Zelf ook even zitten nadenken:
- Alles die voor de tweede helft gebeurde tijdens KVK - Essevee. Enorm geladen sfeer. Vooral het moment toen de tifo actie begon doet mij nog altijd kippenvel krijgen. Bengaals vuur, veel rook (door die tabletten) en natuurlijk een helse sfeer.
- De 1-0 overwinning op mijn verjaardag tegen Anderlecht. Hassan die in de slotfase nog een penalty mist, wat een cadeau!
- De bekermatch tegen Oostende. Die gast die plots van een saai matchke er een leuke sfeer van maakte door steeds over en weer iedereen op te hitsen en zo voor een onvergetelijke sfeer zorgde. Bijna de gehele tweede helft werd het zelfde liedje gezongen. Dat leek pas op 'kampioen toestanden'

.
- De wedstrijd Essevee - FCB, vooral van 0-2 terugkeren naar 2-2 was zalig, spijtig dat het net niet was.
- De Essevee-cantus was opnieuw om in te kaderen. Voor mij het leukste Essevee-feestje van het seizoen.
Er zullen er nog wel zijn, zoals de sfeer bij de eerste twee thuiswedstrijd. CB was er direct goed ingevlogen, bijna 90 minuten lang zingen en dat met een grote bende. Ook de openingsreceptie met CB was super, Barrios en Rudi die mee kwamen vieren, ondanks het verlies. Of de wedstrijd Essevee - Sint Truiden waar we van 1-2 naar 3-2 ging, super gewoon. Er zijn er zeker nog, maar dit zijn de momenten die voorlopig het snelst in me opkomen.