Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 443947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1360 Gepost op: maart 24, 2008, 05:56:49 pm »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Inderdaad dat waren de plannen die ik tezien gekregen heb...  Het wachten zal voor iedereen beloond worden! ::D

En was het stadion dan helemaal toe, of is het een U-vorm?

De uitgebouwde driehoek komt er waar nu de nieuwe vip-ruimten zijn gebouwd. Bowling(2e verdiep), sportwinkel(1500m?), fitnesscenter(3000m?), fanshop, thema-cafe, het zit er allemaal in. Onderse verdiep is helemaal voorzien met ramen. zo kan je een hele toer wandelen in het stadion. Waarschijnlijk komt er ook een hotel vlakbij het stadion (+-13 verdieping hoog).


Bezoekers zouden nadat ze de brug hebben overgestoken met een ondergrondse gang naar hun vak begeleidt worden. Dit is voor de veiligheid en ervoor te zorgen dat de thuissuporters volledig kunnen rondwandelen.

Kom de driehoek kant regenboog? of waar de camping is dan? (omdat je zegt kant vipruimten?)
Waar komt het bezoekersvak? toch niet achter de goal hoop ik :) of blijft het op zen plaats?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1361 Gepost op: maart 24, 2008, 05:59:20 pm »
de driehoek komt aan de kant van de camping...

De bezoekers komen waarschijnlijk achter het doel. De architect gaf de voorkeur waar ze nu zaten, maar de veiligheid ziet ze liever achter het doel.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1362 Gepost op: maart 24, 2008, 06:02:50 pm »
de driehoek komt aan de kant van de camping...

De bezoekers komen waarschijnlijk achter het doel. De architect gaf de voorkeur waar ze nu zaten, maar de veiligheid ziet ze liever achter het doel.
ic maar aan andere kant gaan wij toch hopelijk een sfeertribune hebben ;) ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1363 Gepost op: maart 24, 2008, 06:08:36 pm »
dat hangt van onze vragende partij af... Maar als we er op tijd bij zijn en ze geven ons groen licht lijkt dit me het meest logische!

Offline dude

  • Leden
  • Berichten: 35
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1364 Gepost op: maart 24, 2008, 06:46:16 pm »
in een paar posts hiervoor was er sprake dat er op de volgende supportersavond uitleg zou komen over de stadionplannen. Wanneer zou deze avond doorgaan?

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1365 Gepost op: maart 24, 2008, 09:28:13 pm »
in een paar posts hiervoor was er sprake dat er op de volgende supportersavond uitleg zou komen over de stadionplannen. Wanneer zou deze avond doorgaan?

Normaal gezien gaat de laatste supportersavond van het seizoen door op 6 mei maar absolute zekerheid binnen een tweetal weken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1366 Gepost op: maart 24, 2008, 11:47:03 pm »
ne quick of ne mac-donalds komt er dan blijkbaar nie  :)

een niet te grote vestiging, en dat dan voor een paar jaar verhuren zou toch serieus wa opbrengen denk ik. bovendien zouden die mannen dan misschien nog wa geld opbrengen door een reclamebord of zo te plaatsen, volk lokken door bv. een paar kortingbonnen te geven aan alle abonnees, ...

ik heb het er hier al over gehad, en zelfs al ben ik gene grote fast-food-fan, volgens mij zou zo een restaurant in waregem toch serieus wa volk trekken met die duizenden scholieren, ontbreken van dergelijke zaken in de regio, en dan nog eens voor en na voetbalwedstrijden, vlakbij het centrum, parking voor de deur, ...

ma bon ja toch benieuwd wat het gaat worden, uit mijn jongere jaren herinner ik mij nog vaak die oude houten staantribune, dan kunnen we binnen die paar jaar het vernieuwde stadion zien verschijnen.
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2008, 11:48:58 pm door svzw81 »

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1367 Gepost op: maart 25, 2008, 11:50:32 am »
Zaterdag heb ik opgemerkt dat er werken zijn uitgevoerd in de staantribune.
Voor de supporters die in een rolstoel de wedstrijden bezoeken zijn er nieuwe plaatsen gemaakt ,tussen vak t en het bezoekend vak.
In ieder geval een grote verbetering voor die mensen want vroeger stonden die in weer en wind op de piste.

