Moest dit nu een officieel forum zijn, dan had je nog een beetje reden om hierover te zagen, maar dat is het niet! Als jullie de manier van werken van de admins niet appreci?ren, maak dan zelf een beter forum en zie hoeveel volk er zal op afkomen..
dat forum bestaat al min of meer ...
er waren trouwens veel te veel rubrieken en berichten (letterlijk tientallen) waarin superjood begon met een quote van andere gebruikers van het forum en hen dan totaal tegensprak , op het eind waren dit tientallen berichten per week.
een andere mening dan andere gebruikers kan , kritiek hebben op de club kan, maar ALTIJD een andere mening hebben en ALTIJD kritiek hebben is wat van het goeie teveel. vrije meningsuiting, ook op een supportersforum is de normaalste zaak ter wereld (in de internetwereld dan in dit geval), maar als het echt overdreven wordt hebben de admins altijd het recht om iemand te bannen (is bij mijn weten bij alle internetforums de regel

)
volgens mij was het op het eind zijn hobby geworden om zoveel mogelijk andere gebruikers tegen te spreken (zie bv de nabeschouwing van essevee-moeskroen als voorbeeld) maar als we dan vroegen bijvoorbeeld wie er dan WEL trainer zou moeten worden, of wat er dan WEL goed was aan de club kregen we daarentegen NOOIT een antwoord ....
als je werkelijk niets goed vind aan de club (noch de andere supporters, noch de andere forumgebruiikers, noch de spelers, noch de inzet van de spelers, noch de trainer, noch het stadion, noch het bestuur , ...) dan vraag je je toch af waarom iemand zich nog supporter noemt. volgens mijn bescheiding mening moet je het toch minstens eens zijn met een paar van deze zaken die verbonden zijn aan een voetbalclub ... anders ben je gewoon een persoon die tegen alles is en tegen alles tekeergaat gewoon om reacctie van anderen uit te lokken.
ja hij ging vaak mee op verplaasing (of zelfs altijd) en hij ging thuis vaak kijken (of zelfs altijd) en van mij mag hij dit gerust blijven doen, maar ik heb toch liever van hem geen "last" meer op dif forum. moet je trouwens daarom zo neerbuigend doen op andere supporters die niet altijd naar essevee gaan kijken ? want ook dat was een stokpaardje van hem ...
het is wel leuk dat esseveke zijn 6e bericht op dit forum sinds 2007 wijdt aan zijn kameraad

zoals terecht gezegd hierboven, zou superjood ook dergeljke berichten posten op forums van AJAX ? en zo ja, zouden zulke berichten daar wel maandenlang getolereerd worden ? ik dacht het niet ...