Auteur Topic: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0  (gelezen 10020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
[NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Gepost op: december 27, 2009, 10:52:08 pm »
Essevee won tegen KVC Westerlo met 1-0 na een mooie actie van Berrier en mooie goal :)

PS: N'for werd geschorst om disciplinaire redenen, lees teletekst p. 518

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.299
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #1 Gepost op: december 27, 2009, 10:53:34 pm »
Eerste helft was goed, veel kansen jammer dat we niet scoren.
Tweede helft was matig tot slecht, gelukkig scoren we nog op het einde.
De minuten die Vanzundert nog kreeg op het laatste was dit zijn afscheid?

PS: jammer dat Makiese en Erneman uitgefloten worden, is toch nergens voor nodig.
« Laatst bewerkt op: december 27, 2009, 11:20:59 pm door Pringless »
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.299
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #2 Gepost op: december 27, 2009, 11:01:31 pm »
PS: N'for werd geschorst om disciplinaire redenen, lees teletekst p. 518
Bij Zulte Waregem was Ernest N'For disciplinair geschorst. De spits ging op training hard door op Hyland en weigerde zijn excuses aan te bieden.
bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/MF_091227_ZWA_WES
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2009, 11:13:45 pm »
Wat een goal van ons fransooske  8)

Voor de rest absoluut geen goede match vond ik, we mogen heel blij zijn met de 3 punten. Makiese is Nfor niet, laat dat duidelijk zijn...

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2009, 11:17:02 pm »
kvond da bartje VZ nog goe is ingevallen voor die laatste 5 min.
« Laatst bewerkt op: december 27, 2009, 11:20:50 pm door Leatherfaceje »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #5 Gepost op: december 27, 2009, 11:38:26 pm »
We mogen content zijn met deze 3 punten maar ze zijn van goudwaarde momenteel,hoor!

1e helft lagen we meer dan boven met Buysse als absolute uitblinker.
2e helft was h??l wat teleurstellender. Er zat niks van samenhang meer in onze ploeg maar nu was vooral Sammy de held! Heeft ons naar het einde toe echt rechtgehouden.
Echter, voor mij is de man van de match Steve Colpaert...Het is een waar plezier om hem te zien spelen! Echt fantastische kerel  8)

Minpunt: Makiese. Ik (en zowat iedereen die in de buurt was,precies) erger me suf aan hem. Zijn inzet is 2 keer niks, zijn passes zijn uitermate slecht, en ga zo maar door. Ergerlijk. Nu kan hij in de basis starten en doet hij er nog niks mee.

Oja, nog een minpunt: Mr. Bultynck. Fluiten voor elke kleine pruts. Pffff.  :(

Merci SV!! Het resultaat telt vanavond  :D

Laat de champagne smaken, Dury  :) :) :)
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #6 Gepost op: december 27, 2009, 11:44:32 pm »
tis al nog indien er gewed wordt voor champagne dat er dan gewonnen wordt .

slechte 2e helft inderdaad, maar uiteindelijk winnen we dan nog , en zo behalen we een 6/6 tegen een mogelijke concurrent voor de 6e plaats .

o ja de uitslagen van onze laatste zondagwedstrijden :

29/11 : essevee - lokeren  1-0
13/12 : essevee - cercle    1-0
27/12 : essevee - westerlo 1-0

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.399
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #7 Gepost op: december 28, 2009, 12:01:54 am »
We hebben gewonnen dat is het voornaamste. Drie punten erbij en we kunnen met een gerust gemoed naar Anderlecht. Mooie actie voor de wedstrijd.


WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #8 Gepost op: december 28, 2009, 12:02:38 am »
tis al nog indien er gewed wordt voor champagne dat er dan gewonnen wordt .

slechte 2e helft inderdaad, maar uiteindelijk winnen we dan nog , en zo behalen we een 6/6 tegen een mogelijke concurrent voor de 6e plaats .

o ja de uitslagen van onze laatste zondagwedstrijden :

29/11 : essevee - lokeren  1-0
13/12 : essevee - cercle    1-0
27/12 : essevee - westerlo 1-0



2 op 6 tegen Genk.
6 op 6 tegen Westerlo.
3 op 3 tegen Gent.
3 op 3 tegen Beerschot.
1 op 3 tegen Standard.
3 op 3 tegen Mechelen.

