Dit is toch niets nieuws meer, ik weet al van vorig seizoen dat onze stadions ?llemaal niet meer aan de normen (vooral de brede trappen zouden een probleem zijn) zouden voldoen.
Ik citeer even mijzelf (SV5381.be):
Zulte Waregem heeft nood aan een nieuw stadion als het zich hoger willen opbouwen in het Belgische voetbal en zelfs het Europese voetbal.
Maar dit is niet de enige reden, ??n van de belangrijkste redenen is dat in een aanzienlijk korte tijd alle stadions van de eersteklassers zal moeten voldoen aan de Europese licentie voorwaarden. Het mag duidelijk zijn, het Regenboogstadion is heel ver verwijderd van deze nieuwe voorwaarden. Het stadion verbouwen tot het voldoet aan deze normen zou een smak geld kosten en deze kortetermijnvisie zou niet interessant zijn voor zowel de club, de stad en de supporters. Stad Waregem en SV Zulte Waregem zaten al vaker met elkaar aan tafel en uiteindelijk geraakten beide partijen op dezelfde golflengte.
Dit bericht is al maanden oud en voorheen stond het n?g duidelijker op de site. Verrassing? Ik dacht het niet dus. Onze cel veiligheid is al heel lang op de hoogte van dit gebeuren dus ik heb er vertrouwen in dat ?lles inorde komt

.