Auteur Topic: Protestacties  (gelezen 65696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #320 Gepost op: augustus 06, 2013, 04:57:58 pm »
organiseer dan een Anti GTsupportersraad h?  :D

Ik heb niks tegen die mens persoonlijk, ik ken hem niet eens. Ik heb wel iets tegen die nikszeggende praatjes, die valse beloftes en het complete gebrek aan actie. En eigenlijk vooral omdat zij steeds doen alsof ze in naam van alle supporters praten.

Ik dacht dat we met OES een alternatief hadden, maar ook daar lijkt het stil?

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #321 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:06:57 pm »

Die "extra-sportieve en persoonlijke motieven" en die "regionale verankering" vind ik wel interessant: hoe zit het namelijk met de verkoop van onze club? Hoe zit het met de aandelen van KV Oostende? Hoe zit het met de aandelen van ons, supporters? Hoe zit het met de fusieplannen met Kortrijk (of een andere Zuid-West-Vlaamse club). Hoe zit het met de satellietclubplannen met Club Brugge?

moetet em keer zelf vragen
ipv hem uit te kafferen een gesprekske mee doen
ie sta open voor nen babbel alst deftig taalgebruik is

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #322 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:11:44 pm »

Die "extra-sportieve en persoonlijke motieven" en die "regionale verankering" vind ik wel interessant: hoe zit het namelijk met de verkoop van onze club? Hoe zit het met de aandelen van KV Oostende? Hoe zit het met de aandelen van ons, supporters? Hoe zit het met de fusieplannen met Kortrijk (of een andere Zuid-West-Vlaamse club). Hoe zit het met de satellietclubplannen met Club Brugge?

moetet em keer zelf vragen
ipv hem uit te kafferen een gesprekske mee doen
ie sta open voor nen babbel alst deftig taalgebruik is

Heb ik geprobeerd afgelopen weekend (degelijke babbel), maar hij stak zich constant weg en was simpelweg niet te bereiken. Doet me denken aan het verschil met een Duch?telet die een bende gemaskerde supporters van Standard te woord staat, of Vandenstock die een grote groep hooligans van Anderlecht toespreekt op training...

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Protestacties
« Reactie #323 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:22:36 pm »
13 april;start jij dan eens een actie op,je lijkt over voldoende tijd te beschikken aangezien je dit hele forum domineert.

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #324 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:25:14 pm »
13 april;start jij dan eens een actie op,je lijkt over voldoende tijd te beschikken aangezien je dit hele forum domineert.

De laatste tijd meer dan anders, er gebeuren dan ook dingen met mijn club die me pijn doen. Vandaar.

Zou graag iets doen, maar zoiets is moeilijk natuurlijk. Ben geen lid van een fanclub, en heb daar mijn redenen voor, en dan wordt het nog moeilijker natuurlijk. Met mijn vrienden, kennissen en omgeving tout court doe ik wat ik kan om mijn club te redden van de ondergang. E?n keer was al moeilijk, twee keer zou teveel zijn.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Protestacties
« Reactie #325 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:29:56 pm »
Stel dan eens een plan op en geef het aan enkele verantwoordelijken van de supportersraad.

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #326 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:39:44 pm »
Stel dan eens een plan op en geef het aan enkele verantwoordelijken van de supportersraad.

Die mensen zitten hier op het forum, maar zwijgen in alle talen sinds die vergadering. Er staan hier op het forum h??l wat goede argumenten, en voorstellen. Met de punten van de supportersraad was nogal wat mis, vond ik (puntje ivm ZW-Vlaanderen, ivm De Fauw,...), maar er zat zeker iets in (waarmee ik wil zeggen dat ik achter zoiets zou kunnen staan, als er echt geen ander alternatief is). Maar hoe zit het daarmee...?

Wat wij, als supporters, zouden mogen/moeten eisen van Decuyper, is onder andere:

1. Nooit of te nimmer een fusie met KV Kortrijk, of eender welke club.

2. Nooit of te nimmer een verkoop van onze club aan een andere stad.

2. Nooit of te nimmer nog achterlijke clausules in contracten van spelers. Wij zijn een kleine club en behaalden onze grootste successen met semi-profs en afdankertjes. Als een speler onhaalbaar is, dan is dat maar zo.