Jammer dat je dan punten verliest tegen de nekken, hier en daar bestolen wordt (Genk thuis, Cercle uit = vier punten mislopen), en af en toe h??l slecht speelt (op Roeselare bvb). Natuurlijk, zoals Dury zegt, om die top 6 te halen moet je eigenlijk constant top zijn. Maar voorlopig doen we het in de duels tegen rechtstreekse concurrenten voor Play Off 1 dus gewoon uitstekend. We staan toch ook gewoon lekker 5e op het einde van het jaar. Chapeau!

OT: degelijke eerste helft, zwakke tweede helft. Drie punten zijn binnen, das 't belangrijkste!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #9 Gepost op: december 28, 2009, 12:04:33 am »
1ste helft was het betere werk van het seizoen.
2de was echt niet aan te zien, niks dat lukt, niks dat ze ook nog deden.
Goal van Berier, daar worde stil van, klasse.
Soit 3 punten tellen en zelfs al verliezen we op Anderlecht,
we blijven top 6.

De ref was echt dikke nul.  Een ref die fluit zoals het moet stuurt er 3 van Westel af.
De Petter met been omhoog en voet vooruit, voor de rest raakte dienen genen bal aan
van heel de match.
Makiese mag blij zijn datem zijn been ni breekt na een veel te wilde tackel.
Zefke delen mag van geluk spreken datem mocht blijven staan,
Dachelet eraf schoppen en dan teken doen naar de ref datem niks raakte.
Zielig gewoon, ervaring ister bij diene gast maar verstand totaal niet.
Toen ze in GBA Cruz ervan schopten ging hij ook zeggen aan de ref dat er niks was gebeurd.
Eerlijk, da we ma rap van Westel afzijn, totaal anti-voetbal.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #10 Gepost op: december 28, 2009, 12:07:23 am »
Amai schone actie voor de match!
De match zelf met heel veel kansen (langs beide kanten) en veel slordigheden. Heb me mateloos ge?rgerd aan de fantasietjes die Berrier uitvoerde die mislukte terwijl het ook simpel kan, maar dan maakt hij zo'n goal en dan vergeet je dat ;)

Makiese ook zwak en bewijst hier nog maar eens dat hij een supersub is, maar een basisplaats verdiend hij niet.

Verder opvallend, de zware fout van Delen in de tweede helft die slechts bestraft werd met geel. Twas 2 weken geleden gene waar geweest ze...

Offline dendezen

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #11 Gepost op: december 28, 2009, 12:20:50 am »
Amai schone actie voor de match!
De match zelf met heel veel kansen (langs beide kanten) en veel slordigheden. Heb me mateloos ge?rgerd aan de fantasietjes die Berrier uitvoerde die mislukte terwijl het ook simpel kan, maar dan maakt hij zo'n goal en dan vergeet je dat ;)

Makiese ook zwak en bewijst hier nog maar eens dat hij een supersub is, maar een basisplaats verdiend hij niet.

Verder opvallend, de zware fout van Delen in de tweede helft die slechts bestraft werd met geel. Twas 2 weken geleden gene waar geweest ze...

Daarnet Gent Anderlecht gezien : als ze daar beide met 11 kunnen eindigen , dan weet je dat " met 2 maten en gewichten" geen fabeltje is


