Stond die foto bij het artikel in de krant? Indien ja: mongoloids. Essevee is de enige club die tot nu toe een feilloos parcours aflegde op de controles van BiZa. Geen enkele opmerking, een prestatie die tot nog toe niet werd herhaald.
Zouden ze bij KV Kortrijk ook op dergelijke manier een veldverwarming aanleggen in het tussenseizoen??Het lijkt me fantastisch om foto's te zien van tractoren op hun veld!
Citaat van: Eden op mei 12, 2010, 10:44:25 amZouden ze bij KV Kortrijk ook op dergelijke manier een veldverwarming aanleggen in het tussenseizoen??Het lijkt me fantastisch om foto's te zien van tractoren op hun veld! In kortrijk worden er bobcats en kranen gebruikt, er is werkelijk aan alles gedacht.
Citaat van: Karel-Jan op mei 19, 2010, 05:16:59 pmCitaat van: Eden op mei 12, 2010, 10:44:25 amZouden ze bij KV Kortrijk ook op dergelijke manier een veldverwarming aanleggen in het tussenseizoen??Het lijkt me fantastisch om foto's te zien van tractoren op hun veld! In kortrijk worden er bobcats en kranen gebruikt, er is werkelijk aan alles gedacht. hopelijk krijgen die machines geen defecten door alle golfballetjes, muntstukken, aanstekers en andere rommel die allemaal door jullie supporters op het veld liggen die gesmeten werden naar de spelers en bestuursleden van andere ploegen.
Hopelijk heeft men rekening gehouden met de uitbrieding van het veld in het vernieuwde stadion?
Daarnet op WTV was er naast de voorstelling van onze nieuwe trainer, een kleine uiteenzetting van Vincent Mannaert omtrent het nieuwe stadion. Heeft er iemand toevallig foto's?