Het leven zoals het is : Kortrijk : de bruisende boeiende stad !Gisteren en vannacht liepen op diverse plaatsen in Kortrijk caf?bezoeken volledig uit de hand. E?n persoon kwam daarbij om het leven. Er vielen ook twee zwaargewonden.Feit 1: om 4 uur vanmorgen ontstaat er een geschil tussen 2 verbruikers in caf? De Nieuwe Pelikaan in Kortrijk. Het dispuut trekt zich door op straat en er vallen slagen. E?n van de betrokkenen, een vrouw van 43 jaar uit Kortrijk, komt daarbij ten val en overlijdt kort daarop. De verdachte wordt opgepakt en ter beschikking van het parket in Kortrijk gesteld. Feit 2: om 11 uur gistermorgen ontmoeten 2 mannen elkaar toevallig in een caf? in de Heulsekasteelstraat in Kortrijk. Ze geraken in een verhitte discussie. Wanneer het slachtoffer de herberg verlaat, wordt hij gevolgd door de onbekende die hij juist daarvoor in het caf? heeft ontmoet. In de omgeving van het park van Heule snijdt de agressor het slachtoffer met een mes in de keel. De verdachte wordt opgepakt en verhoord. Feit 3: een bezoeker van de caf?s in de Burgemeester Reynaertstraat in Kortrijk zorgt voor overlast in de uitgangsbuurt. Na het beschadigen van een geparkeerde auto zet de man zijn weg verder. In de Stationsstraat komt het tot een handgemeen met een getuige en er vallen wederzijdse slagen. De moeilijke klant komt daarbij zwaar ten val. De persoon wordt in comateuze toestand naar het ziekenhuis overgebracht. De verdachte wordt opgepakt en verhoord.
Scum city op z'n best!
Citaat van: Harry op juni 21, 2008, 09:52:11 amScum city op z'n best!Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid...
nogmaals mijn vraag......Wat is kvk??
Citaat van: trollie op juni 22, 2008, 11:20:33 amnogmaals mijn vraag......Wat is kvk?? Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, h?...
Citaat van: Karel-Jan op juni 22, 2008, 07:35:57 pmCitaat van: trollie op juni 22, 2008, 11:20:33 amnogmaals mijn vraag......Wat is kvk?? Ge zout u beter de vraag stellen "Wat is humor?" want da's precies toch uwe sterkste kant niet, h?...ge zout gij u beter een beetje in de pekel leggendat bewaart wat langer
Citaat van: Eugene op juni 21, 2008, 06:15:55 pmCitaat van: Harry op juni 21, 2008, 09:52:11 amScum city op z'n best!Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid... Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he.
Citaat van: sv_forever op juni 22, 2008, 11:14:27 amCitaat van: Eugene op juni 21, 2008, 06:15:55 pmCitaat van: Harry op juni 21, 2008, 09:52:11 amScum city op z'n best!Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid... Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he. Heeft de veekaa ?berhaupt iets met voetbal te maken?
Citaat van: die hard essevee?r op juni 23, 2008, 07:46:05 amCitaat van: sv_forever op juni 22, 2008, 11:14:27 amCitaat van: Eugene op juni 21, 2008, 06:15:55 pmCitaat van: Harry op juni 21, 2008, 09:52:11 amScum city op z'n best!Wekelijkse kost in Kortrijk. En iedereen van de KVK mag dit nu proberen te ontkennen, maar 't zijn dergelijke margi's die de vakken I en J van de VK er iets minder leeg laten uitzien. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er ook anderen zijn. Al zijn die wel in de minderheid... Dat artikel heeft natuurlijk niet veel met het voetbal te maken he. Heeft de veekaa ?berhaupt iets met voetbal te maken?Ajj, diene persoon boven u maakt een goed grapke, gij zegt da en heel de sfeer is weer verpest!Jammer...
Dat hij thuis wat Frans gaat klappen in plaats van hier de onnozelaar uit te hangen.
mensen mensen, kunnen we een beetje niveau aanhouden.Of zijn jullie vergeten waarom het offici?le forum van SVZW destijds gesloten werd?
OK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...
Citaat van: Kartouch op juni 23, 2008, 03:36:36 pmOK, maar er is een verschil tussen "je frustraties botvieren" en "dit" hierboven...In vakantieperiodes waar scholieren en schoolmeesters zich vervelen zullen we dit moeten dulden zeker