Citaat van: gva op juni 20, 2011, 09:37:15 ameerste training is toch op woensdag 22/06 ??Ja, de officieze training, de officiele is op zaterdag.
eerste training is toch op woensdag 22/06 ??
Citaat van: EAGLE op juni 20, 2011, 10:05:16 amCitaat van: gva op juni 20, 2011, 09:37:15 ameerste training is toch op woensdag 22/06 ??Ja, de officieze training, de officiele is op zaterdag.Ik ben wel benieuwd wat zo'n officieuze training inhoudt ;-)
Hoe laat is dat morgen?
Even een vraag, ik ben een supporter uit Leuven en weet niet waar de trainingen van den Essevee plaatsvinden. Zou iemand dat eens kunnen zeggen? Alvast bedankt.
En op welk veld zou dat zijn? Vorig jaar was dat helemaal achteraan dacht ik. Zou dat ook dit jaar zo zijn?
Citaat van: sv_forever op juni 21, 2011, 07:21:57 pmEn op welk veld zou dat zijn? Vorig jaar was dat helemaal achteraan dacht ik. Zou dat ook dit jaar zo zijn?Als je van de parking naar het achterste plein loopt zal je ze wel tegenkomen zeker?
Overbodig, niet echt, het eerste elftal heeft een vast veld op het oefencomplex, daar zijn ze de laatste jaren altijd op te vinden (tenzij eer gezaaid wordt)