Auteur Topic: [NB] Cercle - Essevee  (gelezen 4399 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
[NB] Cercle - Essevee
« Gepost op: februari 25, 2012, 11:53:08 pm »
Flauwe match die eigenlijk geen winnaar verdiende.

Het doelpunt was idd buitenspel en dus niet geldig, maar euh... Sammy Bossut  :o zat er opnieuw serieus naast hoor toen Portier binnenkopte.
Vorige week heb ik hem nog gespaard van kritiek (tweede tegendoelpunt) maar vandaag heeft hij weeral de nederlaag op zijn naam staan voor mij.

Waar is onze puntenpakker van enkele seizoenen terug?

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 26, 2012, 12:07:06 am »
Essevee was zwak, Cercle was nog zwakker. Doelpunt ZUIVER buitenspel, waarom ziet er niemand da (story of the season zeker?!)? Essevee een handvol kansen gekregen ma als ge ze allemaal laat passeren kunde nie winnen.

Enkele tips;
1. NEVER CHANGE A WINNING TEAM (4 keer scoren tegen standard, dan late da toch staan?)
2. Anders moede Trajkovski & Belghazouani inbrengen als de laatsten toeschouwer buiten is. Ik kan verstaan da ge laat wisselt als ge voorstaat, maar dankzij dien scheelkijkende grensrechter stonden we achter...

't moet wel gezegd: Bobke Peeters heeft zijn huiswerk gemaakt: mee 6 verdedigers spelen en dan op hoop van zegen da der ne keer nen bal goevalt. Kzien da nie graag.
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2012, 12:11:12 am door bvdsteen »

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 26, 2012, 03:00:23 am »
ondanks verlies heeft deze avond toch nog een positieve noot   :)wij zijn gered en op de koop toe hebben wij zo onze buren(den KvK)nog een vergiftigd geschenkje aangeboden 't zal redelijk zwaar zijn om te verteren :P
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2012, 03:04:09 am door velociraptor »

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.713
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 26, 2012, 09:41:01 am »
Het doelpunt van Cercle was twee keer buitenspel. Zowel bij de vrije trap als bij het schot op de doellat staat een Cercle speler buitenspel. Sporting Foot op La Deux sprak van een verschrikkelijke blunder van de lijn- en scheidsrechter....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 26, 2012, 10:23:17 am »
Als ik mocht kiezen welke wedstrijd van de laatste vier ik wilde de boot in gaan, dan was het deze wel :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2012, 10:25:27 am »
Iedereen was zwak van den eersten tot de laatsten. Zowel van Cercle, Essevee, als het arbitrale trio.

Dury maakt eigenlijk de grootste fout. Laat die ploeg van vorige week staan.
En breng als je achter staat, Trajkovski en Chahir vroeger in. Voor een wel zeer, zeer, zeer slechte Chevalier.
Bossut, staat al het hele seizoen ondermaats te keepen, onze 2de doelman kreeg kans, en dat was ook ondermaats. Mss nieuwe doelman volgend jaar om Sammy terug scherp te krijgen.

Hopelijk is blessure Delaplace niet te erg.

Online Jacques

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2012, 11:15:10 am »
Iedereen was zwak van den eersten tot de laatsten. Zowel van Cercle, Essevee, als het arbitrale trio.

Dury maakt eigenlijk de grootste fout. Laat die ploeg van vorige week staan.
En breng als je achter staat, Trajkovski en Chahir vroeger in. Voor een wel zeer, zeer, zeer slechte Chevalier.
Bossut, staat al het hele seizoen ondermaats te keepen, onze 2de doelman kreeg kans, en dat was ook ondermaats. Mss nieuwe doelman volgend jaar om Sammy terug scherp te krijgen.

Hopelijk is blessure Delaplace niet te erg.
Chevalier was idd gewoon ZIELIG!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 26, 2012, 11:21:14 am »
de eerste helft vond ik nog mee vallen. ( was de beste van de 2 slechte helften) maar die 2 helft was gewoon eerste en zelf 2de klasse onwaardig!! ( mede door het veld maar toch) triestig!

Offline bobie25

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 26, 2012, 11:27:37 am »
jammer maar er is idd die positieve noot , we blijven in 1ste en kunnen nog dollen in play off 2. hopelijk pakken we de driepunter in stvv en kunnen we met wat geluk door verlies van lierse en bergen nog wat hoger klimmen. de thuismatch tegen KVM kunnen we zeker ook aan en wat anderlecht betreft ja dat wordt moeilijk maar zeker niet onmogelijk!!

essevee forever !

bobie

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 26, 2012, 11:33:25 am »
De wedstrijd gevolgd tussen de cercle supporters op de noord tribune (ze hadden 3500 tickets gratis verspreid).  Wat een triestige match.  In de eerste helft heeft cercle minuut of 10 wat druk kunnen zetten, met goal tot gevolg.  T was mij niet opgevallen dat het buitenspel was, maar van achter de goal zie je dat niet.  Daarna minuut of 10 dat wij beter waren, met toch wat gevaarlijke ballen voor de goal.  Vanaf het einde van de eerste helft tot het einde van de match was er echt wel niets meer te zien.  Cercle is onder Peeters een pure counterploeg (zelfs met de titularissen, herinner u hoe ze bij ons kwamen tijdrekken bij een gelijkspel toen wij achteraan stonden).  En wij kunnen zelfs met Berrier en Leye het spel niet maken.

