Auteur Topic: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent  (gelezen 25171 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
[VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Gepost op: januari 30, 2014, 03:27:08 pm »
Aanstaande woensdag staat de terugmatch van de halve finale op het programma. Er zijn nog tickets verkrijgbaar voor deze match; info via http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=148


De sfeer in Gent was super! De spelers, staf, bestuur,... hopen op een kolkend Regenboogstadion dat onze 11 richting Brussel stuwt.

Om ervoor de te zorgen dat de sfeer voor de match al goed zit, organiseren de Supportersraad en Sfeergroep een corteo. Dit is een optocht met gezangen, trommels, Bengaals vuur,... richting Vijvers/stadion.
Er wordt rond 19u30 aan La Corba (rondpunt Stormestraat / H. Lebbestraat / J. Duthoystraat ) vertrokken. Via de Markt en Het Pand wordt er naar het stadion gewandeld. Meer info via https://www.facebook.com/events/448477538618523/?fref=tck
Een sfeerbeeld van vorig jaar: http://www.youtube.com/watch?v=0bIn-DV1QZU
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2014, 02:31:59 pm door EsseveeFANS - Supportersraad »

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2014, 04:47:08 pm »
kunt ge al tickets online kopen?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #2 Gepost op: januari 30, 2014, 04:51:48 pm »
kunt ge al tickets online kopen?
Gewoon mailtje naar onthaal@essevee.be sturen, dan worden je tickets de avond zelf aan het loket 'uitnodigingen' klaargelegd.

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2014, 05:05:14 pm »
 thx vo de info.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #4 Gepost op: januari 30, 2014, 07:21:06 pm »
Opletten met gele kaarten, het zou zonde zijn om spelers als Hazard,Skullie,verboom,colpaert,.. te missen in een mogelijke finale. Als ik dury was toch een beetje roteren: godeau, anderson
Want je weet dat het een fel bevochten match met duels zal worden. Lokeren of zelfs Oostende, aartsmoeilijk

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #5 Gepost op: januari 30, 2014, 07:39:11 pm »
zonet op tv1 in het nieuws,hazard geschorst voor de terugmatch,hoe zit het nu eigenlijk

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #6 Gepost op: januari 30, 2014, 07:45:00 pm »
zonet op tv1 in het nieuws,hazard geschorst voor de terugmatch,hoe zit het nu eigenlijk

Hazard heeft nog maar 1 gele kaart gehaald in de beker, dus in principe is ie niet geschorst, tenzij nu wel de 4 kaarten uit de competitie tellen, want dan staat ie op 5 met deze erbij = schorsing. Maar als dat opeens het geval is, dan begrijp ik er niets meer van... :-\
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #7 Gepost op: januari 30, 2014, 07:52:03 pm »
Als dit zijn eerste was in de beker dan is hij niet geschorst normaal..

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #8 Gepost op: januari 30, 2014, 08:33:56 pm »
Als dit zijn eerste was in de beker dan is hij niet geschorst normaal..

Ik heb op Sporza de matchverslagen eens bekeken en hij heeft er maar eentje of ik moest er echt over gekeken hebben...
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #9 Gepost op: januari 30, 2014, 09:09:43 pm »
hoeveel tickets per persoon kun ge reserveren via mail? Vergis ik me alsk denk 4? Iemand die dit weet? Thx

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #10 Gepost op: januari 30, 2014, 09:12:19 pm »
hoeveel tickets per persoon kun ge reserveren via mail? Vergis ik me alsk denk 4? Iemand die dit weet? Thx
Normaal 3, dacht ik... Anders moet je de gegevens van een andere persoon doorsturen (dat kan normaal in dezelfde mail). Ze doen daar niet zo moeilijk over :)

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #11 Gepost op: januari 30, 2014, 09:18:22 pm »
ah ok,dus kan er 2 op mijn naam vragen en 3 op mn neef zn naam.merci e

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #12 Gepost op: januari 30, 2014, 09:20:29 pm »
ah ok,dus kan er 2 op mijn naam vragen en 3 op mn neef zn naam.merci e
Jup idd, dat zal geen probleem zijn voor hen :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #13 Gepost op: januari 30, 2014, 09:59:35 pm »
Hazard is niet geschorst, punt uit.
D'haene wel.
Wij moeten gewoon volgende week opletten dat de echte basisspelers ( Kums, Hazard, Colpaert, Skulason en Verboom)geen geel pakken

