Wie weet valt hij wel mee, gene paniek. Beoordeel hem pas na een 10-tal matchen
Hoe zit het nu eigenlijk ? Is er een ruil geweest met N'For ?
Citaat van: Herr Docteur Achtung op mei 30, 2011, 04:13:35 pmHoe zit het nu eigenlijk ? Is er een ruil geweest met N'For ? Nope geen ruil
Wat mij meer interesseert is hoeveel wij voor die brol hebben moeten betalen.
Remember Salou,iedereen dacht ook;wa hebben we nu weer gekocht....Ik kan er niets aan doen maar Pino mocht direct komen van mij....Dit is een goede transfer en zal ongetwijfeld potten breken,indien niet....mijn verontschuldigingen....
Citaat van: trollie op mei 30, 2011, 05:33:59 pmRemember Salou,iedereen dacht ook;wa hebben we nu weer gekocht....Ik kan er niets aan doen maar Pino mocht direct komen van mij....Dit is een goede transfer en zal ongetwijfeld potten breken,indien niet....mijn verontschuldigingen.... Ik denk niet dat er bij Salou iemand dacht "wat hebben we hier gekocht", het was duidelijk dat de man potentieel had.
Salou was een topper in 2e klasse ?, hij speelde met Kortrijk heel onze ploeg op een hoopje.Op basis daarvan hebben ze hem gekocht, niet?
Zelfde met Salou. Iedereen vond Sylvio Breleur de best spits van de twee, maar Salou stond in Gent aan de aftrap en speelde een dijk van een wedstrijd!
Citaat van: Forza Essevee op mei 31, 2011, 02:03:54 pmZelfde met Salou. Iedereen vond Sylvio Breleur de best spits van de twee, maar Salou stond in Gent aan de aftrap en speelde een dijk van een wedstrijd!Volgens mij was Breleur gewoon nog beter als Salou, maar blessures hebben die gast zijn carriere genekt. Doodzonde eigenlijk.
Citaat van: Rik de Flik op mei 30, 2011, 06:35:52 pmWat mij meer interesseert is hoeveel wij voor die brol hebben moeten betalen.Die brol waarover je spreekt is nu wel een speler van Zulte Waregem...