Om iedereen gerust te stellen...
1) De transferprijs die Essevee betaald heeft komt volgens mensen die het kunnen weten bijlange na niet in de buurt van het bedrag dat in de pers wordt opgevoerd!
Gazetteklap en wishfull thinking van voetbalmakelaars.
Ik denk eerder dat Darije Kalezic en zijn kennis van de 'ic-markt' hier een niet onaardige rol in heeft gespeeld en niet zozeer de centen, net als in de transfer van Luka Milunovic.
2) Als je weet dat deze jongen op lijstjes voorkomt van Chelsea en Ajax ( om er maar enkele te noemen ) als in de gaten te houden speler, dan moet je als klein clubke snel zijn en direct toeslaan als je daar de kans toe krijgt.
3) Als ik goed ge?nformeerd ben zou dit onze nieuwe creatieve aanvallende middenvelder moeten worden waarop we al een tijdje zaten te wachten en niet zozeer een extra spits.
Allez, ik ben alvast benieuwd om hem volgende week een eerste keer aan het werk te zien!
Dus die jonge kerel (uit welke godvergeten competitie) moet onze patron, "nummer 10", spelverdeler worden op't middenveld?
Hij zal wel talent hebben, maar dit is echt gokken. Ik heb nog meer schrik nu dan vorig seizoen, we zien wel..
Schrik?

Nie simpel doen ?, jong! Waarom dan wel? De enige spelers die vertrokken zijn, zijn spelers die op 't laatste weinig of niet speelden ( Lutte, Meert, Roelandts, Vandenbroeck en Nfor ). In het slechtste geval, als werkelijk alle gedane transfers moesten tegenvallen -wat me uiterst onwaarschijnlijk lijkt-, dan hebben we nog dezelfde elf op het plein staan als vorig seizoen: Bossut, Minne, Dhaene, Dachelet, Mar?val, Hyland, Matton, Sterckx, Habibou, Chevalier en Naessens. Neen, sportief denk ik niet dat we schrik moeten hebben. Volgens mij kan het op sportief vlak volgend seizoen alleen maar beter gaan.