Auteur Topic: [NB] : RSCA - Essevee  (gelezen 8010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[NB] : RSCA - Essevee
« Gepost op: maart 28, 2010, 10:35:55 pm »
geindigd op 6-0  ....

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: maart 28, 2010, 10:40:23 pm »
Grootste ontgoocheling is dat we echt niets hebben getoond, zou absoluut niet mogen voor een Play Off 1 match. Tegen Espanyol was het 6-2 en ze waren veel sterker dan ons, maar we hebben ons gesmeten, wel paar mooie dingen laten zien en knap gescoord. Nu echter...

Hopelijk herpakken ze zich tegen STVV en bljven we vechten voor plaats 4 en blijven we niet op ons lauweren rusten omdat we de playoffs hebben gehaald...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2010, 10:46:16 pm »
Man, man, zwakste vertoning ooit!  Trok op niets, all? op (een superieur) anderlecht moet je niet de punten gaan pakken, maar smijt je er dan teminste voor.  Het trok op niets, en zoek maar eens op hoe lang het geleden is dat we nog eens zo zwaar hebben verloren, meer dan 10 jaar geleden denk ik.  We hebben ons zo belachelijk gemaakt op alle gebied, er zat niks in heel dat team van ons.  Anderlecht was msh superieur maar wij waren zwak,zwakker,zwakst!  WANVERTONING!  En vooral de manier waarop, er was geen inzet en wil.  We lieten ons overal doen, wonnen geen duels, gaven superslechte pases.  En toppunt, bij aftrap na de 4-0 verliezen we gewoon de bal na nog geen 1 seconde.  Pffff, geen woorden voor.  Enige pluspuntje is, dat wim deconick zei.  Gelijk welke ploeg hier vnvd stond, ze gingen allemaal zwaar de boot in.  Dit anderlecht is superieur!
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2010, 10:49:15 pm door essevee007 »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: maart 28, 2010, 10:49:06 pm »
Zo snel mogelijk vergeten.. Tegen STVV winnen en de zaken staan er anders voor.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: maart 28, 2010, 10:56:15 pm »
en de acht volgende wedstrijden winnen we ook!!

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: maart 28, 2010, 10:57:55 pm »
miljaar we zullen het mogen vergeten om nog kampioen te spelen: o
nee mensen vandaag mocht zelf club, standaard etc dit tegen anderlecht spelen, ze zouden allemaal den boot ingegaan zijn.akkoord Zich een beetje meer 'smijten' in de match .... ja, na de 3-0 is de goesting ook meer dan hij . enne het is toch niet tegen dit anderlecht DAT We Moeten spelen voor de 4de stek.laat ons nu concentreren op de volgende match woensdag.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: maart 28, 2010, 11:00:43 pm »
Voetbalclub Groningen verplichtte ooit zijn spelers om het ticketgeld aan de supporters terug te betalen na een zware nederlaag in PSV.

Van mij mogen die 83 mensen die 40? hebben betaald ook hun geld terugkrijgen door de spelers of de ploeg De spelers gaan het nooit voelen, maar die 83 mensen kunnen er hun Play Off 1 abo toch grotendeels mee kopen. Commerciele geste heet zoiets in het bedrijfsleven...

 


