Auteur Topic: [VB] Essevee - AA GENT  (gelezen 7200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[VB] Essevee - AA GENT
« Gepost op: september 24, 2009, 06:21:47 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #1 Gepost op: september 24, 2009, 06:53:40 pm »
Heb er momenteel geen vertrouwen in  :-\
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #2 Gepost op: september 24, 2009, 07:21:15 pm »
Ik om de een of andere reden wel :). 0-0 na de eerste helft, 2-0 na 90 minuten.

pedro

  • Gast
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #3 Gepost op: september 24, 2009, 07:56:06 pm »
Nu live op eurosport Hyland met trinidad tegen egypte met scheids de bleeckere

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #4 Gepost op: september 24, 2009, 08:01:35 pm »
Pfff, kdenk een drawke, Gent is beter dan ons maar ze blaken ook ni van vertrouwen.
Kvrees da ze net iets meer gaan willen rechtzetten van hun puntenverlies dan die van ons.
Thuis speelden we dit seizoen ook nog nooit goed voetbal.
Kee der voor de moment ni veel vertrouwen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #5 Gepost op: september 24, 2009, 08:10:24 pm »
Moeilijk te voorspellen.. t'kan 1) beteren of t'kan 2) nog meer den dieperik in zijn.
Anyway om het op zen gents te zeggen: nie neute, nie pleuje!
K'hoop dat iedereen wat achter de ploeg staat of het kan optie 2) zijn.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #6 Gepost op: september 24, 2009, 08:18:44 pm »
Pfff, kdenk een drawke, Gent is beter dan ons maar ze blaken ook ni van vertrouwen.
Kvrees da ze net iets meer gaan willen rechtzetten van hun puntenverlies dan die van ons.
Thuis speelden we dit seizoen ook nog nooit goed voetbal.
Kee der voor de moment ni veel vertrouwen.
Correctie, tegen Genk thuis speelden we volgens mij wel degelijk een goeie partij, maar werden we allerminst gediend door fluitenier van dienst Breda...
Desalniettemin zie ik het met onze huidige vormcurve en de kwaliteiten van de tegenstander kennende niet zo goed zitten... Maar misschien kunnen ze net dan, net als we het minst verwachten, ons toch nog eens in positieve zin verrassen.
Let's hope so.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #7 Gepost op: september 24, 2009, 08:27:29 pm »
Als ik mag kiezen zou ik Berrier toch eens centraal uitspelen ipv op de flank.  Ik vind dat hij daar beter tot zijn recht komt.

Mss eens volgende opstelling:

                                  Bossut

          Minne           D'haene   Taravel            Buysse

                    Colpaert     Van Nieuwenhuyze


                                  Berrier                     

        Chevalier                                              N'for

                                    Sadik

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #8 Gepost op: september 24, 2009, 08:30:47 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?

Veel hangt af van de aanpak van onze broekschijter natuurlijk.  Mijn witte zakdoek gaat wel mee...

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #9 Gepost op: september 24, 2009, 08:32:43 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?
Veel hangt af van de aanpak van onze broekschijter natuurlijk.  Mijn witte zakdoek gaat wel mee...
Gij en uwen witten zakdoek blijven voor mijn part thuis...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #10 Gepost op: september 24, 2009, 09:03:05 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?

Veel hangt af van de aanpak van onze broekschijter natuurlijk.  Mijn witte zakdoek gaat wel mee...

KOmaan Superjood: Bossut, Sadik, Berrier, Makiese, Nfor, Teddy, Waeghe, Matton Yopa, Roelandts, Muinonen.. Dus een elftal zonder verdedigers! Leuk, h?!  :P

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #11 Gepost op: september 24, 2009, 09:17:16 pm »
Allez superjood, zet keer 11 namen die jij opgesteld wilt zien.
Ik lees ier veel kritiek die vooral afbrekende is,
doe keer wa opbouwende kritiek, voorstellen hoe dajet kunt veranderen.
Wel met de kern die we nu hebben e, ni beginnen over Salou enzo want da is verleden tijd.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #12 Gepost op: september 24, 2009, 09:27:55 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?
Veel hangt af van de aanpak van onze broekschijter natuurlijk.  Mijn witte zakdoek gaat wel mee...
Gij en uwen witten zakdoek blijven voor mijn part thuis...

