Gent elk jaar uitbatingsverlies bijgepast door VDK? Waar haal je dat in hemelsnaam uit? Ik zal je misschien een een link geven naar een artikel uit de GVA van 2 jaar terug, dan zal je misschien zelf beseffen welke onzin je uitkraamt. http://bieb.be/indianssite/temp/money.jpg
Bovendien, geen pretje, waar heb je het eigenlijk over? Dit zijn zaken uit een ver verleden! ( de zaken waar Verheeke het over heeft dateren uit de jaren 90)Telkens als we zien vanwaar we komen, en dan zien waar we nu zitten, overvalt ons een enorme vorm van trots! Geen enkele club in Belgie heeft een dergelijke schuldenberg weten weg te werken (de meesten gingen failliet, in vereffening, of gingen een fusie aan, en dat met een veel kleine schuldenberg als Gent). Mogen we dan even trots zijn, ja? Er is tot op heden geen enkele, maar dan ook geen enkele club die uit een even diep dal als Gent is opgestaan en die staat waar het nu staat als KAA Gent. Uw commentaar is dan ook niet alleen belachelijk, ze is ook kinderachtig en ook totaal onterecht!Tenzij jij mij een club kan opnoemen die dergelijke prestaties heeft geleverd als KAA Gent!
Uw artikel spreekt van 2j terug
da van mij is uit 2013....
Trots op wat?
Feit dater anderen geholpen hebben met goedkope cadeaus (leningen)
geld van de gentenaren en bij uitbreiding oostvlamingen?
Trots op diefstal van geld dat beter voor andere zaken werd aangewend
dood uldere oppersos?
Ik ben eerder trots op self made mensen zoals Coucke of ons bestuur.
Da zijn mensen die iets bereiken en dit NIET met geld van een ander....
Mo snap da wel, trots op het mooiste stadion van Benelux en uitbreiding
en uit een diep dal komen, alleen de manier waarop, das ni voor trots op te zijn,
ma daar kan jij als supporter en fan niks aan doen.
Ik verwijt u ook niks e laat da duidelijk zijn