Moesten we nu allemaal 1 euro geven, de boel opkopen en dan gewoon kapot laten gaan?
goh luistert .... het zou voor hem misschien stukken meer opbrengen en/of minder kosten dan de vorige constructie...1,5 miljoen en direct verpatsen in Antwerpen voor 3.... Antwerpen goedkoper af ... PDC goedkoper af .... Wij content, PDC content, Antwerpen content, Vincent De Grijze content ....
Hoax of niet?http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140827_01235803- knip - Dat de onderhandelingen niet evident zijn, heeft trouwens ook te maken met de belofte die Degrijse heeft gedaan aan Vincent Van Quickenborne, KVK-fan en burgemeester van Kortrijk, en aan zijn vader ?Ars?ne, altijd zeer begaan ?gebleven met de club. Hij verzekerde hen dat hij KVK nooit zou overlaten aan welke buitenlandse investeerder dan ook. - knip - Kortrijk lijkt in de eerste plaats een mooie prooi voor buitenlandse clubs die een afzetmarkt in Belgi? willen (zoals Lille-Moeskroen) of voor ambitieuze makelaars die hun spelers in de markt willen zetten (zoals John Bico-White Star). Maar die belofte heeft Vincent Degrijse dus aan zijn vader moeten doen: niet verkopen aan buitenlandse investeerders of andere goudzoekers.
Geloof je toch zelf niet ...
'KV Kortrijk staat niet te koop, verhaal is lege doos', dixit KVK-voorzitter @josephallijns #FocusWTV
Ik heb al direct een bod uitgebracht deze morgen :" HIER NEN EURO " !!Maar mijn vrouw heeft me al direct aangemaand dat weer in te trekken.Ik mag enkel beleggen in zaken waar toekomst in zit....WTF Decuyper ?? Ik heb geprobeerd door al zijn stommiteiten heen het goede in de mens te zoeken maar wat zit dat kalf in dat nest nu weer te zoeken ?? IQ zal wel ok zijn maar zijn EQ is echt wel dat van een pier !'Hij heeft er goesting in zo klinkt het" Goesting in wat, nog eens op je fa?ade gaan ? Op blz 4 van dezelfde krant bij het algemeen nieuws staat ook een artikel dat DOVO gisteren diende tussen te komen in hun stadion !
Lepoint naar de vulkarre . Juist een type spelerke voor daar .
ja?amai, wel ferme transfer dan...
sterke transfer!!beperkte voetballer maar door zijn gestalte gevaarlijk
Idd, das met 1 speler een half middenveld kopen.