Citaat van: die hard essevee?r op juni 22, 2011, 05:58:31 pmCitaat van: svzwfan arne op juni 22, 2011, 04:11:54 pmMoet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.Met zijn volle 27 speelminuten bij OFK Belgrado vorig seizoen zie ik niet goed in hoe ze hem veelvuldig gescout souden kunnen hebben...Massaker zal er wel dichter bijzitten, pijzek.Ik vermoed dat ie geen fortuin zal gekost hebben en bijgevolg mogen we dit als een beredeneerd risico beschouwen, denk ik.Sowieso moeten wij als 'kleine club' dit soort spelers op zeer jeugdige leeftijd gaan halen ( of vlak na een ernstige kwetsuur ), anders krijgen we er nooit geen keure meer van mochten ze doorbreken.In ieder geval : Лука Милуновић Добродошли!Er stond in de gazet (naar het schijnt) dat hij niet meer mocht spelen omdat hij niet wilde bijtekenen bij OFK Belgrado, zo slecht zal hij wel niet zijn zeker..
Citaat van: svzwfan arne op juni 22, 2011, 04:11:54 pmMoet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.Met zijn volle 27 speelminuten bij OFK Belgrado vorig seizoen zie ik niet goed in hoe ze hem veelvuldig gescout souden kunnen hebben...Massaker zal er wel dichter bijzitten, pijzek.Ik vermoed dat ie geen fortuin zal gekost hebben en bijgevolg mogen we dit als een beredeneerd risico beschouwen, denk ik.Sowieso moeten wij als 'kleine club' dit soort spelers op zeer jeugdige leeftijd gaan halen ( of vlak na een ernstige kwetsuur ), anders krijgen we er nooit geen keure meer van mochten ze doorbreken.In ieder geval : Лука Милуновић Добродошли!
Moet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.
Hoop enkel dat men door deze transfer, en deze van Rossini, Jens Naessens niet opzij zal schuiven.
Citaat van: levytytgat op juni 24, 2011, 07:32:32 amHoop enkel dat men door deze transfer, en deze van Rossini, Jens Naessens niet opzij zal schuiven.Zolang als de beste spelen zie ik geen probleem.
Citaat van: mutombo op juni 24, 2011, 08:28:52 amCitaat van: levytytgat op juni 24, 2011, 07:32:32 amHoop enkel dat men door deze transfer, en deze van Rossini, Jens Naessens niet opzij zal schuiven.Zolang als de beste spelen zie ik geen probleem.En wie is de beste volgens jou?
Citaat van: levytytgat op juni 24, 2011, 09:48:49 amCitaat van: mutombo op juni 24, 2011, 08:28:52 amCitaat van: levytytgat op juni 24, 2011, 07:32:32 amHoop enkel dat men door deze transfer, en deze van Rossini, Jens Naessens niet opzij zal schuiven.Zolang als de beste spelen zie ik geen probleem.En wie is de beste volgens jou? Fan van Naessens zeker? De beste moet spelen en als dat Rossini is moet die spelen en andersom ook, dat zullen we dan wel zien...
De andere tester is blijkbaar een Macedoniër, type Roelandts (volgens Wekelijks Nieuws)Zou het mss gaan om Ferhan Hasani?
Citaat van: EAGLE op juni 24, 2011, 12:44:12 pmDe andere tester is blijkbaar een Macedoniër, type Roelandts (volgens Wekelijks Nieuws)Zou het mss gaan om Ferhan Hasani?http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=847:ferhan-hasani-macedonie-fc-groningen&catid=38:geruchten&Itemid=62...Zo een gasten komen niet testen.
heb gelezen dat da manneke 1 miljoen euro heeft gekost!! Als dat waar is hoop ik toch dat het een basis speler is die veel scoord.
Citaat van: deltas op juni 25, 2011, 03:45:35 amheb gelezen dat da manneke 1 miljoen euro heeft gekost!! Als dat waar is hoop ik toch dat het een basis speler is die veel scoord.1) Dat bedrag van 1 miljoen euro is voor Trajkovski, niet Mulinovic2) Hoe komt ge der in godsnaam op om daar een d te schrijven
Citaat van: SV-boer op juni 25, 2011, 05:10:46 amCitaat van: deltas op juni 25, 2011, 03:45:35 amheb gelezen dat da manneke 1 miljoen euro heeft gekost!! Als dat waar is hoop ik toch dat het een basis speler is die veel scoord.1) Dat bedrag van 1 miljoen euro is voor Trajkovski, niet Mulinovic2) Hoe komt ge der in godsnaam op om daar een d te schrijvenzoals ik al eerder eens getypt heb. hou me totaal niet bezig met schrijffouten op dit forum.en ik typ blindelinks. dan kan er al eens een fout in staan zonder dat ik het ook zo wil schrijven. dus ofwel zaag je nog beetje over schrijffouten ofwel hou je je bezig met het onderwerp.