Auteur Topic: [NB] KRC Genk - Essevee  (gelezen 4241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 554
  • Superboeren
[NB] KRC Genk - Essevee
« Gepost op: augustus 26, 2012, 08:30:50 pm »
Goed: Eerste helft
Zwak: tweede helft en vooral Berrier. Invallers waren ook niet super, maja wat had je verwacht als je moet dan inkomen.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 26, 2012, 08:40:08 pm »
Jammer, er zat meer in... eerste helft moeten we minstens 2x scoren, goal van Naessens trouwens onterecht afgekeurd volgens mij?
Dan lopen we op 2 counters en zak het als een pudding ineen.


Goed, geen man over boord. Volgende week de punten thuishouden we zijn nog altijd minstens 3e  :P

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.615
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 26, 2012, 08:46:00 pm »
vond vooral defauw zwak ,had precies geen zin

Freve

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: augustus 26, 2012, 08:55:35 pm »
Ik vond Leye zwak, Berrier 2e helft ook, Skulason was er ook niet bij
daarom kwam Hinistroza in de 2e vaak slecht voor te staan.
Niks aan te doen, we speelden bij momenten met 10,
der was altijd wel eentje die een steek liet vallen

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 554
  • Superboeren
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:01:10 pm »
Jammer, er zat meer in... eerste helft moeten we minstens 2x scoren, goal van Naessens trouwens onterecht afgekeurd volgens mij?
Dan lopen we op 2 counters en zak het als een pudding ineen.


Goed, geen man over boord. Volgende week de punten thuishouden we zijn nog altijd minstens 3e  :P
Dacht toch wel dat hij een overtreding beging?
Maja bon, iedereen terug met beide voeten op de grond!!

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:10:59 pm »
Zo goed de eerste helft, zo zwak de tweede helft.

Bossut: +++
D'haene: ++
Defauw: ++
Colpaert: +
Hama: +
Hinostroza: +
Skulason: +
Delaplace: +
Berrier: --
Naessens: +
Leye: ---

Franky Dury: veel te lang gewacht met wissels. Met de helft moest Leye vervangen worden. Ik ben enorm voorstander van Leye, maar vandaag was hij nergens. Nog niet voldoende hersteld. Hij kreeg kansen die Lendric niet zou missen. Ik besef dat Lendric gezien zijn leeftijd en Leye's cultstatus een invallersrol heeft maar toch moest er niet na de 80ste vervangen worden, bij 2-0 is het kalf toch al verzopen.

Tenslotte: een beetje verlies hebde altijd. Voetjes nu hopelijk terug op de grond en op naar Bergen.
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2012, 09:12:39 pm door bvdsteen »

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:31:04 pm »
Niet naar Bergen he, thuis tegen Bergen!

En met Anderlecht - Genk en Club Brugge - Standard doen we sowieso een goeie zaak in het klassement bij winst.

Forza SV!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:37:00 pm »
Heb de match niet gezien, maar volgens Peter VDB een onverdiende zege van Genk. Zeker op basis van de eerste helft.
Wat ik lees van Berrier en Leye, tja, voor mij geen verrassing.
Volgens mij was Leye nog niet klaar.

Nu, blij te horen dat we toch een goede 1ste helft spelen, en dat op Genk. Een ploeg die deze week toch ferm op de korrel genomen is geweest, dus die waren uit op eerherstel.

Het is ook daar niet dat wij de punten moeten pakken, als we volgende week thuis winnen(wat eigenlijk wel moet) dan is iedereen dat verlies al vergeten.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:42:28 pm »
Niet naar Bergen he, thuis tegen Bergen!

En met Anderlecht - Genk en Club Brugge - Standard doen we sowieso een goeie zaak in het klassement bij winst.

Forza SV!

naar die ploegen moeten we eigenlijk niet kijken..

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: augustus 26, 2012, 09:50:49 pm »
Niet naar Bergen he, thuis tegen Bergen!

En met Anderlecht - Genk en Club Brugge - Standard doen we sowieso een goeie zaak in het klassement bij winst.

Forza SV!

naar die ploegen moeten we eigenlijk niet kijken..

ik denk da als ge toch kijkt naar zulke ploegen da ge meer kans maakt langer bovenaan te staan... we moeten ons nu ni spiegelen aan cercle brugge of waasland beveren want dan staan we der in de kortste keren tussen... natuurlijk gaan we nie boven de topploegen eindigen (kleine hoop van wel) maar in de buurt zou'k wel graag blijven...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.771
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: augustus 26, 2012, 10:27:20 pm »
Jammer, ik vond ons in de eerste helft heel goed, moeten toch minsten een goal maken uit al die kansen, we deden het ook, vond dat die verdediger van Genk zelfs eerst de fout maakt op Naessens, maar voor de rest vond ik de scheids goed fluiten.
hinostroza was heel goed eerste helft, tweede helft was hij nergens, en verwaarloosde zijn positiespel, was bij eerste goal niet mee met Gorius.
Dury vond dat Genk de drie punten verdiende, ik niet.
Er zat meer in, maar ik klaag niet, volgende week er weer vol tegenaan.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: augustus 26, 2012, 11:28:07 pm »
leye vond ik nog zo slecht niet spelen hoor, kopt hij iets beter/harder dan scoort hij minstens een keer.