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #14 Gepost op: januari 30, 2014, 10:43:28 pm »
Hazard is niet geschorst, punt uit.
D'haene wel.
Wij moeten gewoon volgende week opletten dat de echte basisspelers ( Kums, Hazard, Colpaert, Skulason en Verboom)geen geel pakken

Skulason wordt moeilijk denk ik.
Ik vrees dat het knokken wordt op het middenveld en dan zie ik hem nog een kaartje nemen.
Kums kan je vermijden door hem niet op te stellen (maar dan moet die Anderson goed blijken. Wie weet merken we dat zondag al?)
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #15 Gepost op: januari 31, 2014, 08:39:19 am »
Skulason wordt moeilijk denk ik.
Ik vrees dat het knokken wordt op het middenveld en dan zie ik hem nog een kaartje nemen.
Kums kan je vermijden door hem niet op te stellen (maar dan moet die Anderson goed blijken. Wie weet merken we dat zondag al?)

Ik denk nog altijd dat Dury die Anderson op de flank gaat uitspelen.
En jongen huren van Malaga voor 6 maand, is niet voor op de bank te zitten. (Bij Chen wss wel)
Begrijp niet dat ze zeggen dat die op Kums zijn positie kan spelen.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #16 Gepost op: januari 31, 2014, 10:28:44 am »
Ik denk nog altijd dat Dury die Anderson op de flank gaat uitspelen.
En jongen huren van Malaga voor 6 maand, is niet voor op de bank te zitten. (Bij Chen wss wel)
Begrijp niet dat ze zeggen dat die op Kums zijn positie kan spelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb zien spelen, maar overal lees ik dat hij een CAM is (Hazard), maar dat ie ook kan spelen op de 8 (Kums). Maar als zij verkeerd zijn, ja dan ik ook h? ;)
Trouwens ik schreef hier ergens op forum (ik weet alleen niet meer waar :-[ ) dat Delaplace geen optie meer is doordat er al Olli, N'Diaye, Kums en Anderson op die plaatsen lopen, maar als Anderson voor de flank gehaald is en als doublure van Hazard dan is er nog een plaatsje open daar (tenzij ze toch met 3 voor 2 plaatsen verder willen en niet met 4 zoals toen Malanda hier nog was). Maar of het ook gaat gebeuren.....?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #17 Gepost op: januari 31, 2014, 10:49:15 am »
De voorrang voor abo's is verlengd tot na zondag. Zo kunnen abonnees hun plek nog reserveren tegen Gent. Laten we eerlijk zijn: als het nu niet uitverkocht is, moeten we ons niet tonen in Brussel. Oostende had 3 bussen mee naar Lokeren...stel dat die de finale spelen, hoeveel man gaan die meehebben? Dan zal 6-7000 voor hen een groot succes zijn...ze zouden beter in een ander stadion spelen, dan...want dat wordt een kille bedoeling, denk ik. Al ligt dit contractueel natuurlijk allemaal vast...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #18 Gepost op: januari 31, 2014, 10:55:50 am »
De voorrang voor abo's is verlengd tot na zondag. Zo kunnen abonnees hun plek nog reserveren tegen Gent. Laten we eerlijk zijn: als het nu niet uitverkocht is, moeten we ons niet tonen in Brussel. Oostende had 3 bussen mee naar Lokeren...stel dat die de finale spelen, hoeveel man gaan die meehebben? Dan zal 6-7000 voor hen een groot succes zijn...ze zouden beter in een ander stadion spelen, dan...want dat wordt een kille bedoeling, denk ik. Al ligt dit contractueel natuurlijk allemaal vast...
Inderdaad, als je dan ziet dat de Lokeren supporters met een kleine 2000(!) naar Oostende afzakken.. Een finale tegen Lokeren zou nie misstaan!
SV TILL I DIE

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #19 Gepost op: januari 31, 2014, 10:56:44 am »
De voorrang voor abo's is verlengd tot na zondag. Zo kunnen abonnees hun plek nog reserveren tegen Gent. Laten we eerlijk zijn: als het nu niet uitverkocht is, moeten we ons niet tonen in Brussel. Oostende had 3 bussen mee naar Lokeren...stel dat die de finale spelen, hoeveel man gaan die meehebben? Dan zal 6-7000 voor hen een groot succes zijn...ze zouden beter in een ander stadion spelen, dan...want dat wordt een kille bedoeling, denk ik. Al ligt dit contractueel natuurlijk allemaal vast...

Dat van Beerschot zou ruim voldoende zijn  ::)