Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 120574 keer)

Offline goessaert

• Leden
Re:Het Laatste Nieuws
« Reactie #160 Gepost op: maart 16, 2011, 05:22:32 pm »
in HLN is er al 3 dagen aan een stuk een pagina in de leiestreek gericht aan het 10-jarig bestaan van sv zulte waregem!

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #161 Gepost op: maart 16, 2011, 05:27:23 pm »
in HLN is er al 3 dagen aan een stuk een pagina in de leiestreek gericht aan het 10-jarig bestaan van sv zulte waregem!

Bij mij maar 2x, ma bon ;)

Offline goessaert

• Leden
« Reactie #162 Gepost op: maart 16, 2011, 06:58:15 pm »
ah dacht dat maandag ook was :p heb het maar gistren en vandaag gezien eigenlik :p

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #163 Gepost op: maart 16, 2011, 07:16:13 pm »
Volgens zijn ze toch fout in die artikels, ze spreken daar altijd maar over de 1-2 op Hamme.

Ik ben er 100% zeker van dat het thuis was.

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #164 Gepost op: maart 16, 2011, 07:24:26 pm »
Volgens zijn ze toch fout in die artikels, ze spreken daar altijd maar over de 1-2 op Hamme.

Thuis inderdaad! Goals van Dobias Koudijzer en Fredje Raketje. Ja, we zijn klaar voor de quiz van volgende week zaterdag :)

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #165 Gepost op: maart 16, 2011, 07:30:22 pm »

Thuis inderdaad! Goals van Dobias Koudijzer en Fredje Raketje. Ja, we zijn klaar voor de quiz van volgende week zaterdag :)

STERK! ;)

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #166 Gepost op: maart 16, 2011, 07:54:21 pm »
Francky Frans slaapt er nog nie van ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #167 Gepost op: maart 16, 2011, 08:54:34 pm »
Francky Frans slaapt er nog nie van ...

Ik zal em er volgende week nog ne keer doen aan herinneren

Offline forzasvzw

• Leden
  • Forzaaa SV !!
« Reactie #168 Gepost op: mei 27, 2011, 04:06:58 pm »
http://www.hln.be/hln/nl/7976/foto/photoalbum/detail/78863/974165/0/HLN-in-beeld.dhtml

lekker al die zonnepanelen :p en dan nog van de sponser :p

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #169 Gepost op: oktober 28, 2011, 03:24:55 pm »
Vandaag in HLN editie Deinze-Eeklo een volledige bladzijde over essevee,door onze voorzitter.
Eveneens een stuk over de bekermatch/de penaltys/arbitrage,door de ogen van onze cap.

Echt de moeite om te lezen!

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #170 Gepost op: november 30, 2011, 07:14:26 pm »

Teddy Chevalier heeft in Sport/Voetbalmagazine zwaar uitgehaald naar Anderlecht. Aanleiding was uiteraard de spektakelmatch in het Regenboogstadion, waar paars-wit een 2-0 achterstand in extremis nog omzette in een zege.

Juhasz ging volgens Chevalier pas echt over de schreef. 
"Na het laatste fluitsignaal zei Silvio Proto mij dat ik blij mocht zijn omdat hij me laten scoren had", klinkt het. "Jammer dat hij meegegaan is in het spel van de supporters. Na elk doelpunt van Anderlecht maakte hij van die kwakende eendbewegingen. Omdat hij kapitein is, vind ik dat een beetje op het randje. Vooral ook omdat het elke keer erger werd. Maar goed, in het heetst van de strijd kan zoiets gebeuren en nadien is hij gekalmeerd."

Chevalier richt zijn pijlen dan ook vooral op een andere Anderlecht-speler. "Wie na de match echt over de schreef gegaan is en ons echt uitgedaagd heeft, is Juhasz. In de gang die naar de kleedkamer leidt, vroeg hij me of ik zijn truitje wilde. Winnen op Zulte, daar moet je als Anderlecht zijnde toch niet zo fier op zijn. Die arrogantie, waar is dat goed voor? De Brusselaars hebben dat echt niet nodig."

Of de Fransman Anderlecht nog wel kampioen ziet worden? "Offensief zijn ze heel sterk, maar op defensief vlak schort er nog heel wat aan. Op geen enkel moment konden hun verdedigers me in de problemen brengen. In mijn ogen is Club Brugge de sterkste ploeg van allemaal." (svm)

...Ik heb SVM maar heb dat artikel niet gevonden.. ???

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #171 Gepost op: december 01, 2011, 12:29:38 am »
Ik dacht dat het HLN was, of het moet op de site van SVM zijn...

Online Thomas

• Leden
  • Essevee forever!!!!
« Reactie #172 Gepost op: augustus 25, 2012, 10:57:13 am »
Mooi artikel in Het Laatste Nieuws van Willy Naessens .

13 april 1951

• Gast
« Reactie #173 Gepost op: oktober 07, 2012, 11:08:31 am »
Hebben ze bij Het Laatste Nieuws (online) iets tegen Essevee? We staan verdomme 2e in het klassement na alweer een verdiende overwinning, met 8 Belgen in de kern (dacht ik), met een jonge ploeg, en wat schrijven ze? "Eerste goal Gudjohnsen levert Cercle geen punt op". Moet je toch maar doen/kunnen...

Offline Tarzan

• Leden
« Reactie #174 Gepost op: oktober 29, 2012, 11:14:59 am »
Man, man, man......  voorblad HLN van editie Leiestreek vandaag  :  Zulte Waregem en Kortrijk samen op kop ????????

