gisteren pv gekregen omda ik recht ston en een meter dichter naar het plexie glas ging , amaai aje daarvoor al pv krijgt en mss stadionverbod, waar zijn we dan nog mee bezig 
Idd hier bij ons is het een overdreven belachelijke boel. Een kennis van mij deed in de match, ik denk tegen standard ofzo, gewoon een reactie uit emotie en deed dat van op afstand zo een wegwerpgebaar naar het raam, en kreeg ook een pv , terwijl die van standard bijna dat raam aan stukken schoppen....
Ik denk dat hier weer het regeltje speelt, bij jobs zoals leraars, politie, de gefrustreerde man waar de vrouw de broek draagt thuis en hij gebruik maakt van zijn badgke...
Ng een voorbeeld, iemand geeft bij het naar boven gn een klop op die ruit , terwijl standard staat te provoceren en te stampen en te roepen en te doen, en hij gewoon ??n zachte klop met het vlakke van zijn hand
450 euro en 2 maand stadionverbod: waar gn we inderdaad naar toe
we ziijn gewoon te braaf msh soms, als we nu eens vb bij het scoren met een hele groep vb in een uitvak naar die hekkens eens stormen bij het scoren zullen ze niets meer doen, ofwel zo laf zijn om er willekeurig ??n uit te pikken
wat doe je nu trouwens mis met eens naar een hekje te lopen om de spelers te groeten bij een goal of eens je emoties te tonen.... zolang je niets afbreekt of op het veld gooit of schade maakt of iemand aanvalt lijfelijk
wat is er daar mis mee, en zeker nt om met boetes te zwaaien van om en bij de 500 euro en stadionverboden van 2 maanden
Het is gewoon hier, wij zijn nieuw in eerste klasse en ze willen meteen de strenge hand gebruiken zodat we het goed weten.
Bij ploegen als anderlecht, beerschot, standard, brugge enz.... zien ze veel meer door de vingers daar gaat dat niet zo plots nultollerantie....
Als je kijkt hoe het soms was met Sv waregem nog in den tijd, ok veel dingen waren nt goed te praten zoals de vele rellen tegen harelbeke en kortrijk en deinze... maar ja .
En idd als heel het vak zal rechtstaan en naar die ruit lopen of gebaren doen, gn ze nt vlug iets doen, dan staan ze daar met hun mond vol tanden maar als er ??n zo iets doen, zijn ze zeer sterk.
En geef toe, dat is emotie en leuk aan het voetbal, zingen naar elkaar en gebaren, en wuiven bij een nederlaag, ze halen de sfeer vr een groot deel weg uit het voetbal, alleen al door vele sfeeracties die niet mogen en door zo een zever...
Voetbal is nu ??nmaal emotie.