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.769
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: maart 28, 2010, 11:19:59 pm »
6-0 tegen dit Anderlecht kun je altijd wel eens tegenkomen, maar dan moeten wij toch ook iets tonen?  Duelkracht nada, 4 passen na elkaar nada, ziel? inzet?
Matton(veel te veel respect voor de tegenstrever) en Meert waren rotslecht, maar ze wilden nog iets doen, Roelandts liep er weer bij voor spek en bonen, wanneer gaat Dury eens ingrijpen (het was de eerste keer dat hij Roelandts verving dit seizoen terwijl hij al veel matchen heel heel slecht is).
Ik kan er niet bij dat Dury na de overwinning tegen AA Gent zowel Nfor als Ernemann bijna bij de vuilbakken zet, nu ook weer, Meert speelt 6 maanden niet, hopla in de ploeg, terwijl hij Ernemann daar kon zetten.
En inderdaad Ernemann was slecht tegen Kv Mechelen, maar heel de ploeg was daar slecht!  We
Nu hebben we GEEN VERTROUWEN meer, en voor mij ligt de fout bij Dury door een winnende ploeg te wijzigen (Nfor eruit, Lyung erin, Ernemann eruit, Hyland of Matton erin) zonder dat ze gekwetst waren of echt slecht speelden, maar een Roelandts liet hij wel staan, logisch is dit niet.  Sommigen spelers krijgen eindeloos veel vertrouwen van Dury, anderen, bij een halve slechte match worden op de bank gezet!  Daarmee zouden we misschien wel niet winnen vandaag tegen Anderlecht, maar we zouden toch met heel wat meer vertrouwen spelen en vooral beter spelen!
Ik vrees dat we dit tegen STVV nog niet te boven komen, onze psycholoog mag dan ook zijn biezen pakken!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: maart 29, 2010, 12:00:53 am »
Ik zag RSCA nog nooit zo goed spelen als vandaag, we botsten op een superieur Anderlecht.
Wij waren heel zwak en EINDELIJK verving Dury eens de spelers die zwak waren.
Hyland was de enige met inzet en duelkracht de rest was ondermaats.
Het moet wel gezegd, er zaten dubieuze goals in.  Die van Gillet is zuiver handsspel.
Die strafschop was ter compensatie van de fout die strafschop moest zijn maar waar
handsspel van Lukaku aan voorafgaat in de eerste helft.  De 6de zal op het randje geweest
zijn, maar soit.  We zijn te kakken gezet en ik hoop op een ferme rechtzetting woensdag.
Kga ni overdrijven maar dit is de zwartste dag voor mij sinds SV Zulte Waregem: vernederend.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: maart 29, 2010, 12:08:27 am »
De 2-0 was de doodsteek. Een verschrikkelijk domme overtreding. Zo ne duts dat da is, heel diene Lebbihi. Achter een halve seconde liet hij zich al ringeloren. Wa was er met Buysse aan de hand? En waarom Nfor nooit mag spelen, is mij ook een raadsel

Crudo

  • Gast
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: maart 29, 2010, 12:14:11 am »
Ik denk dat er bewust enkele spelers gespaard werden voor woensdag, een match die dubbel zo belangrijk is. Dury laat dat ook wat schijnen in het interview op sporza.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: maart 29, 2010, 12:22:08 am »
LAFAARDS!!!

Dit moet ik toch even kwijt...

Als Sporting Anderlecht het aandurft om ?40 voor een zitplaats te vragen in een kiekenkot, maar ZELF te laf is om een spandoek (die nog helemaal niet kleinerd was) toe te laten, wat ben je het dan waard om de 'grootste' club te zijn?

(Op spandoek stond: PO1= Punten :2 , Prijzen x2)

Dan was er nog een steward (van Waregem nota bene) Debiel-genoeg om deze weigering goed te praten!

Hebben we dan als supporter helemaal geen rechten meer. Juist nog geld neerleggen en ja-knikken?!

Sportief: RSCA was minstens 3 klassen beter dan ons?! Hyland was het minst slecht bij ons...


Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.713
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: maart 29, 2010, 12:27:24 am »
Ik zag RSCA nog nooit zo goed spelen als vandaag, we botsten op een superieur Anderlecht.
Wij waren heel zwak en EINDELIJK verving Dury eens de spelers die zwak waren.
Hyland was de enige met inzet en duelkracht de rest was ondermaats.
Het moet wel gezegd, er zaten dubieuze goals in.  Die van Gillet is zuiver handsspel.
Die strafschop was ter compensatie van de fout die strafschop moest zijn maar waar
handsspel van Lukaku aan voorafgaat in de eerste helft.  De 6de zal op het randje geweest
zijn, maar soit.  We zijn te kakken gezet en ik hoop op een ferme rechtzetting woensdag.
Kga ni overdrijven maar dit is de zwartste dag voor mij sinds SV Zulte Waregem: vernederend.

Kijk, ik ben misschien anti-Hyland, maar er zitten er hier toch ook een paar die hem ferm belangrijker maken dan hij is. Hyland was even slecht of de rest van de ploeg.

Nfor heeft trouwens in 10 minuten weer meer getoond dan de rest van de ploeg.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: maart 29, 2010, 12:29:07 am »
LAFAARDS!!!

Dit moet ik toch even kwijt...

Als Sporting Anderlecht het aandurft om ?40 voor een zitplaats te vragen in een kiekenkot, maar ZELF te laf is om een spandoek (die nog helemaal niet kleinerd was) toe te laten, wat ben je het dan waard om de 'grootste' club te zijn?

