heb het hier al eerder verteld dat het duur is gekomen voor een avonsje voetbal maar neen veel kritiek gekregen. Ik krijg nog wel gelijk.
een los ticket kopen is inderdaad wel duur geworden, een abonnement daarentegen eigenlijk niet. ik zou moest ik geen "echte" supporter zijn eerlijk gezegd ook geen 30 euro geven om een match te zien tegen die prutsers uit kortrijk waar nauwelijks bekende spelers meedoen. dan liever 30 euro voor een match tegen anderlecht of genk. zeker dan voor de "neutrale" supporters of voetballiefhebbers uit de streek, die zullen nooit een abonnement nemen, maar ook geen 5 keer per seizoen 30 euro gaan afdokken ...
dus eigenlijk moet je die dan toch proberen die mensen te lokken met abonnementen (en de voordelen die daarbij horen) , of met acties voor goedkopere kaarten en hopen dat ze zo later een abonnement zullen kopen.
de "echte" supporters komen natuurlijk niet enkel voor de topmatchen of de matchen tegen krotrijk, maar ook tegen westerlo , cercle en leuven en nemen daarom uiteraard een abonnement.
en wat betreft die vele gratis tickets , tja als je als sponsor x-duizenden euro's aan de ploeg geeft als steun, is het maar normaal dat er daarvoor wat tickets in ruil zijn zeker ? is in andere stadions in bij andere sporten ook zo hoor

en wat betreft de lege plaatsen in de zittribunes : er zijn enkele tientallen mensen verhuisd naar vak X, dus de honderden mensen extra daar zorgen inderdaad voor enkele tientallen extra lege plaatsen op de zittribunes.