Citaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 10:00:44 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:56:41 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:43:57 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:36:10 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen ... dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer )De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren . Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent .Kweet eigelijk niet op welke tribune ik zit, ik denk in vak K.EDIT= is blijkbaar tribune 3? Hopelijk een rustig vak? Vak K is een rustig vak, tussen u en de SVZW-supporters zal er nog ??n vak zijn.Je zal eigenlijk niet heel ver van uw medesupporters zitten .
Citaat van: eperon op november 17, 2008, 09:56:41 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:43:57 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:36:10 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen ... dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer )De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren . Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent .Kweet eigelijk niet op welke tribune ik zit, ik denk in vak K.EDIT= is blijkbaar tribune 3? Hopelijk een rustig vak?
Citaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:43:57 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:36:10 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen ... dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer )De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren . Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent .
Citaat van: eperon op november 17, 2008, 09:36:10 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen ... dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer )
Citaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen .
Ik doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken
Citaat van: eperon op november 18, 2008, 08:19:06 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 10:00:44 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:56:41 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:43:57 pmCitaat van: eperon op november 17, 2008, 09:36:10 pmCitaat van: JSPR_G op november 17, 2008, 09:30:08 pmIk doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen ... dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer )De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren . Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent .Kweet eigelijk niet op welke tribune ik zit, ik denk in vak K.EDIT= is blijkbaar tribune 3? Hopelijk een rustig vak? Vak K is een rustig vak, tussen u en de SVZW-supporters zal er nog ??n vak zijn.Je zal eigenlijk niet heel ver van uw medesupporters zitten .Leuk dat het dicht bij de uitsupporters is en het een rustig vak is om 2 redenen: minder kans op slaag en ik ga met een man op leeftijd (mijn grootvader )Ik ga ook niet met u een pint gaan pakken, met mijn grootvader is dat niet zo gepast. Tzal eerder bij hem thuis pistollekes worden
Kan het maar presenteren , hopelijk wordt het een schone wedstrijd!
Citaat van: eperon op november 18, 2008, 09:05:10 pmKan het maar presenteren , hopelijk wordt het een schone wedstrijd!Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft voor anderen dan weer niet
Merci (vriendelijke kvk-supporter, waren ze maar allemaal zo)
Citaat van: sv_forever op november 18, 2008, 09:24:03 pmCitaat van: eperon op november 18, 2008, 09:05:10 pmKan het maar presenteren , hopelijk wordt het een schone wedstrijd!Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft voor anderen dan weer niet Och ja, er zitten bij elke ploeg wel een aantal klootzakskes onder de supporters en die verkloten dan heel de reputatie van hun ploeg.. Al heb ik het gevoel dat Kortrijk er wel een pak meer heeft, maar dat zal wel zijn door de 'rivaliteit' (die blijkbaar meer van Kortrijkse kant komt), maar wij hebben ook zulke 'supporters'
Zolang dat wij en eigenlijk ook de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters overeenkomen is het al goed, we mogen ons niet te veel laten be?nvloeden door een overdreven rivaliteit, is nog altijd maar een spel en hopelijk mogen we dat spel lang in eerste klasse blijven spelen ook .
CitaatZolang dat wij en eigenlijk ook de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters overeenkomen is het al goed, we mogen ons niet te veel laten be?nvloeden door een overdreven rivaliteit, is nog altijd maar een spel en hopelijk mogen we dat spel lang in eerste klasse blijven spelen ook .keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen
keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen
inderdaad! En toch MOETEN we winnen zondag en MOETEN we boven kvk eindigen! haha Aan het weerbericht te zien zal het geen hoogstaande match worden.. (met zo'n veld..)Citaat van: svzw81 op november 18, 2008, 09:36:28 pmkeep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen Neu toch? 't is toch niet omdat een kennis van je voor Kortrijk supportert dat je er niet mee moet overeenkomen e.. Er is meer in het leven dan enkel Zulte Waregem e.. Dat je de dagen (weken ) voor en de dagen na (als je wint) de wedstrijd wat vaker 'spel' hebt met kortrijkzanen is dan weer wel meer dan normaal en maakt het juist leuk
Wie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan , we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen , als dat niet schoon is .
Citaat van: eperon op november 18, 2008, 09:48:27 pmWie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan , we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen , als dat niet schoon is .'t is schandalig! In het topic Rel met KVK hoort dit niet!!on topic: smeerlap, ga naar je eigen forum!!(grapje e )
ge moet nu ook nie het ganse derbygevoel weghalen ? ... :-)
Ja man, wat is dit hier allemaal?Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan