Heel goeie tweede helft, en zelfs na de 2-2 waren we fysiek en mentaal sterker dan Gent, Gent dat veel te agressief was(Diogo, en vooral Dejaegere zijn smerige voetballers) maar voor de rest is dit geen ploeg. Habib en Jens samen met Hazard waren heel goed, Conte,Kums brengen momenteel te weinig, Conte te balverliefd en Kums positioneel bij balverlies staat nooit goed, Kums staat volgens mij niet op zijn beste positie (is ook traag) en moet meer ballen in de diepte geven, wat hij een paar keer heel goed deed. Wat er mis is met Colpaert en Godeau weet ik niet, maar deden rare dingen, maar ik zou ze zeker laten staan, zal wel verbeteren. Goeie zet om Malanda een rij op te schuiven en N'diaye in te brengen, N'Diaye, we gaan daar nog heel blij mee zijn, kon mij echt bekoren, zowel tegen Chalala als nu.
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad?