mss helpt het als we hier klassieke muziek draaien
Citaat van: sparta op juli 14, 2012, 04:05:08 pmmss helpt het als we hier klassieke muziek draaien
Citaat van: boerio op juli 14, 2012, 11:45:13 amCitaat van: Freve op juli 07, 2012, 10:38:03 pmCitaat van: boerio op juli 07, 2012, 12:44:12 pmCitaat van: Freve op juli 01, 2012, 10:46:03 pmJa en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulderTen eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijkenik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerioligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?En voor Nederlands was je ook gezakt blijkbaar "achterlijken"yep der ni door ook, kunt ge mijn fouten verbeteren kvind ze echt ni.geboorteplaats Kortrijk, zou da er iets mee te maken hebbendak achterlijk ben?[/quote Tuurlijk weet je niet waar ze staat, anders zou je ze ook niet geschreven hebben hoop ik. Aard(e)rijkskunde, zie je het En ja geboren in Kortrijk, ze zullen dan wel rap ingezien hebben dat je enige toekomst op de akker lag zeker. Indien je nog in Kortrijk zou wonen "shame on you"
Citaat van: Freve op juli 07, 2012, 10:38:03 pmCitaat van: boerio op juli 07, 2012, 12:44:12 pmCitaat van: Freve op juli 01, 2012, 10:46:03 pmJa en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulderTen eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijkenik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerioligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?En voor Nederlands was je ook gezakt blijkbaar "achterlijken"
Citaat van: boerio op juli 07, 2012, 12:44:12 pmCitaat van: Freve op juli 01, 2012, 10:46:03 pmJa en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulderTen eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijkenik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerioligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?
Citaat van: Freve op juli 01, 2012, 10:46:03 pmJa en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulderTen eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijken
Ja en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulder
Citaat van: Freve op juli 14, 2012, 01:46:53 pmCitaat van: boerio op juli 14, 2012, 11:45:13 amCitaat van: Freve op juli 07, 2012, 10:38:03 pmCitaat van: boerio op juli 07, 2012, 12:44:12 pmCitaat van: Freve op juli 01, 2012, 10:46:03 pmJa en boerio? wa is nu u punt jongen?dage met uw stad die groter is dan de som.....kleiner blijft dan ons?we zijn fusieploeg, en dan?Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulderTen eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijkenik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerioligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?En voor Nederlands was je ook gezakt blijkbaar "achterlijken"yep der ni door ook, kunt ge mijn fouten verbeteren kvind ze echt ni.geboorteplaats Kortrijk, zou da er iets mee te maken hebbendak achterlijk ben?[/quote Tuurlijk weet je niet waar ze staat, anders zou je ze ook niet geschreven hebben hoop ik. Aard(e)rijkskunde, zie je het En ja geboren in Kortrijk, ze zullen dan wel rap ingezien hebben dat je enige toekomst op de akker lag zeker. Indien je nog in Kortrijk zou wonen "shame on you"Azo, ja, foutje, bedankt,alsek nog keer wil tikken stuur ik u eerst mijn ontwerp doorTuurlijk, ik had nog een toekomstwa ni van iedereen gezegd kan worden
Citaat van: Leatherfaceje op juli 12, 2012, 09:35:38 pmCitaat van: Freve op juli 12, 2012, 08:25:43 pmtwas hoer, een enkeling, niks te plastic.ah waarde gij der dan? denk dat iemand die er was tijdens die match (smurf) het toch wel beter zal weten dan jij..mijne neef was daar en die bevestigt het bericht uit de kranten en pers.Der was veel "leute" ronde deze grote heldik wist gewoon da onze buren het weer zouden minimaliseren daarom vroeg ik ook "zou keer hun versie willen horen"
Citaat van: Freve op juli 12, 2012, 08:25:43 pmtwas hoer, een enkeling, niks te plastic.ah waarde gij der dan? denk dat iemand die er was tijdens die match (smurf) het toch wel beter zal weten dan jij..
twas hoer, een enkeling, niks te plastic.