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1368 Gepost op: maart 25, 2008, 01:19:34 pm »
Zaterdag heb ik opgemerkt dat er werken zijn uitgevoerd in de staantribune.
Voor de supporters die in een rolstoel de wedstrijden bezoeken zijn er nieuwe plaatsen gemaakt ,tussen vak t en het bezoekend vak.
In ieder geval een grote verbetering voor die mensen want vroeger stonden die in weer en wind op de piste.

Was inderdaad de eerste keer dat deze ruimte voor de rolstoelgebruikers kon gebruikt worden.
Na anderhalf jaar aandringen is het er dan toch eigenlijk van gekomen.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1369 Gepost op: maart 25, 2008, 05:38:59 pm »
Zaterdag heb ik opgemerkt dat er werken zijn uitgevoerd in de staantribune.
Voor de supporters die in een rolstoel de wedstrijden bezoeken zijn er nieuwe plaatsen gemaakt ,tussen vak t en het bezoekend vak.
In ieder geval een grote verbetering voor die mensen want vroeger stonden die in weer en wind op de piste.

Was inderdaad de eerste keer dat deze ruimte voor de rolstoelgebruikers kon gebruikt worden.
Na anderhalf jaar aandringen is het er dan toch eigenlijk van gekomen.

jawel
een steward heeft het me met hand en voeten uitgelegd

'dit is voor rolstoelgebruikers'

alsof we dat zelf niet zagen

mooi initiatief en een heel mooie ruimte voor die mensen, in het droge, goed zicht en hopelijk gaan de hekken daar nog tegen de grond.
Nog iets opgemerkt:
er stonden waakhonden (2 stuks) in de T om ons op andere gedachten te brengen wanneer we de tegenstrevers een beetje gingen jennen, als dat al niet meer mag.
Hebben die mensen eigenlijk wat te zegeen?
Of beter, moeten we daar schrik van  hebben ?
??ntje ken ik van de jeugdwerking de andere niet,
vond het in ieder geval kleinzielig wat ze daar deden

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1370 Gepost op: maart 25, 2008, 06:04:10 pm »
idd, er werd gezongen 'tis toch plezant in 2 de klas' en direct 2 spotters die de gemoederen moesten bedaren ::) waar gaan we naartoe  >:( nuja niets van aantrekken en blijven zingen

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1371 Gepost op: maart 25, 2008, 09:30:56 pm »
idd, er werd gezongen 'tis toch plezant in 2 de klas' en direct 2 spotters die de gemoederen moesten bedaren ::) waar gaan we naartoe  >:( nuja niets van aantrekken en blijven zingen
En die dikzak van STVV mocht dan wel half over het hek kruipen ::)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1372 Gepost op: maart 25, 2008, 10:14:13 pm »
idd, er werd gezongen 'tis toch plezant in 2 de klas' en direct 2 spotters die de gemoederen moesten bedaren ::) waar gaan we naartoe  >:( nuja niets van aantrekken en blijven zingen
En die dikzak van STVV mocht dan wel half over het hek kruipen ::)

Zal nogal een zicht geweest zijn :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1373 Gepost op: maart 25, 2008, 11:36:58 pm »
Maarja, vn die waakhonden. ge moet rekenen, de rolstoelgebruikers zittn tussen het sfeervak & het uitvak. k denk dat et daar wa mee te zien had ook ze..
No pain, no gain.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1374 Gepost op: maart 25, 2008, 11:51:13 pm »
idd, er werd gezongen 'tis toch plezant in 2 de klas' en direct 2 spotters die de gemoederen moesten bedaren ::) waar gaan we naartoe  >:( nuja niets van aantrekken en blijven zingen

INDERDAAD !

