Auteur Topic: outfits 2008-2009  (gelezen 23022 keer)

Offline EAGLE

• Leden
Re: outfits 2008-2009
« Reactie #60 Gepost op: augustus 09, 2008, 11:03:51 pm »
neen dat was de 3de uitrusting, ik vind ze GEWELDIG

Offline lide

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: augustus 09, 2008, 11:20:54 pm »
Ik vind de derde uitrusting de minste van de 3, maar ze kan er mee door.

svzwdeerlijk

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:33:13 am »
Is de witte de eerste?
staan de fotos van de outfits op het internet?

Offline snopke

• Leden
  • C'MON ESSEVEE
« Reactie #63 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:36:18 am »
Is de witte de eerste?
staan de fotos van de outfits op het internet?

ja de witte is de eerste uitrusting
via deze link http://www.sv5381.be/persconferentie_greg/fotopagina.htm zie je alle 3 de uitrustingen

persoonlijk vind ik derde de mooiste

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #64 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:51:15 am »
Het leuke aan de derde is dat ze onze clubkleuren duidelijk laat uitkomen. Het enige minpunt aan de derde uitrusting is dat er precies weer onnoemelijk veel reclame opstaat, vooral op het broekje.

P.S.: Heb het al eens gezegd, maar zou wel chique zijn moesten ze ook de omgekeerde versie van onze derde tenue verkopen in de fanshop: groen met rode strepen. Kwestie van de tribunes nog wat meer rood en groen te kleuren.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline lg

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:56:32 am »
Het leuke aan de derde is dat ze onze clubkleuren duidelijk laat uitkomen. Het enige minpunt aan de derde uitrusting is dat er precies weer onnoemelijk veel reclame opstaat, vooral op het broekje.

P.S.: Heb het al eens gezegd, maar zou wel chique zijn moesten ze ook de omgekeerde versie van onze derde tenue verkopen in de fanshop: groen met rode strepen. Kwestie van de tribunes nog wat meer rood en groen te kleuren.

en azo ist ook nooit goed der is nu eindelijk een truitje rood-groen en dan moet het terug omgekeerd zijn.
man man man als da truitje geen rood-groen is dan weet ik het ook niet meer en daarbij de eerste uitrusting blijft
de mooiste van de drie!

Crudo

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: augustus 10, 2008, 12:05:41 pm »

en azo ist ook nooit goed der is nu eindelijk een truitje rood-groen en dan moet het terug omgekeerd zijn.
man man man als da truitje geen rood-groen is dan weet ik het ook niet meer en daarbij de eerste uitrusting blijft
de mooiste van de drie!
De volledige uitrusting is idd roodroen, maar als je alleen naar t truitje kijkt is t vooral rood zoals Kartouch zegt. Aangezien weinig mensen ook da groen broekske gaan aandoen in de tribune gaat het vooral rood zijn en weinig groen, terwijl een supportersvak met alle2 de kleuren wel mooier is.

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #67 Gepost op: augustus 10, 2008, 12:07:14 pm »

de mooiste van de drie!

Je beweert iets wat ik nooit heb gezegd. Best toch nog eens mijn post opnieuw lezen.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mister f

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: augustus 10, 2008, 12:32:45 pm »
ik vind die truitjes waar ze gisteren mee speelden heel mooi. in het zwart ook maar in het wit iets minder. ik heb bepaalde t-schirts gezien in de tribune rood met groene letters met daarop essevee geschreven. die vind ik zeer prachtig. ;)

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: augustus 10, 2008, 04:02:23 pm »
Kben blij dat er een rood-groene shirt is die over het algemeen wel in de smaak valt  :) Deze shirts + de rood-groene t-shirts zullen er hopelijk voor zorgen dat de tribune in verloop van tijd iets meer rood-groen gaan kleuren  :)

Offline acke

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: augustus 10, 2008, 04:13:59 pm »
De truitjes waarmee ze tegen Bari speelden vond ik mooi :)
De andere 2 net iets minder ..
Mijn gemaakte Signatures !! :

Offline STRuben

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: augustus 10, 2008, 10:25:17 pm »
De truitjes waarmee ze tegen Bari speelden vond ik mooi :)
De andere 2 net iets minder ..
Ga ik helemaal mee akkoord, kdenk toch van mij die derde uitrusting aan te schaffen.
Kent er iemand de prijs?

Online -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:04:43 pm »
?64,95

Offline svzw25

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: augustus 11, 2008, 12:36:09 pm »
zijn de posters van dit nieuwe seizoen al in de fanshop beschikbaar?

Online -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: augustus 11, 2008, 01:06:43 pm »
zijn de posters van dit nieuwe seizoen al in de fanshop beschikbaar?

Normaal wordt dat gratis uitgedeeld aan de fanshop na 1 bepaalde thuiswedstrijd in het begin vant seizoen.

Offline d esseveeer

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: augustus 15, 2008, 10:49:17 am »
Gaan ze morgen nu defenitief voor de rood-groene uitrusting kiezen. Of is het toch de witte terug? Ik heb dat hier on-topic een keer gelezen.

Offline Mattieke

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: augustus 15, 2008, 10:50:16 am »
Wit zal de 1e uitrusting blijven. Zwarte de 2e, en rood-groen de 3e. Zo moeilijk is dat toch niet? ::)
Gaan ze morgen nu defenitief voor de rood-groene uitrusting kiezen. Of is het toch de witte terug? Ik heb dat hier on-topic een keer gelezen.

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #77 Gepost op: augustus 15, 2008, 10:55:21 am »
Wit zal de 1e uitrusting blijven. Zwarte de 2e, en rood-groen de 3e. Zo moeilijk is dat toch niet? ::)

Dit wisten wij ook, maar recent is er hier ergens gepost dat 'op vraag van de supporters' de rood-groene uitrusting de Nr. 1 zou worden

Offline Harry

• Leden
    • EsseveeFans
« Reactie #78 Gepost op: augustus 15, 2008, 11:06:46 am »

Dit wisten wij ook, maar recent is er hier ergens gepost dat 'op vraag van de supporters' de rood-groene uitrusting de Nr. 1 zou worden

Da zal wel een kwakkel geweest zijn, wit is eerste uitrusting

"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Daredevil

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: augustus 15, 2008, 11:47:36 am »

Da zal wel een kwakkel geweest zijn, wit is eerste uitrusting

is mij in de fanshop nochtans ook meegedeeld
de 3de (rood-groene) wordt de 1ste
afwachten zeker