Citaat van: Zigzag op maart 23, 2017, 10:02:59 amCitaat van: Christophe op maart 23, 2017, 09:32:00 amHoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!Hoeveel willen mensen geven voor een mini abo Europa league? 60? in staantribune?Denk dat 60? echt het minimum is. En staan tribune hebben we niet meer bij die matchen.Nee zal eerder rond de 70? zijn vermoed ik. Je moet rekenen dat ze ziezo een minimum prijs opgelegd krijgen en dat losse tickets daar wss 25-30? zullen zijn. De prijs van mijn plaats op de vroeger R tribune wil ik niet weten.
Citaat van: Christophe op maart 23, 2017, 09:32:00 amHoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!Hoeveel willen mensen geven voor een mini abo Europa league? 60? in staantribune?
Hoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!
De eerste 3D visualisaties van de nieuwe VIP-tribune zijn te bewonderen.Wat vinden jullie ervan?/0/]http://www.goedefroo-architecten.be/en/news/news/essevee-tribune-ad#news[images]/0/
Wanneer wordt er dan precies begonnen met deze werken?
Citaat van: anthem12 op april 02, 2017, 12:44:27 amWanneer wordt er dan precies begonnen met deze werken?Als ik niet mis ben ingelicht moeten ze tegen half april zeker bezig zijn...
Citaat van: svennay op april 02, 2017, 12:49:36 pmCitaat van: anthem12 op april 02, 2017, 12:44:27 amWanneer wordt er dan precies begonnen met deze werken?Als ik niet mis ben ingelicht moeten ze tegen half april zeker bezig zijn...Aan de hoofdingang is de omtrek al aangeduid op de grond. Ik weet wel niet hoe ze kunnen starten met de werken tijdens de PO's of ze moeten de ingang kant expo afsluiten en iedereen via de vips ingang sturen.
"Ze zijn vandaag begonnen aan het demonteren van de lichtmast in de hoek, lag al tegen de grond daarnet."bron: girodin @ belstadions
Citaat van: Frederik op april 04, 2017, 11:25:47 am"Ze zijn vandaag begonnen aan het demonteren van de lichtmast in de hoek, lag al tegen de grond daarnet."bron: girodin @ belstadionsKlopt en er staan ook minstens 2 containers klaar om te vullen met puin...Op naar de volgende stap...
Citaat van: svennay op april 04, 2017, 03:01:24 pmCitaat van: Frederik op april 04, 2017, 11:25:47 am"Ze zijn vandaag begonnen aan het demonteren van de lichtmast in de hoek, lag al tegen de grond daarnet."bron: girodin @ belstadionsKlopt en er staan ook minstens 2 containers klaar om te vullen met puin...Op naar de volgende stap... Volgende stap; omheining weg
Citaat van: Zigzag op april 04, 2017, 03:15:30 pmCitaat van: svennay op april 04, 2017, 03:01:24 pmCitaat van: Frederik op april 04, 2017, 11:25:47 am"Ze zijn vandaag begonnen aan het demonteren van de lichtmast in de hoek, lag al tegen de grond daarnet."bron: girodin @ belstadionsKlopt en er staan ook minstens 2 containers klaar om te vullen met puin...Op naar de volgende stap... Volgende stap; omheining wegEn dan de asfalt eruit ook zekers?!