in de eerste helft hadden we inderdaad minstens 1 x moeten scoren, de tweede helft hadden eigenlijk geen enkele kans (behalve helemaal op het eind)

nu ja verliezen op genk is eigenlijk nooit een drama, het is tegen ploegen als bergen, cercle, charleroi en beveren dat je punten moet halen om een leuk onbezorgd seizoen te spelen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: augustus 27, 2012, 09:42:55 am »
Sublieme eerst helft met grandioze Berrier en Hinostroza! Die jongen gaat ons ooit een fortuin opbrengen.

Maar wie niet scoort krijgt het deksel op de snuit zegt een oude voetbalwet !

Dringend koptraining inlassen voor onze spitsen aub !!  De afwerking deed me denken aan Pino vorig jaar in Bergen.

We weten al jaren dat Leye geen afwerker is.
Klinkt mss raar, maar het is zo.
Open doelkansen scoort hij mss 1 op de 5 keer.
Leye maakt namelijk liever mooie goals :P

De hele voorbereiding tot nu scoorde hij 2 of 3 keer. En dat alles van op de stip!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:22:00 am »
Leye is inderdaad geen afwerker, anders zat hij nog bij Gent of Standard. Hij heeft te veel kansen nodig. Hij mist explosiviteit en kracht en wilt het inderdaad te mooi doen. Onze spitsen scoren te weinig en Berrier kan het ook niet alleen blijven doen, assists uitdelen en nog zelf scoren ook.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:46:53 am »
Leye is inderdaad geen afwerker, anders zat hij nog bij Gent of Standard. Hij heeft te veel kansen nodig. Hij mist explosiviteit en kracht en wilt het inderdaad te mooi doen. Onze spitsen scoren te weinig en Berrier kan het ook niet alleen blijven doen, assists uitdelen en nog zelf scoren ook.

Wachten op versterking he.
Volgens edw007 waren ze bezig met een linksmid die direct inzetbaar is.
Mss kan die brengen wat we missen, een flankspeler met een GOEDE voorzet in huis.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:53:53 am »
Je bent een hele eerste helft de betere ploeg. Je cre?ert toch geen klein aantal kansen, zeker gezien je op Genk speelt maar je vergeet af te werken.. Dan heb je nog geluk dat je al niet in die eerste helft het deksel op de neus krijgt. Maar uitstel was blijkbaar geen afstel. We komen verschrikkelijk slecht uit die kleedkamer, wat een verschil met de eerste helft een maken eigenlijk nooit meer aanspraak op een zege van dan af aan. Dan worden uiteindelijk foutjes, die er de hele wedstrijd toch wel waren, genadeloos afgestraft en sta je in twee minuten tijd op een 2-0 achterstand. Zoiets ga je in 20 minuten niet meer goed maken op Genk, ook niet met meer aanvallende kracht te brengen. Tenzij mocht er een wonder geschieden, niet dus..

Conclusie: We stonden er, vooral in de eerste helft dan, maar lieten het liggen. Volledig onze schuld. Op naar de komende thuiswedstrijd tegen Bergen. Geen lachertje maar wel een wedstrijd die je zeker thuis altijd moet winnen. Gezien de andere wedstrijden (topclubs tegen elkaar) kunnen we inderdaad mits winst misschien terug stijgen. Zolang je gelijk staat met die ploegen moet je er naar kijken en er proberen mee mee te varen.. Dat is gezonden ambitie en realtiteit
One Essevee!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:56:34 am »
zet leye aub op de bank zaterdag tegen bergen. wat die allemaal laat liggen. naessens al nie veel beter.met een goeie afwerker moeten we 0-3 voor staan aan de rust. ja doelpunten maken zal altijd onze zwakke schakel blijven. jammer. :(

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:56:57 am »
We moesten ooit voor de eerste keer verliezen. Dan verlies ik liever IN Genk dan thuis tegen Kortrijk...

Uiteraard jammer van onze tweede helft, maar we zijn Anderlecht (nog) niet h?  ;)

Op naar Bergen!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:35:46 am »
Leye mist enorme kans in het begin maar voor de rest zag ik geen grote missers op stadion??

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.780
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:50:13 am »
Niet slecht gespeeld. Als je tegen een ploeg zoals Genk op verplaatsing eerste helft veel beter bent heb je veel in je mars. Leye mist idd kansen maar hij laat anderen beter spelen.
Afgekeurde goal?!! de helft fluit de andere helft niet.
aan de rust konden we al 2 goals voorgestaan hebben en niemand ging er iets op gezegd hebben