Dikke Nek, Komaan_boeren, Foetbal en 33 gasten bekijken dit topic.
Eerste 10minuten waren zeker ni slecht. Ging mooi op en af en zij toonden meer wil dan Westerlo. Dan een domme gele kaart. Schoenen toe doen buiten het veld en binnen komen zonder toestemming. 2de geel was zuiver en terecht. Daarna wast muurke optrekken voor de eigen rechthoek. Monrose kan mij wel bekoren, vinnig en inzicht maar alleen ga die jongen da daar ook ni kunnen. Nfor moet daar het scorende vermogen worden want hij scoorde blijkbaar de meeste goals uit de selectie?. Ze zijn in mijn ogen veel minder sterk dan vorig jaar. Achterin is het af en toe kaas met gaten, opbouw zit er ni veel in want middenveld is onbestaande eigenlijk.
en STVV was dan nog niet goed! Club heeft het weggeven.over KVK: mooi dat ze nog een punt hebben. gele kaart voor zo op het veld te komen is ronduit belachelijk en schandalig dat ze daar geel voor geven (natuurlijk wel dom dat hij dan een tweede geld pakt). allez, 3 rode kaarten na 2 wedstrijden!! das al meer dan hun punten
Lorreke, klopt maar twas begod nen inworp en als ik mij ni vergis zelfs nen inworp voor Ulder.
Citaat van: Boer Boerie op augustus 08, 2011, 12:31:13 pmLorreke, klopt maar twas begod nen inworp en als ik mij ni vergis zelfs nen inworp voor Ulder.Je moet de lijn trekken hé. Of het nu in het voordeel is van de ene club of niet: het mag gewoon niet. Zukanovic moet in het vervolg opletten, want zo'n domme kaarten kunnen tot puntenverlies leiden.
Ik schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!
Citaat van: Wouter op augustus 08, 2011, 03:24:52 pmIk schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!Ze kunnen dan toch iets...
Westerlo ga ook mogen opletten dit seizoen, onnoemelijk zwak
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..