3. Nooit of te nimmer nog debiele uitspraken in media (zie 3 jaar geleden) waarbij het hele land ons uitlacht. Wij zijn Essevee en wij zijn de boeren. Wij hoeven helemaal niet aan de top te staan, daarvoor is het draagvlak toch te klein. Onze identiteit mag niet kapot gemaakt worden door hoogmoed en arrogantie. Laat dat over aan onze buren. De communicatieverantwoordelijke communiceert, niemand anders. En al zeker Decuyper niet. De media zoekt hem niet voor niets heel graag op, want er komt toch maar onzin uit.

4. Communicatie. Men stoeft altijd over de harmonie tussen supporters en spelers, maar het is duidelijk dat de communicatie omtrent verplaatsingen, spelers, wedstrijden, tickets, onze club tout court... op niks trekt. Werk van maken!

...

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Protestacties
« Reactie #327 Gepost op: augustus 06, 2013, 05:46:27 pm »
Dat lijkt me inderdaad een goede tekst om mee uit te pakken.
In deze kan ik jou dan ook volgen en ik hoop dat ook de verantwoordelijken er iets zullen mee doen.

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #328 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:42:12 pm »

Die "extra-sportieve en persoonlijke motieven" en die "regionale verankering" vind ik wel interessant: hoe zit het namelijk met de verkoop van onze club? Hoe zit het met de aandelen van KV Oostende? Hoe zit het met de aandelen van ons, supporters? Hoe zit het met de fusieplannen met Kortrijk (of een andere Zuid-West-Vlaamse club). Hoe zit het met de satellietclubplannen met Club Brugge?

moetet em keer zelf vragen
ipv hem uit te kafferen een gesprekske mee doen
ie sta open voor nen babbel alst deftig taalgebruik is

Heb ik geprobeerd afgelopen weekend (degelijke babbel), maar hij stak zich constant weg en was simpelweg niet te bereiken. Doet me denken aan het verschil met een Duch?telet die een bende gemaskerde supporters van Standard te woord staat, of Vandenstock die een grote groep hooligans van Anderlecht toespreekt op training...
ni genoeg geprobeerd, zag hem met mensen praten
mss kentie u al en steektie em daarom weg :)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Protestacties
« Reactie #329 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:44:57 pm »
Morgen Sport -voetbalmagazine kopen, heel interessant artikel over de verhouding Decuyper-John Bico...
in dat artikel staat zwart op wit dat Bico/mogi bayat de managers zijn van volgende spelers: Duplus, Sarkic, Toudic, Mansour Diop, Ndoye, Sammaritano, damour, maatoug, hazard, Belgazouani... Beetje te veel om toeval te zijn.
Daarnaast wordt ook gezegd dat PDC vindt dat Davy de fauw te kort komt en niet zinnens is om zijn contract te verlengen. Er staat letterlijk 'PDC heeft geen hoge dunk van de voetballende kwaliteiten van zijn aanvoerder' (getuigt van veel voetbalkennis Patrick  :-[ )
Malanda zou 2,2 m opgebracht hebben waarvan de helft naar essevee gaat. Fulham wilde in januari 2,5 miljoen geven, dat kon oplopen tot 4,5 miljoen. Maar Mogi Bayat had PDC zijn kop zot gemaakt met absurde bedragen en dus wilde Patje meer
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2013, 08:48:32 pm door Essevee boy »

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #330 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:46:32 pm »
Stel dan eens een plan op en geef het aan enkele verantwoordelijken van de supportersraad.

Die mensen zitten hier op het forum, maar zwijgen in alle talen sinds die vergadering. Er staan hier op het forum h??l wat goede argumenten, en voorstellen. Met de punten van de supportersraad was nogal wat mis, vond ik (puntje ivm ZW-Vlaanderen, ivm De Fauw,...), maar er zat zeker iets in (waarmee ik wil zeggen dat ik achter zoiets zou kunnen staan, als er echt geen ander alternatief is). Maar hoe zit het daarmee...?

