeddy

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2009, 10:34:56 pm »
1 punt buiten 3 punten een wereld van verschil.Maar ja het spreekwoord zegt "wat baten boek en bril als de uil niet zienen wilt".Dury zalt vergeten zijn dat er nog wissels mogen uitgevoerd worden om het spel te onderbreken.Dure punten verloren.Dat is mijn commentaar. :-[ :-[

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 15, 2009, 10:38:54 pm »
1 punt buiten 3 punten een wereld van verschil.Maar ja het spreekwoord zegt "wat baten boek en bril als de uil niet zienen wilt".Dury zalt vergeten zijn dat er nog wissels mogen uitgevoerd worden om het spel te onderbreken.Dure punten verloren.Dat is mijn commentaar. :-[ :-[

Voila. That's it.
Van Dury zou je toch echt wel verwachten dat hij ingrijpt om tijd te winnen.
Hoe goed SVZW deze match ook speelde (met Teddy en Bossut als toppers), deze 2 punten zijn een serieus verlies, als je zo lang 1-2 voor staat.
-SVZW Forever-

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2009, 10:45:19 pm »
Als onze tegenstander niet voor de 2de keer op rij een penalty cadeau krijgt, dan hebben wij nu 7/9 in plaats van 3/9 en zaagt er niemand over details zoals een eventuele wissel in blessuretijd !

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 401
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2009, 10:46:33 pm »
Om toch zot van te worden.  Hoe is het in godsnaam mogelijk.......!!!!!!!! >:( >:(

We geven niets weg en toch 2 punten verloren.
Wanneer gaat Buysse nu eindelijk naar de bank? Was weerom nergens: slechte verdediging, geen goede voorzetten en de enige passen die hij wou geven waren dan nog hakjes. Om zot van te worden.
Hopelijk geraakt die Lebbihi bijna speelklaar.

En graag spits die bal kan bijhoude!!! Nfor was vandaag nergens.  Teddy deed zijn best, maar dit is een zuivere goalgetter want behalve zijn snelheid, moet hij toch nog veel werken aan zijn techniek wanneer die betrokken wordt in de acties.  Niettemin deze verdient krediet want komt toch uit derde klasse.

En wat was er aan de hand met Taravel???  Heb gehoord dat hij gekwetst was, maar weet iemand hier meer over???

Ga er verdomme enkele zware op drinken, want hiervan moet ik toch bekomen.
 >:( >:(

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: augustus 15, 2009, 10:54:39 pm »
2 de week op rij enorm ontgoocheld.
Opnieuw laten we 2 punten liggen en het zou wel eens goed kunnen dat we eind maart moeten zeggen: We hebben de punten verloren in het begin.

3/9 is toch wel een gemiste start met het vooruitzicht op wat komt de komende 2 weken..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: augustus 15, 2009, 11:55:39 pm »
Die arbitrage van tegenwoordig om te bleiten  :'(
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:02:24 am »
de ontgoocheling kan niet zwaarder voor mij..

N'for heel zwak, zwakke passes behalve bij de goal van Chevalier, mooie assist maar voor de rest..
Chevalier, daar gaan we nog veel plezier aan beleven ;)
Bossut ook goe gekeept, goeie saves.
Minne, vr? goe verdedigd vinnek, goeie rechtsback!

Voor de rest ,, enorme ontgoocheling!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:11:01 am »
N'for, Buysse ?n Franky Dury waren de zwaksten vandaag. Voor N'for en Buysse moet het seizoen nog beginnen, denk ik...
Dury daarentegen moet eens leren wisselen, had ie zelfs al maar ??n keer gewisseld waren we gewonnen verdorie!!

Minne, Bossut en Chevalier waren (ook zoals vorige week) de besten op het plein. Vandaag vond ik Berrier overigens ook al beter dan vorige week.

Pff, na deze 3 speeldagen hadden we z?ker al 5 punten moeten hebben ipv 3. Als we tegen Anderlecht niks halen (wat toch waarschijnlijk is) dan is het voor mij alvast een mislukte start van het seizoen  :(

En neen, ik vond de arbiter vandaag zeker g??n beslissende factor.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:25:38 am »
En neen, ik vond de arbiter vandaag zeker g??n beslissende factor.

Cercle die een cadeau krijgt in de vorm van een penalty is dus geen beslissende factor ? Of vond jij het wel penalty dan ?

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:26:46 am »
zwaar ontgoocheld..

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:33:14 am »
N'for, Buysse ?n Franky Dury waren de zwaksten vandaag. Voor N'for en Buysse moet het seizoen nog beginnen, denk ik...
Dury daarentegen moet eens leren wisselen, had ie zelfs al maar ??n keer gewisseld waren we gewonnen verdorie!!

Minne, Bossut en Chevalier waren (ook zoals vorige week) de besten op het plein. Vandaag vond ik Berrier overigens ook al beter dan vorige week.

Pff, na deze 3 speeldagen hadden we z?ker al 5 punten moeten hebben ipv 3. Als we tegen Anderlecht niks halen (wat toch waarschijnlijk is) dan is het voor mij alvast een mislukte start van het seizoen  :(

En neen, ik vond de arbiter vandaag zeker g??n beslissende factor.
Helemaal akkoord jongen, onze spelers en trainer hebben het VOLLEDIG aan zichzelf te danken, gaven het zelf allemaal weg.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:35:44 am »
Dury buiten  ::)
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:39:19 am »
Dury buiten  ::)

dat wordt nu al jaren geroepen  ;)


het stoort mij trouwens ook al jaren dat dury vaak h??l lang wacht om wissels door te voeren . als hij er al doorvoert ...

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:49:14 am »
Dury buiten is ietwat overdreven niet?

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:49:35 am »
Dury buiten  ::)

Wat is dat nu voor belachelijke opmerking?

Is ??n van de beste trainers in Belgi?. Hij ging alleen in de fout door niet in te grijpen en te wisselen in Brugge. That's all.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:50:48 am »
Dury buiten  ::)

Wat is dat nu voor belachelijke opmerking?

Is ??n van de beste trainers in Belgi?. Hij ging alleen in de fout door niet in te grijpen en te wisselen in Brugge. That's all.
Sarcasme ...
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:52:33 am »
Dury buiten  ::)

Wat is dat nu voor belachelijke opmerking?

Is ??n van de beste trainers in Belgi?. Hij ging alleen in de fout door niet in te grijpen en te wisselen in Brugge. That's all.
Je had duidelijk nog niet door dat het sarcastisch was. Het feit dat Buffel zowat over z'n eigen voeten struikelt maar toch een penalty krijgt, is Dury zijn schuld. Right  ::)
Zoals hij zegt in z'n interview, onder normale omstandigheden win je deze match altijd, het zat echter ferm tegen. Z'n reactie is wel de max, reporter onder tafel geklapt.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:05:30 am »
Fantastische reactie gezien op het forum van cercle, waar supporters blijkbaar ook eerlijk durven zijn :

"En het was geen penalty, meneer. En een doorgebroken speler neerhalen is rood. Vandaag kregen we meer dan we verdienden. Lang geleden dat ik nog zo'n slecht gevoel overhield aan een wedstrijd waarin we punten pakten."
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2009, 01:07:01 am door lide »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:50:40 am »
Wisselen ????? Wie moest erin ???? Waeghe, Dachelet ???? Arbitrage m'n kloten. Incompetentie troef zeg !
Webteam SV Zulte Waregem