Pierre ik vrees dat u goede bron klopt ! Aan degene die zeggen dat het druk zetten is op het stadsbestuur , we zullen zien binnen enkele maanden !
WN is misschien ne daklegger, maar zeker niet commercieel ingesteld. Lange tijd geleden eens met hem geklapt en had een heel andere indruk van hem, in negatieve zin. Onverantwoord dat hij den anderen willy en investeerders zomaar buitenhoudt.Dat de kurt weer met argumenten zou komen opdraven, is niet verwonderlijk.... Maar met de schenking van de gronden doet de stad een mooie inspanning. Er zou bij essevee een commercieel verantwoordelijke moeten zijn, die het project concreet invult, en reeds contracten kan afsluiten met bedrijven (verkoop skyboxen, winkelruimte, waarom geen kantoorruimtes, meetingcentrum, ....)Ik wil gerust een 3-jaars abonnement kopen zonder korting. Reken 500? gemiddeld met 5000abonnees. En waarom betaalt essevee geen jaarlijkse huur, zoals gent (dacht dat zij 1 miljoen euro per jaar betalen aan ghelamco). Met een goede accomodatie kan essevee 10.000abonnementen kwijt.
mocht er een fusie komen met die van heule, dan zien ze mij daar niet! NOOIT, NEVER, JAMAIS !!!
Onze Willy wil just sponsorsgeen investeerderd.ik wed zelfs alster enen komt die zijn aandelen wil kopenEN direct stadion zet, da de Willy zelfs ni zal verkopen.
Men wil niet dat er in de boekhouding gekeken wordt.Een zeer goede bron wist me dit in augustus te vertellen, maar heeft zich nu volledig teruggetrokken.
waarom plots al die angst en gesprekken over fusie???dees is toch stadion?
Als ze geen akkoord vinden met tstad, dan kijken ze om elders iets op poten te zetten, en dan is een fusie niet veraf!
Er is een verschil tussen een fusie en eventueel een stadion delen h?. Dat laatste zou eigenlijk ideaal zijn, maar ja waar bouwde zo iets..
tis duidelijk h? .als er nieuwe mensen komen zullen die van zulte niet veel meer te zeggen hebben .cordier komt gewoon uit de fabriek maar is vriend van ...heb het al eens gezegd dat ze bijna al de mensen van waregem buitengooien en dat is wat de stad tegenhoud.
2