Ik vond enkel Dhaene en Naessens nog acceptabel.  Allerzwakste was nog maar eens Chevalier.  Wat krijgt die vent toch veel krediet, ik had hem er veel vroeger afgehaald.  Verder waren Skulasson en Leye ook kandidaat voor het flopelftal van de week.

Chans dat ik hiervoor niet betaald heb...

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 26, 2012, 11:33:50 am »
Trajkovski kan veeeeeeeeeel beter voetballen dan Chevalier

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.966
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 26, 2012, 11:36:34 am »
Dury eeft deze match verkakt. We creerden genoeg kansen in 1e helft.. Waarom dan plots 4-2-4 en geen middenveld meer.. Jongens zoals trajko en chahir moeten hun kans krijgen!

Hier slaat dury de bal mis!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 26, 2012, 11:44:10 am »
Dury eeft deze match verkakt. We creerden genoeg kansen in 1e helft.. Waarom dan plots 4-2-4 en geen middenveld meer.. Jongens zoals trajko en chahir moeten hun kans krijgen!

Hier slaat dury de bal mis!

Dit vond ik dus ook... we hadden geen middenveld meer en Berrier liep zelfs als verdedigende middenvelder. Je zag op een bepaald moment Delaplace en Berrier praten met elkaar en aan elkaar vragen waar ze moesten lopen..
Ah goed, nu nog 3 matchen zonder inzet. Misschien eens tijd om jongens als een Trajkovski en Chahir te laten starten?

Hopelijk valt de blessure van Delaplace wat mee.. leek me een verrekking of een scheurtje

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 26, 2012, 11:54:25 am »
Fout voor die goal was er geen, 2x buitenspel bij die goal, bij elke fout(je) 75% kans op geel,
Cercle met 8 voor de goal en niet 1 kans creeeren maw trok op niks.
We doen wel KVK ne Cadeau, maar als we ze nog ne cadeau willen doen moeten we tegen
Mechelen ook verliezen thuis :s

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 26, 2012, 12:19:22 pm »
Trajkovski kan veeeeeeeeeel beter voetballen dan Chevalier

Ook van overtuigd. Alex is een knappe voetballer (en beter dan Chevalier). Vraag me ?cht af waarom hij zo opzij geplaatst wordt.
-SVZW Forever-

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.713
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: februari 26, 2012, 12:26:38 pm »
Triestig dat sommigen weeral Chevalier als boosdoener zien. De GANSE ploeg was zwak. Ook Colpaert, Naessens, Habibou, Leye, etc. speelden een draak van een wedstrijd. Waarom altijd op Chevalier kakken, die man heeft gemiddeld gezien dit seizoen al goede prestaties geleverd, maar ja sommigen willen altijd dezelfde afbreken. Zucht.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: februari 26, 2012, 12:48:27 pm »
Triestig dat sommigen weeral Chevalier als boosdoener zien. De GANSE ploeg was zwak. Ook Colpaert, Naessens, Habibou, Leye, etc. speelden een draak van een wedstrijd. Waarom altijd op Chevalier kakken, die man heeft gemiddeld gezien dit seizoen al goede prestaties geleverd, maar ja sommigen willen altijd dezelfde afbreken. Zucht.

Chevalier was gewoon neit om aan te zien gisteren.
Geen goede passen, reclameren, verliezen in de sprint van 'oldie' Evens, Het vertikken om mee te verdedigen,...

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: februari 26, 2012, 12:51:04 pm »
Zoals steeds staan de beste trainers alweer langs de zijlijn.  Op een dergelijk veld kun je geen mooi voetbal brengen.  Ok, als je veel kansen krijgt, moet er minstens 1 binnen gaan.  Een gelijkspel was mijn pronostiek.  Velen willen terug het Essevee van vroeger, maar je kan geen mirakels verwachten op korte termijn.  Blijkbaar is Essevee thuis een stuk sterker dan op verplaatsing.  Laten we vooral niet vergeten dat dit weekend Essevee zich gered heeft in 1e klasse en dat dit uiteindelijk de grootste bedoeling was met de terugkeer van Dury, Berrier en Leye.  Vorige week stond iedereen vol lof over de ploeg, de trainer, de technische staf.  Waarom diezelfde ploeg, diezelfde trainer nu bekritiseren ?

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: februari 26, 2012, 01:33:33 pm »
Achja, we zijn sinds gisteren toch 100% zeker gered. Ieder punt die we nu halen zijn we over 3 weken terug kwijt. Winnen of verliezen maakt voor ons echt geen verschil meer.

Dan vind ik het niet erg om onze vrienden van Cercle de 3 punten te geven.  ;)

Online Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 750
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: februari 26, 2012, 01:50:27 pm »
zat gisteren ook tussen de cercle-supps.  Wat ik van ons zag was zwak, maar cercle was zo mogelijk n?g zwakker.  Vreselijke wedstrijd om te bekijken. 
en BTW, Chevalier was h?????????l slecht gisteren.