Teddy Chevalier heeft in Sport/Voetbalmagazine zwaar uitgehaald naar Anderlecht. Aanleiding was uiteraard de spektakelmatch in het Regenboogstadion, waar paars-wit een 2-0 achterstand in extremis nog omzette in een zege.
Juhasz ging volgens Chevalier pas echt over de schreef.
"Na het laatste fluitsignaal zei Silvio Proto mij dat ik blij mocht zijn omdat hij me laten scoren had", klinkt het. "Jammer dat hij meegegaan is in het spel van de supporters. Na elk doelpunt van Anderlecht maakte hij van die kwakende eendbewegingen. Omdat hij kapitein is, vind ik dat een beetje op het randje. Vooral ook omdat het elke keer erger werd. Maar goed, in het heetst van de strijd kan zoiets gebeuren en nadien is hij gekalmeerd."
Chevalier richt zijn pijlen dan ook vooral op een andere Anderlecht-speler. "Wie na de match echt over de schreef gegaan is en ons echt uitgedaagd heeft, is Juhasz. In de gang die naar de kleedkamer leidt, vroeg hij me of ik zijn truitje wilde. Winnen op Zulte, daar moet je als Anderlecht zijnde toch niet zo fier op zijn. Die arrogantie, waar is dat goed voor? De Brusselaars hebben dat echt niet nodig."
Of de Fransman Anderlecht nog wel kampioen ziet worden? "Offensief zijn ze heel sterk, maar op defensief vlak schort er nog heel wat aan. Op geen enkel moment konden hun verdedigers me in de problemen brengen. In mijn ogen is Club Brugge de sterkste ploeg van allemaal." (svm)
...Ik heb SVM maar heb dat artikel niet gevonden..