Dit komt van het kvk forum:zoals je zal lezen, zitten er toch nog verstandige tussen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ze mogen zij van mij uitdagen al wat ze willen. Tis dan aan ons om te tonen wie er het meeste verstand heeft... Nen dommen boer of ne Kortrijk supporter...
Volgens mij hier in ieder geval de Kortrijk supporter niet... 4 kindjes die uitdagen en direct den bus afbreken...
Ik kom hier ziek van. Sjonges toch, is da nu echt nodig...
We gaan weer goeie reputatie krijgen, gaan dan verwonderd zijn dat ze ons behandelen als het grootste krapuul als we ergens toe komen.
We gaan massa Combi's aan ons broek hebben. (Al zijn die mee de oorzaak) Tis echt triestig.
Ik stel voor dat ze naast de racewagen competitie voor voetbalploegen ook boksmatchen gaan organizeren voor 'Supporters'(

) ze kunnen ulder daar dan beetje gaan uitleven en de goe bedoelende supporters op het gemak van de voetbal laten genieten...
Wat dat uitdagen betreft, toen we in Nazareth aankwamen stond daar bus met Moeskroen supporters ook. Die van ons vonden het ook nodig om te staan roepen van 'et les wallons,...' Wat doen die van Moeskroen, op den bus kruipen en vertrekken...
Das nu ne keer een reactie zoals ze zou moeten zijn. Maja tegen dat wij dat verstand zullen hebben.
Reacties van wat komen die op een parking doen waar bussen van Kortrijk staan, zijn belachelijk, als je beslist een parking op te rijden staan daar geen borden met opgepast KVK supporters...
pfff... hopeloos