gaan we nog lang mogen op wachten met zo een slechte resultaten
wie wil er nu geld geven aan een ploeg die zo slecht en lelijk voetbal speelt :s
Wat een ongelooflijke zever is me dat !! We hebben weer eens verloren en FC NEGATIEF is daar weer! Kijk misschien eens naar Anderlecht, Club Brugge en Rc Genk op dit moment!!
Inderdaad. Anderlecht speelt al jaren slecht. Op elke keer 5 matchen op het einde van het seizoen na. Wees eens niet allemaal zo depressief. Sponsors gaan niet omwille van ??n match beslissen over eventuele sponsoring.
Dit heeft hier niets te maken met depressief zijn, als je na zoiets nog niet moogt zeggen dat ze lelijk voetbal spelen, wat de waarheid is... Onze 8ste plaats is ook ver boven onze stand als je ziet hoeveel punten we stelen en de manier waarop we voetballen. En die nederlaag is niet tegen een of andere ploeg halverwege het land he, het was tegen .. jawel die die we niet mochten verliezen. Voor mij is dit ook ne serieuze patat. Samen met Westerlo en de fusie toch wel het dieptepunt voor mij.... (de ontgoocheling blijft)
FC Realisme
Wij spelen idd lelijk voetbal, net zoals zowat ?lke andere ploeg in eerste klasse. Wij winnen dan nog matchen, pakken punten en staan op een achtste plaats. Ik zou eens willen zien hoe jullie zouden reageren moesten we echt 15e ofzo staan, zou je meteen ook weten hoe het voelt om voor pakweg Sint-Truiden of Brussels te supporteren, en dat ?lk jaar opnieuw. Dat we punten stelen, net zoals ?lke andere ploeg in eerste klasse dus. Kijk naar Club Brugge, de manier waarop zij eerste staan, belachelijk. Cercle Brugge is de best voetballende ploeg van Belgi? momenteel, misschien samen met Standard. Toen we wonnen van Brussels hoorde ik niemand klagen, ook al speelden we even lelijk voetbal als tegen krotrijk.
Wat de match tegen krotrijk betreft - de slechtste loting die we ons konden voorstellen, ik blijf erbij. Op sfeergebied natuurlijk de aantrekkelijkste van allemaal, maar ik denk dat iedereen wel rekening hield met een nederlaag, want krotrijk is de best voetballende ploeg van tweede klasse, staat eerste, straalt enorm veel vertrouwen uit, slaagt in veel - om niet te zeggen alles - enzovoort. De ploeg in vorm dus. Dat dit een even grote ontgoocheling zou zijn als de match tegen Westerlo (of de fusie) vind ik belachelijk. De matchen vroeger tegen krotrijk hebben we ook niet altijd gewonnen, en toen was dat ook balen voor dagen en weken erna, maar om dit nu te gaan vergelijken met de gemiste promotie naar eerste, sja...