Wat wij, als supporters, zouden mogen/moeten eisen van Decuyper, is onder andere:

1. Nooit of te nimmer een fusie met KV Kortrijk, of eender welke club.

2. Nooit of te nimmer een verkoop van onze club aan een andere stad.

2. Nooit of te nimmer nog achterlijke clausules in contracten van spelers. Wij zijn een kleine club en behaalden onze grootste successen met semi-profs en afdankertjes. Als een speler onhaalbaar is, dan is dat maar zo.

3. Nooit of te nimmer nog debiele uitspraken in media (zie 3 jaar geleden) waarbij het hele land ons uitlacht. Wij zijn Essevee en wij zijn de boeren. Wij hoeven helemaal niet aan de top te staan, daarvoor is het draagvlak toch te klein. Onze identiteit mag niet kapot gemaakt worden door hoogmoed en arrogantie. Laat dat over aan onze buren. De communicatieverantwoordelijke communiceert, niemand anders. En al zeker Decuyper niet. De media zoekt hem niet voor niets heel graag op, want er komt toch maar onzin uit.

4. Communicatie. Men stoeft altijd over de harmonie tussen supporters en spelers, maar het is duidelijk dat de communicatie omtrent verplaatsingen, spelers, wedstrijden, tickets, onze club tout court... op niks trekt. Werk van maken!

...
1 is algemeen standpunt terug te vinden in da voorstel
2 is algemeen standpunt terug te vinden in da voorstel
2 gade u al moeien mee de contracten ook? zou gij beter voorzitter worden zeker
of zeide ooit al betrokken geweest met het bestuur van SV Waregem???
3 kan ik i volgen
4 communicatie tout court is een probleem e
en ivm verplaatsingen denk ik ni da dit PDC zijn fout is

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #331 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:52:10 pm »
Morgen Sport -voetbalmagazine kopen, heel interessant artikel over de verhouding Decuyper-John Bico...
in dat artikel staat zwart op wit dat Bico/mogi bayat de managers zijn van volgende spelers: Duplus, Sarkic, Toudic, Mansour Diop, Ndoye, Sammaritano, damour, maatoug, hazard, Belgazouani... Beetje te veel om toeval te zijn.
Daarnaast wordt ook gezegd dat PDC vindt dat Davy de fauw te kort komt en niet zinnens is om zijn contract te verlengen. Er staat letterlijk 'PDC heeft geen hoge dunk van de voetballende kwaliteiten van zijn aanvoerder' (getuigt van veel voetbalkennis Patrick  :-[ )
Malanda zou 2,2 m opgebracht hebben waarvan de helft naar essevee gaat
helft van die spelers is van Bico team WS Woluwe
Bayat nu ook al kop van jut?
ze zijn ook ni al gebleven die da ge zegt
sommige al doorgestuurd....
tis duidelijk ne heksenjacht, als ze al zo diep gaan spitten
om vlak voor een belangrijke match da toe te lichten
neenee, beetje teveel toeval

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #332 Gepost op: augustus 06, 2013, 09:42:04 pm »
Stel dan eens een plan op en geef het aan enkele verantwoordelijken van de supportersraad.

Die mensen zitten hier op het forum, maar zwijgen in alle talen sinds die vergadering. Er staan hier op het forum h??l wat goede argumenten, en voorstellen. Met de punten van de supportersraad was nogal wat mis, vond ik (puntje ivm ZW-Vlaanderen, ivm De Fauw,...), maar er zat zeker iets in (waarmee ik wil zeggen dat ik achter zoiets zou kunnen staan, als er echt geen ander alternatief is). Maar hoe zit het daarmee...?

Wat wij, als supporters, zouden mogen/moeten eisen van Decuyper, is onder andere:

1. Nooit of te nimmer een fusie met KV Kortrijk, of eender welke club.

2. Nooit of te nimmer een verkoop van onze club aan een andere stad.

2. Nooit of te nimmer nog achterlijke clausules in contracten van spelers. Wij zijn een kleine club en behaalden onze grootste successen met semi-profs en afdankertjes. Als een speler onhaalbaar is, dan is dat maar zo.

3. Nooit of te nimmer nog debiele uitspraken in media (zie 3 jaar geleden) waarbij het hele land ons uitlacht. Wij zijn Essevee en wij zijn de boeren. Wij hoeven helemaal niet aan de top te staan, daarvoor is het draagvlak toch te klein. Onze identiteit mag niet kapot gemaakt worden door hoogmoed en arrogantie. Laat dat over aan onze buren. De communicatieverantwoordelijke communiceert, niemand anders. En al zeker Decuyper niet. De media zoekt hem niet voor niets heel graag op, want er komt toch maar onzin uit.