M

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #12 Gepost op: december 28, 2009, 12:29:52 am »
Sterke eerste helft, zwakke tweede helft.
Ernemann vind ik maar een matige voetballer. Ik zag Makiese in 't begin van 't seizoen veel liever op die positie spelen. Als diepste spits is hij echter van weinig nut.
Berrier speelde een schitterende eerste helft en ook Colpaert was (zoals gewoonlijk) top!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #13 Gepost op: december 28, 2009, 12:38:01 am »
Waar beginnen?  We missen in 1ste helft teveel kansen (wel goede doelman), met een uitstekende Buysse ook Berrier was de eerste helft goed op dreef, of zien de mensen dit niet meer?  Ik heb zeker een pas of 4,5 gezien die NIEMAND in Belgie kan geven, maar blijkbaar vindt men dit normaal en verlangt men meer en meer van Berrier.
De tweede helft was min of meer rampzalig voor ons, gelukkig mist Westerlo huizenhoge kansen en red Sammy de meubelen.  Toch vindt ik dat onze verdediging het niet slecht deed, Colpaert en Taravel deden het goed, Dachelet moet centraal niet onderdoen voor die twee, maar als rechtsback is hij nog niet op hetzelfde niveau van een Minne maar wat een schitterende mentaliteit heeft hij, een speler naar mijn hart.
Makiese mag eens starten op zijn favoriete plaats dan mag je toch wel meer vechtlust, karakter,inzet, doorzettingsvermogen, enz verwachten.  Dat hij slecht speelt tot daar aan toe, maar zo futloos, erg!
Het is nu toch ook wel duidelijk dat Nfor heel heel belangrijk is voor ons!
Van Westerlo en de scheids had ik toch ook betere dingen verwacht.  Westerlo is een vuile ploeg, met heel lepe oude krijgers, maar respect heb ik toch niet voor hun.  Delen, De Petter die 24, hatelijke spelers, net zoals de scheidsrechters.
Wat is dat toch met ons publiek?  Sfeer nul,nul.  Ik bekritiseer niet de mensen die meeleven,roepen, zingen, maar wel al die anderen.  Triestig, you only sing when you're winning!  Cinemapubliek!
En leve Berrier, ik hun hem een heel grote transfer, ik ben gewoon trots dat hij bij ons speelt, als hij nu vertrekt in januari of op het eind van het seizoen, zo'n speler verdient een staande ovatie!

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #14 Gepost op: december 28, 2009, 08:08:13 am »
Wat een zielige sfeer! Er sfeer beginnen inkrijgen door 'einh' naar een lichtgekleurde persoon te zingen, beetje zielig. We zouden dan idv dat te doen allemaal essevee moeten zingen!
toch chapeau voor ons ketje

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 748
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #15 Gepost op: december 28, 2009, 08:52:55 am »
Sterke eerste helft, zwakke 2de helft en een magistrale goal van Berrier die op dat moment diep aan het wegzakken was... 
Heel sterk : Lutte, Steve, Buysse (in aanvallend opzicht),
Goed : de rest, behalve :
Heel zwak : Makiese Hij pikt af toe zij goaltje mee, als een duiveltje uit een doosje, maar ik vrees dat dit het enige is...  Voetballend zwak, inzet zwak...
(met een deliberatie voor Teddy omdat hij zich toch maar te pletter loopt, ook al lukt er niks)

Over Westerlo kunnen we kort zijn : 2 de klasse voetbal

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #16 Gepost op: december 28, 2009, 09:04:23 am »
Eerste helft was goed, veel kansen jammer dat we niet scoren.
Tweede helft was matig tot slecht, gelukkig scoren we nog op het einde.
De minuten die Vanzundert nog kreeg op het laatste was dit zijn afscheid?

PS: jammer dat Makiese en Erneman uitgefloten worden, is toch nergens voor nodig.

??? Goe opletten jongen! Ernemann werd ni uitgefloten, er werd gefloten omdat iedereen dacht dat Makiese vervangen ging worden en uiteindelijk Steffen vervangen werd. Er viel onze deen trouwens niets te verwijten, speelde een nuttige wedstrijd op links!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.957
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #17 Gepost op: december 28, 2009, 09:17:53 am »
en niemand die zag dat taravel goed was?

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 534
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #18 Gepost op: december 28, 2009, 09:18:44 am »
ik krijg het stilaan op mijn heupen van die mossel "demarez" op de wedstrijdverslagen van essevee...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.299
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #19 Gepost op: december 28, 2009, 09:53:08 am »
Eerste helft was goed, veel kansen jammer dat we niet scoren.
Tweede helft was matig tot slecht, gelukkig scoren we nog op het einde.
De minuten die Vanzundert nog kreeg op het laatste was dit zijn afscheid?

PS: jammer dat Makiese en Erneman uitgefloten worden, is toch nergens voor nodig.

??? Goe opletten jongen! Ernemann werd ni uitgefloten, er werd gefloten omdat iedereen dacht dat Makiese vervangen ging worden en uiteindelijk Steffen vervangen werd. Er viel onze deen trouwens niets te verwijten, speelde een nuttige wedstrijd op links!
Ok mijn excuses  :-[
ik krijg het stilaan op mijn heupen van die mossel "demarez" op de wedstrijdverslagen van essevee...
Ja niet te doen. "Een gelijk spel was terechter geweest"
SV TILL I DIE