(Op spandoek stond: PO1= Punten :2 , Prijzen x2)

Dan was er nog een steward (van Waregem nota bene) Debiel-genoeg om deze weigering goed te praten!

Hebben we dan als supporter helemaal geen rechten meer. Juist nog geld neerleggen en ja-knikken?!

Sportief: RSCA was minstens 3 klassen beter dan ons?! Hyland was het minst slecht bij ons...


Rap eens naar sporza bellen, dan weten ze weer aan wie ze hunne swakiri kwijt kunnen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: maart 29, 2010, 12:33:00 am »
Lichtpunt : Hyland ! Die jongen liep de longen uit zijn lijf. Ging als enige in duel ?n won die meestal. Technisch kwam hij er vandaag ook goed uit.

Dieptepunt: Lebbihi ! Overduidelijk vandaag dat hij GEEN flankspeler is. Bij een dubbelpass moest hij werkelijk telkens wachten, omdat hij de bedoeling van zijn medespelers niet inzag. Heeft volgens mij toch 3 doelpunten op zijn kap.

Maar soit, liever eens 6-0 op de rekker om wakkergeschud te zijn, dan 0-1 te verliezen en te blijven aanmodderen! Winst woensdag kan ons op plek 4 posteren!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: maart 29, 2010, 03:37:07 am »
Ik zag RSCA nog nooit zo goed spelen als vandaag, we botsten op een superieur Anderlecht.
Wij waren heel zwak en EINDELIJK verving Dury eens de spelers die zwak waren.
Hyland was de enige met inzet en duelkracht de rest was ondermaats.
Het moet wel gezegd, er zaten dubieuze goals in.  Die van Gillet is zuiver handsspel.
Die strafschop was ter compensatie van de fout die strafschop moest zijn maar waar
handsspel van Lukaku aan voorafgaat in de eerste helft.  De 6de zal op het randje geweest
zijn, maar soit.  We zijn te kakken gezet en ik hoop op een ferme rechtzetting woensdag.
Kga ni overdrijven maar dit is de zwartste dag voor mij sinds SV Zulte Waregem: vernederend.

Kijk, ik ben misschien anti-Hyland, maar er zitten er hier toch ook een paar die hem ferm belangrijker maken dan hij is. Hyland was even slecht of de rest van de ploeg.

Nfor heeft trouwens in 10 minuten weer meer getoond dan de rest van de ploeg.

Ge kunt echt geilen op Nestje zu gij  :D Kijk, ik vind hem een goede speler en ie mag gerust terug in de eerste ploeg! Maar Dury zal er wel zijn redenen voor hebben he (mss zijn 17-jarige vriendinnetje die zijne kop zotdraait?  ;)) Nuja, het was collectief niet goed vandaag, dan hoef je voor mijn part niet eens te kijken naar individuele prestaties. Dury had ze allemaal kunnen wisselen... Vlug vergeten en op naar woensdag, hopelijk tappen we dan uit een ander vaatje, of beter: een groot vat!

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: maart 29, 2010, 07:53:01 am »
Een collectieve offday.  Tegen dit Anderlecht kan je niet winnen, maar 6-0 verliezen is er echt over.  En we komen nog goed weg met die 6-0.  5 op 21 is ook iets om over na te denken.  Ik denk dat de dekmantel "druk" nu ook wel ontkracht is.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: maart 29, 2010, 08:08:52 am »
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Dury spelers wou sparen voor de veel belangrijkere match van woensdag. Buysse en Colpaert er niet in? En al 3 vervangingen na het uur waaronder Roelandts en Chevalier die nooit vervangen worden?
Hopelijk een overwinning tegen STVV

Online svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: maart 29, 2010, 08:30:37 am »
IK begrijp niet waarom Roelandts zo weinig vervangen wordt, soms spelen we met 10 man.Bij belgacom zegde men dat Roelandts veel te traag was.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.400
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: maart 29, 2010, 08:46:48 am »
bloed - zweet en tranen! Een tijd geleden dat ik dit nog gezien heb. Het doet met terug denken aan de periode waar we op Lierse moesten gaan spelen. Lierse had toen nooit gewonnen maar tegen ons deden ze dit wel. Wij waren nergens en slecht net zoals de meeste/sommige voorbije matchen.