4. Communicatie. Men stoeft altijd over de harmonie tussen supporters en spelers, maar het is duidelijk dat de communicatie omtrent verplaatsingen, spelers, wedstrijden, tickets, onze club tout court... op niks trekt. Werk van maken!

...
1 is algemeen standpunt terug te vinden in da voorstel
2 is algemeen standpunt terug te vinden in da voorstel
2 gade u al moeien mee de contracten ook? zou gij beter voorzitter worden zeker
of zeide ooit al betrokken geweest met het bestuur van SV Waregem???
3 kan ik i volgen
4 communicatie tout court is een probleem e
en ivm verplaatsingen denk ik ni da dit PDC zijn fout is

1. Helemaal niet. Er staat dat er een beperking is tot 'zuid-west-Vlaanderen'.

2. Helemaal niet.

3. Nochtans h??l redelijk voorstel. Als wij een speler niet kunnen halen dan is dat zo. Makelaars (of bestuurders) hebben niks in de pap te brokken wat het sportieve betreft. Punt.

4. Check.

5. Dat was ook niet op Decuyper alleen bedoeld. Communicatie is echter wel een groot probleem vind ik, in deze club. Trekt werkelijk op niks. 't Is ook allemaal een beetje selectief heb ik de indruk.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.276
Re: Protestacties
« Reactie #333 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:07:35 pm »
Morgen Sport -voetbalmagazine kopen, heel interessant artikel over de verhouding Decuyper-John Bico...
in dat artikel staat zwart op wit dat Bico/mogi bayat de managers zijn van volgende spelers: Duplus, Sarkic, Toudic, Mansour Diop, Ndoye, Sammaritano, damour, maatoug, hazard, Belgazouani... Beetje te veel om toeval te zijn.
Daarnaast wordt ook gezegd dat PDC vindt dat Davy de fauw te kort komt en niet zinnens is om zijn contract te verlengen. Er staat letterlijk 'PDC heeft geen hoge dunk van de voetballende kwaliteiten van zijn aanvoerder' (getuigt van veel voetbalkennis Patrick  :-[ )
Malanda zou 2,2 m opgebracht hebben waarvan de helft naar essevee gaat. Fulham wilde in januari 2,5 miljoen geven, dat kon oplopen tot 4,5 miljoen. Maar Mogi Bayat had PDC zijn kop zot gemaakt met absurde bedragen en dus wilde Patje meer

Allee, dat wordt ook geestig voor Davy om te lezen.
Wat zal supportersfederatie daar op zeggen?
Of zal PDC zich er weer uit kunnen lullen?

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #334 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:20:10 pm »

1. Helemaal niet. Er staat dat er een beperking is tot 'zuid-west-Vlaanderen'.

2. Helemaal niet.

3. Nochtans h??l redelijk voorstel. Als wij een speler niet kunnen halen dan is dat zo. Makelaars (of bestuurders) hebben niks in de pap te brokken wat het sportieve betreft. Punt.

4. Check.

5. Dat was ook niet op Decuyper alleen bedoeld. Communicatie is echter wel een groot probleem vind ik, in deze club. Trekt werkelijk op niks. 't Is ook allemaal een beetje selectief heb ik de indruk.
punt 1 volgens mij ede gij daar een pijnlijke ervaring mee

punt 3 der zijn ier al meerdere transfers gedaan en nu zit er ene keer ne makkelaar die em
moeit en daar gade gij, nobele buitenstaander u in moeien???
waar haalde gij die pretentie eigenlijk? ede ne zak geld staan? koopt u anders in
dan pas kunt ge zo een standpunten innemen

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Protestacties
« Reactie #335 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:41:54 pm »
sommige van die spelers zijn gehaald voor Hazard h?... Meteen naar B kern, maar soms moet er voor een goeie, een paar minder goeie komen

Voorbeeld Charly Musonda en zijn broers(al zijn dat dan wel broers)... gebeurt overal hoor...

