1) piste verdwijnt.
2) De zit en staanplaatsen onder de glasdelen zullen wat opgetrokken worden en verder uitlopen nader het veld.
3) Een nieuwe tribune kant zwembad.
Dit zal het normaal worden.
Klopt dit dan? 
lijkt me niet erg realistisch ...
Tzou me enorm verwonderen als ze het nu opeens over een heel andere boeg gooien.
En die piste gaan ze echt niet wegdoen 
zou nog beter moeten zijn dan dat, maar is al mooi vo te beginnen, zeker die piste weg, en twee nieuwe tribunes achter doel die mooi de twee andere zittribunes langs de zijkant verbinden, en met genoeg ruimt eonder en in de tribune voor extra tearoom, caf?s enz...
ofwel een heel nieuw, moet gewoon, lees ook mijn vorige antwoorden voor meer uitleg en de reden, waarom ook
maar beginnen met die piste weg en ??n tribune achter doel is al mooi en op termijn de andere zetten en zo mooi toebouwen en een kuipke van 15 a 16 000 man
dus geen voorlopige of een tribune op stelten van metaal, want dat trekt op niets en lokt niet meer volk en sfeer, en op termijn doen ze dat dan toch msh weg en zetten ze een echte tribune, dus nu in ??n keer grote kosten en toebouwen, en het staat er vr alsan, en het moet nu gebeuren in het buitenland in ieder land hebben ze al een nieuw, en in belgie schieten ze ook wakker, vele ploegen zullen binnen de 4 a 6 jaar een nieuw stadion hebben
+ kortrijk die opkomt enz... gewoon nu zetten nu de ploeg ook in groei is en succesvol is, en met een nieuw of verbouwing zal dat succes alleen maar stijgen op alle gebied....