Ik lees toch hier en daar slechte reacties op de terugkomt van Davy.
Met alle respect maar Davy is en blijft een goede voetballer, en ik neem het hem niet kwalijk dat hij voor meer centen de overstap gemaakt heeft. 2j geleden hebben we er nog geld voor gehad en nu krijgen we hem gratis terug.
Ik zie Davy als een goede verdediger die de joungsters en nieuwelingen kan ondersteunen naar de toekomst toe.
Waar gaan we een betere verdediger, met bakken ervaring & die het huis kent vinden voor 0?? Right!
de Fauw was hier een zeer graag geziene speler en tekende bij in dec '13 omdat "hij hier graag was en het de bedoeling was om zijn carriere hier af te sluiten" om dan nauwelijks een half jaar later naar nota bene Club 'de club van zijn hart' te vertrekken. Dit is bij velen in het verkeerde keelgat geschoten, en terecht imo.
Echte clubspelers bestaan in deze tijd al lang niet meer, maar doen alsof je er 1 bent om dan een half jaar later naar een club te trekken die hier alles behalve graag gezien is, is gewoon hoogst ongelukkig (om het zacht uit te drukken).
Rationeel gezien was het voor iedereen mss een goeie transfer, en is het nu opnieuw een goeie transfer (Belg, gratis, ervaring), op enige sympathie hoeft hij echter niet meer te rekenen. De ene supporter tilt daar nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.
Dat hij nu terug keert omdat hij het veld mist is ook zo'n lachertje. 'De club van zijn hart' gaft maar een contract van 1 jaar en zal gewoon minder betalen dan wat hij hier zal krijgen, zo simpel is het. Waarom zou hij anders de kans op CL-voetbal laten liggen?
En wie weet bied 'de club van zijn hart' in Amerika of Dubai hem volgend jaar een niet te missen contractvoorstel aan en is hij opnieuw weg