13 april 1951

• Gast
« Reactie #175 Gepost op: oktober 29, 2012, 11:23:47 am »
Hebben ze bij Het Laatste Nieuws (online) iets tegen Essevee? We staan verdomme 2e in het klassement na alweer een verdiende overwinning, met 8 Belgen in de kern (dacht ik), met een jonge ploeg, en wat schrijven ze? "Eerste goal Gudjohnsen levert Cercle geen punt op". Moet je toch maar doen/kunnen...

Blijkbaar viel het weer op afgelopen weekend. Terwijl Essevee overduidelijk de betere ploeg was, stond op HLN (online) te lezen: "Sonck raakt niet voorbij Bossut"... Ah ja, ze doen maar.

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #176 Gepost op: oktober 29, 2012, 09:10:40 pm »
Dat het HLN anti-SVZW is, wisten we al langer dan vandaag...

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #177 Gepost op: oktober 30, 2012, 10:34:51 pm »
en de mensen die daar reageren pro-nva en anti-spa zijn ook  :) wat een platvoerse nonsens en cafepraat je daar allemaal leest bij de commentaren . arm vlaanderen  :)

Offline digifredje

• Gold Member
  • Leden
    • FMZone
« Reactie #178 Gepost op: november 11, 2012, 09:25:55 am »

Blijkbaar.
Dit staat vandaag op HLN:

Citaat
Na zes minuten leek Zulte Waregem de herfsttitel maar voor het oprapen te hebben. Toen toverde Boucaut meteen rood uit zijn vreemde hoed voor Van Hoevelen. Maar Zulte Waregem speelde in de eerste helft aan een te laag tempo en miste in de tweede helft de kansen om er een feestavond aan de Gaverbeek van te maken. Bovendien scoorde KVM even voor de pauze via Pedersen vanuit het niets. Verder dan de gelijkmaker van Leye kwam Zulte Waregem niet, ondanks drie afgekeurde goals, een kopbal van Lendric tegen de deklat en twee op de lijn weggewerkte ballen door Van Loo. Als Anderlecht morgen de klassieker tegen Club Brugge wint, zien Dury en co de herfsttitel nog door de vingers glippen.
Na zijn opgemerkte passage in Boekarest vorig weekend, waarin de man na de derby tussen Steaua en Dinamo als "de slechtste ref ooit die in Roemeni? floot" bestempeld werd, was Alexandre Boucaut ook (te) lang de hoofdfiguur aan de Gaverbeek. Malanda was sneller op de bal dan Van Hoevelen, maar speelde die te ver voor zich uit om gevaarlijk te kunnen zijn. Toch greep Boucaut naar rood voor de fout van Van Hoevelen, die er zelf een knieblessure aan overhield. "Alsof er een vloek over ons hangt", sprak Van Veldhoven achteraf. Aan de overkant kon Leye tot drie keer toe een zware fout maken, maar Boucaut -de ref van Standard vs Anderlecht- hield het slechts bij ??n geel karton. Zuur voor KVM dat net Leye de gelijkmaker lukte.

Qua eenzijdige verslaggeving kan dit wel tellen.
Dit was toch zuiver rood, of hij nog aan de bal kon of niet heeft er niets meer te maken. Wel raar (en zielig) dat HLN als enigste krant in Belgi? vindt dat die rode kaart onterecht is...  :)

Maar Leye had inderdaad wel nog geel kunnen krijgen.
« Laatst bewerkt op: november 11, 2012, 09:36:55 am door digifredje »

13 april 1951

• Gast
« Reactie #179 Gepost op: november 14, 2012, 11:44:02 am »

Blijkbaar.
Dit staat vandaag op HLN:

Citaat
Na zes minuten leek Zulte Waregem de herfsttitel maar voor het oprapen te hebben. Toen toverde Boucaut meteen rood uit zijn vreemde hoed voor Van Hoevelen. Maar Zulte Waregem speelde in de eerste helft aan een te laag tempo en miste in de tweede helft de kansen om er een feestavond aan de Gaverbeek van te maken. Bovendien scoorde KVM even voor de pauze via Pedersen vanuit het niets. Verder dan de gelijkmaker van Leye kwam Zulte Waregem niet, ondanks drie afgekeurde goals, een kopbal van Lendric tegen de deklat en twee op de lijn weggewerkte ballen door Van Loo. Als Anderlecht morgen de klassieker tegen Club Brugge wint, zien Dury en co de herfsttitel nog door de vingers glippen.
Na zijn opgemerkte passage in Boekarest vorig weekend, waarin de man na de derby tussen Steaua en Dinamo als "de slechtste ref ooit die in Roemeni? floot" bestempeld werd, was Alexandre Boucaut ook (te) lang de hoofdfiguur aan de Gaverbeek. Malanda was sneller op de bal dan Van Hoevelen, maar speelde die te ver voor zich uit om gevaarlijk te kunnen zijn. Toch greep Boucaut naar rood voor de fout van Van Hoevelen, die er zelf een knieblessure aan overhield. "Alsof er een vloek over ons hangt", sprak Van Veldhoven achteraf. Aan de overkant kon Leye tot drie keer toe een zware fout maken, maar Boucaut -de ref van Standard vs Anderlecht- hield het slechts bij ??n geel karton. Zuur voor KVM dat net Leye de gelijkmaker lukte.

Qua eenzijdige verslaggeving kan dit wel tellen.
Dit was toch zuiver rood, of hij nog aan de bal kon of niet heeft er niets meer te maken. Wel raar (en zielig) dat HLN als enigste krant in Belgi? vindt dat die rode kaart onterecht is...  :)

Maar Leye had inderdaad wel nog geel kunnen krijgen.

Is HLN niet gewoon een pro-Club Brugge krant? Dan kan ik me voorstellen dat ze het dit jaar heel lastig hebben. Niet alleen is hun club andermaal d? mop van Belgi?, maar dan staan Kortrijk en Essevee nog eens boven hen in de stand (als West-Vlaamse clubs) ook.