Sfeer maken is een recht ! en aangezien het in het voetbal gaat tussen twee ploegen, wordt er logischerwijs al eens gezongen over of geroepen tegen de tegenstander (tegen de ploeg, de supporters, het bestuur , ... )

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1375 Gepost op: maart 26, 2008, 08:38:23 am »
't Is idd belachelijk dat er onmiddelijk ingegrepen wordt bij gewoone liedjes als ' t is plezant in 2e klas'...
Anderzijds is (vanuit het standpunt vd rolstoelgebruikers) die plaats tss het sfeervak en de tegenstanders wel niet zo goed gekozen...

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1376 Gepost op: maart 26, 2008, 09:10:40 am »
't Is idd belachelijk dat er onmiddelijk ingegrepen wordt bij gewoone liedjes als ' t is plezant in 2e klas'...
Anderzijds is (vanuit het standpunt vd rolstoelgebruikers) die plaats tss het sfeervak en de tegenstanders wel niet zo goed gekozen...

Waar moet je deze supporters dan wel een plaatsje geven als je er rekening mee moet houden dat deze mensen recht hebben op een overdekte plaats, toegang moeten hebben tot een toilet voor andersvaliden en ook nog een goed zicht op het speelveld moeten hebben?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1377 Gepost op: maart 26, 2008, 11:20:37 am »
't Is idd belachelijk dat er onmiddelijk ingegrepen wordt bij gewoone liedjes als ' t is plezant in 2e klas'...
Anderzijds is (vanuit het standpunt vd rolstoelgebruikers) die plaats tss het sfeervak en de tegenstanders wel niet zo goed gekozen...

Waar moet je deze supporters dan wel een plaatsje geven als je er rekening mee moet houden dat deze mensen recht hebben op een overdekte plaats, toegang moeten hebben tot een toilet voor andersvaliden en ook nog een goed zicht op het speelveld moeten hebben?

Ik begrijp wel dat er in ons huidige stadion geen andere plaats mogelijk was die aan de behoeften van hen voldoet; maar geef toe, ideaal is deze plaats voor hen toch ook niet...

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1378 Gepost op: maart 26, 2008, 11:34:53 am »
't Is idd belachelijk dat er onmiddelijk ingegrepen wordt bij gewoone liedjes als ' t is plezant in 2e klas'...
Anderzijds is (vanuit het standpunt vd rolstoelgebruikers) die plaats tss het sfeervak en de tegenstanders wel niet zo goed gekozen...

Waar moet je deze supporters dan wel een plaatsje geven als je er rekening mee moet houden dat deze mensen recht hebben op een overdekte plaats, toegang moeten hebben tot een toilet voor andersvaliden en ook nog een goed zicht op het speelveld moeten hebben?
Ik begrijp wel dat er in ons huidige stadion geen andere plaats mogelijk was die aan de behoeften van hen voldoet; maar geef toe, ideaal is deze plaats voor hen toch ook niet...
Waarom niet ? Als die mindervaliden een abonnement/kaart kopen zijn het ?cht supporters die de sfeer willen meemaken in het stadion. En waar kan je nu mogelijk beter zitten dan tussen de twee supporterskernen ? Chapeau voor de rolstoelgebruikers die niet gewoon op caf? gaan kijken naar hun ploeg !

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1379 Gepost op: maart 26, 2008, 06:41:01 pm »
't Is idd belachelijk dat er onmiddelijk ingegrepen wordt bij gewoone liedjes als ' t is plezant in 2e klas'...
Anderzijds is (vanuit het standpunt vd rolstoelgebruikers) die plaats tss het sfeervak en de tegenstanders wel niet zo goed gekozen...

Waar moet je deze supporters dan wel een plaatsje geven als je er rekening mee moet houden dat deze mensen recht hebben op een overdekte plaats, toegang moeten hebben tot een toilet voor andersvaliden en ook nog een goed zicht op het speelveld moeten hebben?

beschikken wij dan over zo'n toilet daar onderin de T ?
Ik vind het inderdaad de meest geschikte plaats voor die mensen,
goed zicht en "a lot of ambiance", waarschijnlijk zijn die dat nog niet gewoon maar enfin...
enkel de afsluiting moet nog weg.