13 april 1951

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #336 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:43:36 pm »
punt 1 volgens mij ede gij daar een pijnlijke ervaring mee

punt 3 der zijn ier al meerdere transfers gedaan en nu zit er ene keer ne makkelaar die em
moeit en daar gade gij, nobele buitenstaander u in moeien???
waar haalde gij die pretentie eigenlijk? ede ne zak geld staan? koopt u anders in
dan pas kunt ge zo een standpunten innemen

1. Wat bazel je? In de puntjes van de supportersraad staat dat de club zich moet beperken tot Zuid-West-Vlaanderen, en dat sluit in mijn ogen geen fusie uit met Kortrijk (iets waar Decuyper al meermaals over begon).

3. Pretentie? Het idee dat een makelaar (of bestuurslid) beslist over wie vrije trappen neemt, het nummer 10 draagt en kapitein is, is te gek voor woorden. What's next? Een makelaar die beslist over de looplijnen? Nogmaals, als een speler onhaalbaar is (eisen te extreem), dan is dat maar zo, wij zijn een kleine club en dat is perfect zo.

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #337 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:57:35 pm »
punt 1 volgens mij ede gij daar een pijnlijke ervaring mee

punt 3 der zijn ier al meerdere transfers gedaan en nu zit er ene keer ne makkelaar die em
moeit en daar gade gij, nobele buitenstaander u in moeien???
waar haalde gij die pretentie eigenlijk? ede ne zak geld staan? koopt u anders in
dan pas kunt ge zo een standpunten innemen

1. Wat bazel je? In de puntjes van de supportersraad staat dat de club zich moet beperken tot Zuid-West-Vlaanderen, en dat sluit in mijn ogen geen fusie uit met Kortrijk (iets waar Decuyper al meermaals over begon).

3. Pretentie? Het idee dat een makelaar (of bestuurslid) beslist over wie vrije trappen neemt, het nummer 10 draagt en kapitein is, is te gek voor woorden. What's next? Een makelaar die beslist over de looplijnen? Nogmaals, als een speler onhaalbaar is (eisen te extreem), dan is dat maar zo, wij zijn een kleine club en dat is perfect zo.
das 1x gebeurd op zoveel transfers
denkte da die aanvoerder alleen bij ons gebeurd?
vergeet da rap, alleen ist bij ons aan het licht gekomen
da ist verschil

Tommeke De Sutter speelde met zijn schoenen van in Anderlecht
1 klein artikele, een randopmerking

een hele tijd terug, Club spelers spelen met paarse schoenen?
neeee da kan ni meer, pagina vol hierover, da da ni kan en si en la
op een moment dat boel was in Club uiteraard, kwestie van olie op het vuur doen
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2013, 10:59:45 pm door Freve »

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Protestacties
« Reactie #338 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:59:24 pm »
Morgen Sport -voetbalmagazine kopen, heel interessant artikel over de verhouding Decuyper-John Bico...
in dat artikel staat zwart op wit dat Bico/mogi bayat de managers zijn van volgende spelers: Duplus, Sarkic, Toudic, Mansour Diop, Ndoye, Sammaritano, damour, maatoug, hazard, Belgazouani... Beetje te veel om toeval te zijn.

Daarnaast wordt ook gezegd dat PDC vindt dat Davy de fauw te kort komt en niet zinnens is om zijn contract te verlengen. Er staat letterlijk 'PDC heeft geen hoge dunk van de voetballende kwaliteiten van zijn aanvoerder' (getuigt van veel voetbalkennis Patrick  :-[ )
Malanda zou 2,2 m opgebracht hebben waarvan de helft naar essevee gaat. Fulham wilde in januari 2,5 miljoen geven, dat kon oplopen tot 4,5 miljoen. Maar Mogi Bayat had PDC zijn kop zot gemaakt met absurde bedragen en dus wilde Patje meer

Moet je eens kijken welke managers de spelers van bv Standard, Anderlecht of charleroi hebben. EN idd paar mindere spelers om Hazard te krijgen, is ook niet zo speciaal. Zie Eden en Thorgan (toen nog ligue 2), de musonda's, ect. ect.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Protestacties
« Reactie #339 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:12:21 pm »
T is daarom dat PDC in extra time ooit zei dat De fauw Rode Duivel moest zijn?
Zever