Ja, liefst vanal thuisblijven.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #13 Gepost op: september 24, 2009, 09:28:23 pm »
Superjood is even 'met rust', ik denk dus niet dat hij zal reageren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #14 Gepost op: september 24, 2009, 09:32:19 pm »
Tot mijn verbazing is deze poll nog niet opgestart, maar nu zaterdag spelen al we voor de derde zaterdag op rij thuis, ditmaal tegen "de buren" uit aa gent , een ploeg die in het verleden wel eens een serieuze pot anti-voetbal op de mat bracht in ons regenboogstadion .

met een verlies van ons in brugge, en van gent thuis tegen zowaar westerlo, een belangrijk match, voor ons om nog eens richting linkerkolom te gaan, voor gent om opnieuw bovenaan aan te sluiten .

Brengt essevee eens voetbal met inzecht en werkkracht en 90 goed niveau voor de kritische supporters onder ons  :) ?
Veel hangt af van de aanpak van onze broekschijter natuurlijk.  Mijn witte zakdoek gaat wel mee...
Gij en uwen witten zakdoek blijven voor mijn part thuis...

Ja, liefst vanal thuisblijven.
Haha  ;D het word hier leuker en leuker, begin het forum minder en minder te lezen.
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #15 Gepost op: september 24, 2009, 11:24:11 pm »
ideaal voor de nare ervaring van kortrik uit te vegen.
maar ik vrees voor leye en maric....
men zal nog leper moeten zijn dan preu'homme om goed voor de dag te komen.
Ideaal voor Nfor om revanche te nemen voor de pasmuntpolitiek van gantoise.
Aan de gasten uit R of S, doe ze voort zoals 2de helft vorig week, op den duur zal de Q wel volgen! ;-)

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #16 Gepost op: september 25, 2009, 08:38:26 am »
In feite om een beetje gerust te zijn moeten we de 3 punten halen, zelfs als ist tegen Gent. Die verloren ook woensdag dus zullen ze er ook op gebrand zijn de 3 punten binnen te halen dus zij zullen moeten komen.
Ik voorspel een wedstrijd met veel doelpunten hopelijk afsluitend met winst aan onze kant.

Prono 3-2

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #17 Gepost op: september 25, 2009, 08:44:16 am »
Laten we de mindere matchen even vergeten en hopen dat de spelers wakker zijn zaterdag. Met een team dat geconcentreerd is, hoeven wij van niemand schrik te hebben. Alle neuzen in dezelfde richting en 2-1 !
Wederopstanding van Roelandts en Berrier. En Chevalier 2 goals om te bedanken voor zijn cap.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #18 Gepost op: september 25, 2009, 08:51:39 am »
Onze eerste matchen waren gewoon zeer degelijk en namen we te weinig punten. Het is raar maar het goede voetbal is eigenlijk vrij plots verdwenen. Laatste 3 matchen waren echt niet goed, een schril contrast met de eerste 3.
Wat plots verdwijnt kan misschien ook plots terugkeren. Ik hoop op een clean sheet van onze defensie. ik denk dat daar de revival moet beginnen. Maar het wordt moeilijk...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #19 Gepost op: september 25, 2009, 09:07:19 am »
O ja ik zou het proberen met de volgende 11:

Bossut
Minne - Colpaert - Dhaene - Buysse
Berrier - Roelandts - Van Nieuwenhuyze - Matton
Nfor - Makiese

Een 4-4-2 omdat ik vind dat onze 4-5-1 de tegenstander niet meer verrast en we te weinig de achterlijn halen (lees we beschikken niet meer over echte wingers, zeker nu Meert out is)
Bovendien denk ik dat spitsen als Nfor en Makiese meer rendement zullen halen in deze formatie. Colpaert in de plaats van Taravel omdat ik vind dat deze niet echt secuur is. Hiermee grijp ik terug naar het recept uit de heenronde vorig jaar toen dit duo een paar keer de nul kon houden en toen vooral Colpaert zeer sterk bezig was.

Natuurlijk zal dit een fictief elftal blijven, want wellicht zal Dury opteren voor een 4-5-1 met versterkte flanken om types a la thompson niet te ver te laten komen. Maar voor alle duidelijkheid ik heb geen problemen met de keuzes van Dury. Gewoon even mijn bescheiden visie.