Auteur Topic: [VB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 6880 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #20 Gepost op: november 22, 2011, 10:15:40 am »
mulinovic allesins uit de ploeg, moet nog wa groeien, geef die jonge jongens nog wa tijd zijn tenslotte nog ma 18 19, serwy mag weer in de ploeg, en liefst chevalier uit de ploeg of toch zekr niet als diepe spits, is veel te klein daarvoor, tegen die torens van anderlecht isda nutteloos, moet op de flank ze nemen op hun snelheid

Dat zal dan allesinds niet langs de kant van Safari zijn.
Ik denk niet dat iemand in onze kern hem eraf loopt.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #21 Gepost op: november 22, 2011, 10:28:32 am »
Laat Dury maar op zijnen berg met zijn ego.  Hoe kunde nu terug verliefd worden op iemand die u dumpte,
waarna jij een 2de kans gaf en zij nee zei omdater beter partij in het spel kon gezeten hebben???
Heb keer vertrouwen in onze coach en stater keer 100% achter.  Bewees hier al dat kon (Genk, Club)
dus waarom zou da ni terug keren.  Inzet en der voor gaan moeten ze doen.  Zweet aan dienen trui,
alleen zo gaat gaan.  Anderlecht doen lopen, veld breed houden en snel combineren.  Ne goeie Skulason
en Rossini zouden wonderen doen.  Serwy op de flank met Chevalier.  Mareval voor de verdediging.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #22 Gepost op: november 22, 2011, 11:02:46 am »
Hopelijk kunnen we nog eens stunten zoals we dat al zo vaak gedaan hebben....

http://www.youtube.com/watch?v=iQ8cwGA8P00



Stunten?  Op den duur was dat zelfs geen stunt meer, ieder seizoen wonnen we meermaals of namen we meermaals punten van de zogezegde G4(5).  Deze week zou dit inderdaad een superstunt zijn, gezien ons seizoen nu en dat van anderlecht. 

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #23 Gepost op: november 22, 2011, 04:42:27 pm »
Info.Mbokani blijft op de sukkel De kans is groot dat Dieumerci Mbokani de wedstrijd tegen Zulte Waregem niet haalt. Hij blijft sukkelen met een dijblessure.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #24 Gepost op: november 22, 2011, 04:54:16 pm »
Laat Dury maar op zijnen berg met zijn ego.  Hoe kunde nu terug verliefd worden op iemand die u dumpte,
waarna jij een 2de kans gaf en zij nee zei omdater beter partij in het spel kon gezeten hebben???
Heb keer vertrouwen in onze coach en stater keer 100% achter.  Bewees hier al dat kon (Genk, Club)
dus waarom zou da ni terug keren.  Inzet en der voor gaan moeten ze doen.  Zweet aan dienen trui,
alleen zo gaat gaan.  Anderlecht doen lopen, veld breed houden en snel combineren.  Ne goeie Skulason
en Rossini zouden wonderen doen.  Serwy op de flank met Chevalier.  Mareval voor de verdediging.
Das veel waarheid, en wij,als supporter, 200% achter ons ploeg staan!!

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 415
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #25 Gepost op: november 22, 2011, 08:36:44 pm »
Hopelijk spelen we tegen Anderlecht met het mes tussen de tanden EN zetten de spelers eindelijk "de stappen" waar Kalezic het steeds over heeft. 

Dat wil zeggen streven naar een zorgvuldige en snelle balcirculatie met vrijlopende spelers-> (dus geen voorbeeld nemen aan matchen tegen Westerlo, Mechelen, Sint-Truiden en Cercle de eerste helft waar er nerveus geacteerd werd en slordig gespeeld werd), effici?nt zijn (cf.matchen tegen Genk en Ronse) en communiceren (geen spelers opstellen die elkaar niet verstaan of niet willen verstaan). 

Misschien zit er dan wel een stunt in en kunnen we vertrouwen tanken.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #26 Gepost op: november 22, 2011, 08:47:52 pm »
Schuymerke, op t podiumke vanaf de eerste minuut, h?!! De rest zal wel "volgen"...

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 748
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #27 Gepost op: november 23, 2011, 06:44:48 pm »
Hopelijk spelen we tegen Anderlecht met het mes tussen de tanden EN zetten de spelers eindelijk "de stappen" waar Kalezic het steeds over heeft. 

