Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442859 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline jelle

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2220 Gepost op: augustus 25, 2010, 10:41:21 pm »
Heeft Moeskroen eigenlijk veldverwarming? Ik dacht het eigenlijk niet wat dat plan danook meteen onmogelijk maakt

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2221 Gepost op: augustus 25, 2010, 11:23:35 pm »
Zolang de kantine lang openblijft en ge met pinten op de tribune moogt kan het mij niet veel schelen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2222 Gepost op: augustus 25, 2010, 11:30:30 pm »
die mannen van eupen moeten nu wel een tijd naar sint-truiden voor de thuismatchen, en wij zijn al een paar keer naar gent gegaan voor europese thuiswedstrijden. maar lang gaan spelen in moeskroen is wel voor 95 % van de supporters een ongemak (stadion veel verder van huis dan ze nu gewoon zijn) . de club zou dan al bijna "moeten" telkens gratis bussen inleggen om minder gemor te hebben.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2223 Gepost op: augustus 26, 2010, 08:32:46 am »
En waarom niet in Waregem blijven? Het nieuwe stadion kan perfect (perfecter dan nu) op de oefenterreinen hoek Verbindingsweg/Expressweg gebouwd worden. In afwachting van de verhuis (300 meter) spelen wij gewoon op de huidige locatie.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2224 Gepost op: augustus 26, 2010, 09:05:35 am »
En waarom niet in Waregem blijven? Het nieuwe stadion kan perfect (perfecter dan nu) op de oefenterreinen hoek Verbindingsweg/Expressweg gebouwd worden. In afwachting van de verhuis (300 meter) spelen wij gewoon op de huidige locatie.
Het stadion wordt wel gebouwd op de huidige locatie. Dat ligt nu al een tijdje vast eigenlijk...

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2225 Gepost op: augustus 26, 2010, 12:24:41 pm »
Wat denken jullie van het idee om in Moeskroen te gaan spelen tijdens de verbouwingen? 2 jaar. Lagere kostprijs, makkelijker bouwen en supporters van Moeskroen winnen zou de redenering hierachter zijn.
ik denk niet dat onze "familieclub" dan nog veel families zal zien daar in moeskroen, want voor die kleine gasten is dat wel h??l lang rijden eh!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2226 Gepost op: augustus 26, 2010, 05:14:10 pm »
En waarom niet in Waregem blijven? Het nieuwe stadion kan perfect (perfecter dan nu) op de oefenterreinen hoek Verbindingsweg/Expressweg gebouwd worden. In afwachting van de verhuis (300 meter) spelen wij gewoon op de huidige locatie.
En dan even heel de jeugd laten oprotten ?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2227 Gepost op: augustus 26, 2010, 05:31:28 pm »
Om de 14 dagen naar Moeskroen? Forget it! Nu kan ik na de wedstrijd als ik volgelopen ben op mijn gemak naar huis strompelen, 't is al tope ne kilometer of 2. Ik zie mij niet direct 25 km terten...
Dat ze het mij maar vroeg genoeg laten weten. In het seizoen dat ze elders gaan spelen neem ik alvast geen abonnement. Ik ga wel op mijn gemak op caf? in Waregem kijken.
 :(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2228 Gepost op: augustus 26, 2010, 05:37:07 pm »
Om de 14 dagen naar Moeskroen? Forget it! Nu kan ik na de wedstrijd als ik volgelopen ben op mijn gemak naar huis strompelen, 't is al tope ne kilometer of 2. Ik zie mij niet direct 25 km terten...
Dat ze het mij maar vroeg genoeg laten weten. In het seizoen dat ze elders gaan spelen neem ik alvast geen abonnement. Ik ga wel op mijn gemak op caf? in Waregem kijken.
 :(
da noemen ze dan nen die hard essevee?r.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2229 Gepost op: augustus 26, 2010, 05:40:43 pm »
Om de 14 dagen naar Moeskroen? Forget it! Nu kan ik na de wedstrijd als ik volgelopen ben op mijn gemak naar huis strompelen, 't is al tope ne kilometer of 2. Ik zie mij niet direct 25 km terten...
Dat ze het mij maar vroeg genoeg laten weten. In het seizoen dat ze elders gaan spelen neem ik alvast geen abonnement. Ik ga wel op mijn gemak op caf? in Waregem kijken.
 :(
da noemen ze dan nen die hard essevee?r.
Och jongen, 'k ga al gaan kijken van als gij noch uw pamperkes volscheet, hou dus maar op...  ::)
En by the way, de club kan in die periode misschien voor gratis vervoer zorgen van aan het stadion in Waregem tot aan 't stadion van Moeskroen voor de abonnees, dat zou pas klantenbinding zijn!
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2010, 05:49:21 pm door die hard essevee?r »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2230 Gepost op: augustus 26, 2010, 09:45:20 pm »
er zullen dan mss wel bussen ingelegd worden, we zullen wel zien, we zijn daar nog niet

