Wie zijn die 2 dove grapjassen die de muziek te stil vinden?
mss twee verloren gelopen K*K supporters 
Awel, twas ik, omdat ik vind dat dit van de pot gerukt is (om dit te veralgemenen naar het volledige stadion), aan kant vijvers totaal geen te luide muziek... ver van zelfs
Daarmee.
Ik heb ook te stil gezet . klagen en klagen en zo blijft ge bezig 
Dit is/was geen geklaag maar aftoetsen of het een individueel probleem is of niet.
Als 74% vind dat het te luid is, dan is dat niet klagen h? - trouwens ik klaag niet bij de club, ik meld het probleem .. als niemand het meld aan de club, wat gaan ze doen? Right ... niets.
Zelf horen ze het niet h?, want ze zitten in de hoofdtribune, en de persoon aan de knopjes al zeker niet.
Ik heb dit gedaan omdat ik zelf keer op keer gefrustreerd loop van die keiharde muziek, de laatste keer ik met m'n gezin kwam zijn mijn vriendin en dochter zelfs weggelopen tot de JPL hymne. Toen ik regelmatig andere mensen zag aangeven dat de muziek enorm luid stond had ik door dat het geen individueel probleem van mezelf en mijn gezin was. Blijkbaar was mijn opmerking gegrond.
Moeten we nu hoorschade oplopen door naar de voetbal te gaan kijken? En als 74% met oordoppen moet gaan waar zijn we mee bezig, je kan dan evengoed es wat decibels lager zetten. Is dan aangenamer voor iedereen.
Dus ... heb ik de club op de hoogte gebracht met de resultaten van de stemming.