Dat wil zeggen streven naar een zorgvuldige en snelle balcirculatie met vrijlopende spelers-> (dus geen voorbeeld nemen aan matchen tegen Westerlo, Mechelen, Sint-Truiden en Cercle de eerste helft waar er nerveus geacteerd werd en slordig gespeeld werd), effici?nt zijn (cf.matchen tegen Genk en Ronse) en communiceren (geen spelers opstellen die elkaar niet verstaan of niet willen verstaan). 

Misschien zit er dan wel een stunt in en kunnen we vertrouwen tanken.
ik bewonder uw optimisme !

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #28 Gepost op: november 23, 2011, 08:05:57 pm »
Met een puntje ben ik meer dan tevreden, maar ik gok op een overwinning. Essevee is altijd al een raar ploegje geweest, wanneer je het totaal niet verwacht kunnen ze toch nog eens stunten :). Hoop doet leven zeker.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #29 Gepost op: november 23, 2011, 08:45:11 pm »
Met een puntje ben ik meer dan tevreden, maar ik gok op een overwinning. Essevee is altijd al een raar ploegje geweest, wanneer je het totaal niet verwacht kunnen ze toch nog eens stunten :). Hoop doet leven zeker.
?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #30 Gepost op: november 23, 2011, 10:41:13 pm »
volgens mij zijn er 2 mogelijkheden zaterdag. oftwel gaan we genk achterna maar dan in de belgische compititie. oftwel omdat het tegen anderlecht is zullen ze terug hun kop ervoor leggen en zit er merschien iets in. ik hoop het tweede maar ik denk dat essevee ziek is die verlopig moeilijk te genezen is.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #31 Gepost op: november 24, 2011, 05:45:09 pm »
Arbiter is Christof Dierick,en hebben nog nooit gewonnen of verloren met hem....laatste match de 2-2 op Genk.
Volgens mij ??n van de betere refs.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #32 Gepost op: november 24, 2011, 07:58:30 pm »
tip voor darje :

          bossut
defauw colpaert  dachelet  mareval
        skulason  dhaene
             sterckx
  naessens             serwy
              rossini                                         

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #33 Gepost op: november 24, 2011, 09:53:24 pm »
anderlecht onderschat ons, wij overschatten hun, een gekende succesformule
ik blijf een voorgevoel hebben dat we gaan winnen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #34 Gepost op: november 25, 2011, 10:09:12 am »
Ik zou mazou even laten starten.  Denk wel dat hij zijn lesje is geleerd en wat verstand heeft gekregen, en tegen anderlecht zal hij ook wel tandje willen bijsteken om zich nog eens te tonen aan Belgi?.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #35 Gepost op: november 25, 2011, 10:10:04 am »
Sammy blikte alvast met vertrouwen vooruit...met onze 12de man in een vol huis, gelooft hij erin! Hopelijk vormt die 12de man dan ook een hecht blok! Die van RSCA zijn meestal al paraat als de spelers aan hun werming-up beginnen...aan ons om dat ook te doen, dat ze al meteen een "boost" krijgen...

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #36 Gepost op: november 25, 2011, 11:08:20 am »
Ik zou Maazou in een dozeke steken, strekske derrond en verschepen verre verre weg!

Dit volledig gebaseerd op zijn prestaties tot nu toe.

Ik hoop dat hij nog groeit en beter wordt, maar heeft nog geen enkele nuttige pass gegeven en was nog nooit beslissend.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #37 Gepost op: november 25, 2011, 12:27:31 pm »
Das waar van Maazou.
Buiten zijne kopbal tegen de lat
weinig beslissende fase kunnen bereiken.
Ofwel ligt dit dus aan Maazou of aan de aanvoer van kansen....
 ;)
« Laatst bewerkt op: november 25, 2011, 03:29:44 pm door Boer Boerie »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #38 Gepost op: november 25, 2011, 01:24:03 pm »
Das waar van Maazou.
Buiten zijne kopbal tegen de lat
weinig beslissende fase kunnen bereiken.
Ofwel ligt dit dus aan Maazou of aan de aanvoer van kansen....

We krijgen al 13 matchen op rij nooit meer dan 5 kansen in een wedstrijd.  D?t is de hoofdoorzaak van het ondermaatse aantal goals. 

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #39 Gepost op: november 25, 2011, 03:09:44 pm »
Das waar van Maazou.
Buiten zijne kopbal tegen de lat
weinig beslissende fase kunnen bereiken.
Ofwel ligt dit dus aan Maazou of aan de aanvoer van kansen....

We krijgen al 13 matchen op rij nooit meer dan 5 kansen in een wedstrijd.  D?t is de hoofdoorzaak van het ondermaatse aantal goals.

2
Volgens mij dus eerder een probleem van aanvoer(middenveld).