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2231 Gepost op: augustus 26, 2010, 10:02:54 pm »
2 jaar in Moeskroen? Dan gaje veel abonnees verliezen ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2232 Gepost op: augustus 26, 2010, 10:06:18 pm »
Om de 14 dagen naar Moeskroen? Forget it! Nu kan ik na de wedstrijd als ik volgelopen ben op mijn gemak naar huis strompelen, 't is al tope ne kilometer of 2. Ik zie mij niet direct 25 km terten...
Dat ze het mij maar vroeg genoeg laten weten. In het seizoen dat ze elders gaan spelen neem ik alvast geen abonnement. Ik ga wel op mijn gemak op caf? in Waregem kijken.
 :(
da noemen ze dan nen die hard essevee?r.
Och jongen, 'k ga al gaan kijken van als gij noch uw pamperkes volscheet, hou dus maar op...  ::)
En by the way, de club kan in die periode misschien voor gratis vervoer zorgen van aan het stadion in Waregem tot aan 't stadion van Moeskroen voor de abonnees, dat zou pas klantenbinding zijn!
Twas niet zo bedoeld, maar ik bedoel gewoon het is maar in moeskroen, 15 minuten rijden zo ver is dat toch niet? ik vind toch dat je moet gaan kijken als het ooit zover komt.
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2233 Gepost op: augustus 26, 2010, 10:43:40 pm »
Om de 14 dagen naar Moeskroen? Forget it! Nu kan ik na de wedstrijd als ik volgelopen ben op mijn gemak naar huis strompelen, 't is al tope ne kilometer of 2. Ik zie mij niet direct 25 km terten...
Dat ze het mij maar vroeg genoeg laten weten. In het seizoen dat ze elders gaan spelen neem ik alvast geen abonnement. Ik ga wel op mijn gemak op caf? in Waregem kijken.
 :(
da noemen ze dan nen die hard essevee?r.
Och jongen, 'k ga al gaan kijken van als gij noch uw pamperkes volscheet, hou dus maar op...  ::)
En by the way, de club kan in die periode misschien voor gratis vervoer zorgen van aan het stadion in Waregem tot aan 't stadion van Moeskroen voor de abonnees, dat zou pas klantenbinding zijn!
zo stoer daje al zo lang gaat gaan kijken jong  :o

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2234 Gepost op: augustus 27, 2010, 01:11:16 am »
Een beetje respect voor zij die al een paar decennia meedraaien - en bijgevolg zo ongeveer alles (qua laagtes en hoogtes) hebben meegemaakt - mag anders wel.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2235 Gepost op: augustus 27, 2010, 09:08:14 am »
Een beetje respect voor zij die al een paar decennia meedraaien - en bijgevolg zo ongeveer alles (qua laagtes en hoogtes) hebben meegemaakt - mag anders wel.

Iemand die al een paar decennia meegaat zou al volwassen genoeg moeten zijn om dergelijke puberale reacties met pampers en schijten achterwege te laten.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2236 Gepost op: augustus 27, 2010, 01:23:07 pm »
Een beetje respect voor zij die al een paar decennia meedraaien - en bijgevolg zo ongeveer alles (qua laagtes en hoogtes) hebben meegemaakt - mag anders wel.

Iemand die al een paar decennia meegaat zou al volwassen genoeg moeten zijn om dergelijke puberale reacties met pampers en schijten achterwege te laten.



(die vond ik in uw berichtengeschiedenis ;))

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2237 Gepost op: augustus 27, 2010, 01:50:49 pm »
Een beetje respect voor zij die al een paar decennia meedraaien - en bijgevolg zo ongeveer alles (qua laagtes en hoogtes) hebben meegemaakt - mag anders wel.

Iemand die al een paar decennia meegaat zou al volwassen genoeg moeten zijn om dergelijke puberale reacties met pampers en schijten achterwege te laten.



(die vond ik in uw berichtengeschiedenis ;))

Ik had zelf getwijfeld om deze te plaatsen als reactie op uw vorig berichtje. Dus, mooie bal meneer ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2238 Gepost op: augustus 27, 2010, 05:37:34 pm »
Ochottekes, de ineternet-zedenpolitie is ook in gang geschoten ( niet van het werkwoord schijten, N.B. !!! ). Gaan ze mij hier nu ook al beginnen zeggen welke woorden ik mag gaan gebruiken?  ::) Manmanman. Goe bezig! Ik kom hier al jaren op jullie forum om wat over voetbal en meer specifiek over den Essevee te lullen ( oeps, sorry... ) en dat daarbij eens een schunnig woordje valt is toch nie meer dan normaal zeker. Ge moogt mijn posts van de afgelopen jaren gerust eens overlopen, ik denk niet dat ik hier al veel zever, grof taalgebruik of beledigende taal gebruikt heb. Er zitten er nogal wat andere tussen als ge't mij vraagt... Salut en de kost, 't zal tot achter Waregem Koerse zijn.  >:(

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2239 Gepost op: augustus 27, 2010, 11:49:45 pm »
Gaaaaaaaaaaaap!

Ik was al tevreden dat het nieuws over Moeskroen zo lang van dit forum bleef.
Nen dag en 't spel is precies al espe!

Aan sommige mensen hieronder (en zal er maar bij zeggen niet aan dhe?r, die nog nuttige bijdragen levert) nogmaals: gaaaaaaap!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje